sinds enkele maanden in het bezit van een fijne 328i e36 touring uit 1996 met 210k op de teller, mijn god wat een heerlijke auto... alles zit erop en eraan, alleen de buitenkant heeft wat werk nodig, roest op de achterwielkassen en bij de antenne (hele rare plaats naar mijn inziens) tevens moet eigenlijk het gehele onderstel vernieuwd worden, her en der bonkt het en wil de auto zoeken op de weg. Ook met remmen trekt ie raar naar het rechtervoorwiel ondanks er wel een set nieuwe schijven en blokken rondom gemonteerd waren toen ik m kocht... maarja, prijs was goed dus ruimte om eea op te knappen is er zeker! Motor loopt btw als een zonnetje, met koude start heel even een tikkende klepstoter maar dat is geen ramp heb ik me later vertellen...
ondanks dat hij er niet slecht uitziet, heb ik m niet voor de mooi gekocht... na jaren lekker zuinig rijden in een verschillende FWD turbodieseltjes vond ik het tijd om écht plezier te gaan maken op de weg

plan om deze auto in een serieuze driftbak om te toveren heb ik niet, echter wat strakker sturen door de bochten met minder body roll met het driften is een must! iemand hierover gouden tips?!?
anyway, hieronder twee foto's (iemand interesse om de m3 spiegels te ruilen tegen origineel? cosmosschwarz is de kleur, zoals onze buren het zouden zeggen...
Ik hoor het graag wat jullie ervan vinden en natuurlijk als iemand die spiegels zouden willen ruilen...
Grtz KrijN!