Maar ik snap je wel. De M3 CSL past overigens compleet in je verhaal.

Soms moet je gewoon schijt aan de wereld hebben. Als jij zo'n auto wil en kan kopen, moet je dat gewoon doen en niet bang zijn wat anderen erover denken. Jij rijdt lachend in je GT3 rond terwijl anderen er alleen van kunnen dromen.Andre schreef:Beste auto voor het geld period. En is het waard ook. Ik heb ooit mogen rijden en driften in een 997 GT3 en RS. Doe het niet je bent fucked for life. Er is voor dat geld niks beters te koop.
Was de kwaliteit en deel van de gedachte gang bij bmw maar zoals bij porsche.
Het enige waarom bmw mij aantrekt is, omdat het relatief alleen voor een liefhebber een opvallend merk is. Dat ik nog steeds niet een 4e hands GT3 in de garage heb staan komt door het imago van porsche als merk dat luxe, exclusiviteit uitstraalt en het geeft een bepaalde rijkdom status. Die 3 dingen zijn mij een doorn in het oog en ook de blauwepet. Maar ik laat daarom wel een hele mooie rijders auto schieten door een imago die ik liever niet wil dragen. Ja zeggen jullie dan bmw is sjonnie imago vooral oudere auto s. Dat heb ik dan nog liever dan een status/rijkdom imago. Daarom zul je mij ook nooit status bmw s zien kopen bijv dikke 7 serie ,5GT, 6 serie etc. Ik zoek rijders bmw die niet opvallen in het straatbeeld. Als porsche een soort GOLF achtige auto zou uitbrengen met porsche knowhow en techniek dan zou dat misschien wel een auto naar me hart zijn. Wie weet stap ik ooit van me geloof af. Hoe vaker ik zo n ding zie hoe mooier ik het vindt en hoe meer bmw zijn groene agenda tevoren haalt hoe meer afstand ik van dat merk krijg.
Stop nu maar met GT3 filmpjes en plaatjes.
What the hell.. Ben helemaal niet jaloers hoor...
Tja maar als kind het zelf wil zonder druk van ouders etc is er toch niets mis mee.Andre schreef:Laat dit filmpje net aan de vrouw zien.
Die zegt heel knap maar dit is niet voor kinderen. Kinderen horen met 1 op 43 auto s te spelen. Kinderen moeten genieten van kind zijn. Dit driften in porsche s kan ook wel als je de 18 gepasseerd bent. Als het goed kan je nog heel lang volwassen zijn en volwassen dingen doen. En daar heeft ze gelijk in.
Andre schreef:Laat dit filmpje net aan de vrouw zien.
Die zegt heel knap maar dit is niet voor kinderen. Kinderen horen met 1 op 43 auto s te spelen. Kinderen moeten genieten van kind zijn. Dit driften in porsche s kan ook wel als je de 18 gepasseerd bent. Als het goed kan je nog heel lang volwassen zijn en volwassen dingen doen. En daar heeft ze gelijk in.
Kan toch? Ken mensen die vanaf die leeftijd ook al met autos in de weer waren in de campo hier terwijl anderen meer met tekenfilms etc bezig warenAndre schreef:Dan niet nee. Wat denk je zelf dat een kind van 10 zegt pappa laat mij even.
:drinking:Andre schreef:Stop nu maar met GT3 filmpjes en plaatjes.
Ik heb hem in het zwart al op mijn bureaubladJurjen schreef:Ik heb m al gezien
Goed, jij wint. *vraagt Luuk om een grijze*Mark Nauta schreef:Ik heb hem in het zwart al op mijn bureaubladJurjen schreef:Ik heb m al gezien
<avatar? Of 'n andere?Mark Nauta schreef:Ik heb hem in het zwart al op mijn bureaubladJurjen schreef:Ik heb m al gezien
Vergeet niet dat veel van dat soort wagens ook in consignatie te koop staan Dré. Daarom zal er minder hard gezakt worden met de prijzen gok ik.Andre schreef:Goedkoopste 997 GT3 is 119.000 in nederland dat is een 2006er als je naar duitsland gaat heb je voor onder 90k euro incl een geel kenteken een 997 gt3. Is toch ongelooflijk dat die prijzen hier nog zo hoog liggen. Vandaar dat die auto s ook al 2 jaar te koop staan. Die koopt niemand zo.
De 996 GT3 zijn wel heel goed geprijsd hier tov duitsland.
Zouden de meeste porsche dealers de fout in zijn gegaan met de inruil destijds dat ze daarom zo hoog blijven zitten?
Mark Nauta schreef:LUUK PLAATS DIE PHOTOHSOP!!!!!!!!!!!!!
Dan ligt iedereen hier namelijk kwijlend op de grond.
Mensen, Luuk heeft een shop gemaakt van een 918 die zo de straat op kan, één met dakje en normale wielen. ZO MOOI!!!!!!
Gebruikers op dit forum: Bart //M, Majestic-12 [Bot] en 2 gasten