Welke tijd heb je gereden?
Dat denk ik ook, Hans. Ik merkte trouwens wel dat gaandeweg toen de banden en de remblokken warmer waren dat het wel weer beter aanvoelt. Heb trouwens net even wat spuug en polijst gebruikt en je ziet er nu niets meer van. Enige is dat er klein stukje folie weg is (2mm breed, cm of 10 lang) maar dat maakt verder niet uit. Frontclam moest toch nog hersteld worden vanwege trekhaak d'r bovenop van vorig jaar.Hans R schreef:Zijn je remmenblokken niet wat te hard?![]()
Tijden werden niet bijgehouden. Op mijn RaceChrono heb ik geen echte tijden kunnen meten. Ik denk dat het in de buurt van de 2:10-2:15 geweest moet zijn. Geen schokkende tijden in ieder geval. Ik ben meer bezig geweest om gevoel te krijgen en te kijken hoe het ging. Aan het eind voelde het al weer wat beter.Hans R schreef:Welke tijd heb je gereden?
Jep, over 'just-in-time' gesproken. De boel zit er weer onder en heb net ff lekker de schijven ingeremd. Morgen de eerste paar rondjes gebruiken om de blokken te 'bedden', 't voelt nu al beter aan dan de oude schijven/blokken iig.Jeroen van Emmerik schreef:pfffieuw.. net op tijd Rich!
Ja, dat wel. Had alleen eerder mijn rem los moeten laten en gewoon moeten sturen. Kwestie van niet helemaal scherp zijn...Luuk schreef:Gelukkig was de meeste vaart er al uit Stephane!
Tja, dat zou je wel kunnen zeggen. Elise is geen auto waar je bij moet zitten te slapen, überhaupt geen enkele auto trouwens.Metchu schreef:sorry, het ziet er idd ietwat knullig/grappig uit...
maar gelukkig valt het allemaal onwijs mee! Als er maar lering uit is getrokken en het morgen TOP gaat! :banaan:
Nummer 8. Nummer 15. Whatever. In ieder geval kom ik even langs met de shoarmabak.Metchu schreef:1. Metchu (Z3M)
2. PatrickC2 (C2 VTR)
3. Olivier (350Z)
4. Jeffer (Audi3000pk)
5. Inne (Lotus)
6. Kasteel (Z4M)
7. Geert
8.
9. Mike (e46 M3)
10. Aram
11. Aram +1
12. Thijs van Wijk (Scooby)
13. Oscar29 (Mx5)
14. Peter Tunissen (Alfa met sleepkabel in de kofferbak)
15.
Ik heb niet kunnen rijden.Bert ///M3 schreef:Ging weer lekker dan![]()
Wat voor tijd reed je Luco?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten