Geen zuigerveren JONGE.
Die kut dingen zijn besteld in Engeland, maar maandag waren ze nog niet binnen en zelfs vandaag ook nog niet, dus.......................
't zijn zuigers van mahle, welke in mijn motor zitten en daar moeten nu afwijkende veren voor gemaakt worden. Dat schijnt ff te duren, maar dan heb je ook wat. In de vorige setup zaten er andere veren in, maar die waren goed voor een fors oliegebruik en dat is wat we niet meer willen, dus >>> blok uit elkaar en kijken wat er loos is. Gelukkig is het gehele binnenwerk in vlekkeloze staat. Nu inmiddels al weer 48.000 mee gereden.
Als nu alles mee zit kan ik in ieder geval rijden op Spa, 29 maart. Is nog een paar weken te gaan en dat moet toch wel lukken.
Al met al toch nog aardig werk aan dat hok, zoals motorblok er uit en de hele motor uit elkaar, nieuwe schijven en blokken + klauwen een keer uit elkaar. Nieuwe remvloeistof. Velgen zijn weer helemaal gericht en gespoten. Nieuwe einddempers van B & B. Gehele voorkant opnieuw gespoten. Nieuwe anti sway bars ( zijn ook nog niet binnen ). Moet nog een andere intaken op komen, maar daar zijn we het niet over eens. Aard vind 't niks en ik heb eerder zo'n ding van Honker op mijn vorige auto gehad en dat was geweldig. Ook wordt de sound anders. Na alle modificaties moet er dan uiteindelijk zo'n beetje 640 a 650 peekaas uitkomen. Tot nu toe was dat vermogen niet mogelijk, omdat de uitlaten daar niet geschikt voor waren. De einddempers waren n.l. nog steeds standaard, dus......... Ben benieuwd.
Gr.
Cor