Ik heb dezelfde discussie met mijn leerlingen, tupac dit, tupac dat. Tupac was gewoon de schandknaap van Suge en een iets betere rapper dan Ali B. Zoooo
Cube is nice maar ja ik kan de laatste jaren niet echt iets noemen wat ik nou bijzonder acht,
Schandknaap van Suge
Die teksten die Tupac heeft geschreven zijn gewoon subliem, wil niet zeggen dat anderen niet goed zijn. Maar voor mij zijn zijn teksten gewoon de beste maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Het is natuurlijk een zinloze discussie maar Tupac heeft best wel wat leuke tekstjes geschreven. Imo niet te vergelijk met een Jay of een Big maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen.
De keep ya head ups kan ik waarderen hoor. De rest veeg ik m'n kont mee af
Shakes schreef:Het is natuurlijk een zinloze discussie maar Tupac heeft best wel wat leuke tekstjes geschreven. Imo niet te vergelijk met een Jay of een Big maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen.
De keep ya head ups kan ik waarderen hoor. De rest veeg ik m'n kont mee af
California Love whahaha, je komt uit NYC
Komt uit NYC inderdaad, maar woonde toen al lang in Cali natuurlijk, en Dre komt er ook vandaan. Maar goed omdat je uit NYC komt wil toch niet zeggen dat je dat niet kan zeggen of wel
Ondanks dat hij toen al dood was blijf ik Until The End Of Time een lekkere dubbel cd vinden.
Maar dit tijdperk van hem vind ik toch wel het fijnst.
Maar smaken verschillen gewoon. Ik ben nooit een echte Biggie fan geweest, maar er zijn een aantal nummbers die ik wel kan waarderen.
Huidige hip hop / rap etc kan ik gewoon niet inkomen. Vroegere werk vind ik beter.
Zo vanavond onverwacht toch naar het optreden van Cypress Hill in de Melkweg geweest. Redelijk wat oude knallers en die nieuwe cd van ze is niet slecht, leuk optreden.