Ik hoop dat de schade meevalt, vraag anders ff wat je toe moet betalen op de 43 XD TG

Help me even: wat is een 4 liner?allen schreef:Stéphane, zie je niet dat ik aan het afwegen ben of ik de auto moet omruilen voor een 4 liner?
Ik snap heel goed wat je bedoelt, allen. Is voor mij eigenlijk ook wel weer leuk geweest voor 2010 qua uitgaven. Ga nog wel dingen doen en zeker ook dingen buiten mijn auto (New York, Curaçao, huis, etc.)allen schreef:Geen idee Niels. Boeit verder ook niet, zolang ze maar gemaakt wordt en daarna eens een tijdje heel blijft. Voorlopig ook geen circuitdagen meer voor mij. Vind het wel weer even genoeg kwa auto uitgaven voor 2010. Prioriteiten liggen even ergens anders. 8)
Een 4 liner is zeg maar de reden waarom men leeft, dit is waar het om draait in je leven. Ik begrijp dat dit wat onduidelijk is; Joost Hermens heeft eventueel nog wel een duidelijke uitleg.Stéphane schreef:Help me even: wat is een 4 liner?allen schreef:Stéphane, zie je niet dat ik aan het afwegen ben of ik de auto moet omruilen voor een 4 liner?
En je 'schuurtje' stofzuigen:PJoy schreef:Mooi die foto's van Luco, ik kon aan het stuur niet zo goed zien wat ie aan het uitspoken was haha.
Herman nogmaals dank voor het lenen van de aanhanger, Allen komt binnenkort al je auto's wassen.
Patrick van Wijngen schreef:Vandaag maar genieten van je andere vriendin. Het is immers steak&blowjob day
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 5 gasten