Rico schreef:Maar wat kost dat nou? Ferrari rijden? Even afgezien van dure zaken die kapot kunnen gaan. En hoe zit het met de bouwkwaliteit?
Goede vraag, houd mij ook altijd nog bezig.
Heb met offerte van een gloednieuwe F360 spider in m'n handen gestaan. Durfde het niet aan.
- Verzekering zonder garage is niet te doen
- Verzekering (nieuw) is bijna niet te betalen
- Onderhoud, hmmm, grote beurt is ENGINE OUT
- Kwaliteit, hmmm, ik lees wel eens dingen over lekkende cabrio daken, vervangen bakken, vervangen koppelingen en motor/bak revisies bij km standen waarbij ik denk dat zou nog helemaal nieuw moeten zijn. Hmmm...
Aan de andere kant, als ik dan weer dagelijks langs de etalage van peterkommer rijdt en die die dingen zie staan denk ik toch: Pfff wat mooi, toch wel een hele andere klasse dan Porsche, BMW ///M's, etc. ?
#1: Mooi, jammer dat ie geel is (Ferrari's moeten rood zijn !) en ik zou liever een spider hebben. Verder F1-bak, hmmm...
http://voorraad.wheelerdelta.nl/sab0907 ... id=2103133" onclick="window.open(this.href);return false;
#2: Spider, check. Handbak, check. Kleur, hmmm...
http://voorraad.wheelerdelta.nl/sab0907 ... id=2212453" onclick="window.open(this.href);return false;
#3: Kleur, check. Handbak, check. 430 ipv 360 -> Check. Geen spider, hmmm
http://voorraad.wheelerdelta.nl/sab0907 ... id=2342770" onclick="window.open(this.href);return false;
Uiteindelijk durf ik het nog steeds niet...
Mark.