Ik ben weer thuis. Net even bijna een uurtje gereden. Korte samenvatting is dat het wel weer even wennen was. Rare was ook dat ik koud de pits uit bij de Hugenholtz bocht bijna geen remmen had. Dus ik steeds harder trappen op het pedaal en toen blokkeerde de boel. Dus ik ben relatief zachtjes tegen de bandenstapel aangeschoven.
Stom van me, want ik had er beter op moeten letten...
Dan heb je voordeel bij zo'n plastic bak als die ik heb, want nu alleen maar wat zwarte strepen die gewoon weg te poetsen zijn. Bij een metalen spatscherm zou er waarschijnlijk een vouw in gezeten hebben. Maar goed, even pits in gereden, boel geinspecteerd (geen schade dus) en daarna weer door gaan rijden.
Ik had daarna eigenlijk vooral problemen met remmen. Daar waar ik eerst altijd gewoon bijna zonder nadenken vol op de rem kon, is dat nu wel anders. Ik heb nu Carbon Lorraine RC5+ voor en Pagid RS14 achter. Lijkt er op dat dat niet handig werkt. RC5+ moeten ook echt wat temperatuur hebben om goed te remmen.
Hoe dan ook. Daarna nog een behoorlijk aantal ronden gereden. Na een half uur, 3 kwartier voelde het allemaal wat beter dus toen kon ik wel weer met wat meer vertrouwen rijden. Zal straks even wat uploaden. Evo met 900pk is best wel wooooosh trouwens