De dag dat jij je lekkere steak en als toetje een BJ mag ontvangen! (of in een andere volgorde... t is jouw dag uiteindelijk

Succes!
Ruben schreef:Waar kan ik aanschuiven?
Misschien moet je eens met Eric H overleggen... die zoekt nog iemand om em in te schuivenRuben schreef:Waar kan ik aanschuiven?
Ach, is net als koorddansen....gewoon niet naar beneden kijken........FrankS schreef:Misschien moet je eens met Eric H overleggen... die zoekt nog iemand om em in te schuivenRuben schreef:Waar kan ik aanschuiven?![]()
Toch bedank ik vriendelijk...Eric H schreef:Ach, is net als koorddansen....gewoon niet naar beneden kijken........FrankS schreef:Misschien moet je eens met Eric H overleggen... die zoekt nog iemand om em in te schuivenRuben schreef:Waar kan ik aanschuiven?![]()
\Bij steak and blowjobday is het de bedoeling een Blowjob te óntvangen... niet om naar de BMW dealer te gaan en bij de eerste de beste verkoper op de knietjes te gaan....
Shakes schreef:\Bij steak and blowjobday is het de bedoeling een Blowjob te óntvangen... niet om naar de BMW dealer te gaan en bij de eerste de beste verkoper op de knietjes te gaan....
Leest u mee bmw fappertjes?
Shakes schreef:\Bij steak and blowjobday is het de bedoeling een Blowjob te óntvangen... niet om naar de BMW dealer te gaan en bij de eerste de beste verkoper op de knietjes te gaan....
Shakes schreef:Ik dacht dat het gister was, of nee eergister, of nee you get the picture!
Zal eens met m'n shorty overleggen hoe het zit na het eten
Niels schreef:Ik zal het eens voorstellen i.p.v. woensdag-gehaktdag
Wie zegt er dat elke dag dezelfde moet zuigen?Niels schreef:Elke dag steak zou me gaan vervelen Luco
Onder het motto, kom ik niet klaar is tie in ieder geval weer lekker schoonLuco schreef:Alleen woensdag??
Elke dag na het eten verplicht zuigen, is vitaminevol toetje voor ze.
En niet knoeien
Elise schreef:Onder het motto, kom ik niet klaar is tie in ieder geval weer lekker schoonLuco schreef:Alleen woensdag??
Elke dag na het eten verplicht zuigen, is vitaminevol toetje voor ze.
En niet knoeien
Downforce Hans schreef:Die Luco heeft zo`n grote mond met al dat volblaffen etc etc....
Maar als hij dadelijk zijn steak op heeft gaat hij gewoon op zijn knietjes achter die grote hond van hem zitten.
Je kan wel raden wat er dan gebeurt..............(is volgens mij nu ook strafbaar)
Toprol in de nieuwe 'The Dog Whisperer'?Luco schreef:Downforce Hans schreef:Die Luco heeft zo`n grote mond met al dat volblaffen etc etc....
Maar als hij dadelijk zijn steak op heeft gaat hij gewoon op zijn knietjes achter die grote hond van hem zitten.
Je kan wel raden wat er dan gebeurt..............(is volgens mij nu ook strafbaar)
Is toch niet strafbaar geworden uiteindelijk, is zo moeilijk te bewijzen, beesten kunnen nog steeds niet praten![]()
Of ga jij voor dokter doolittle spelen![]()
![]()