Wat gaat DF stemmen komende Tweede Kamer verkiezingen?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie

Wat gaat DF stemmen?

CDA
4
2%
PvdA
8
4%
D66
21
11%
PVV
53
27%
Groen Links
2
1%
SP
2
1%
CU
2
1%
VVD
87
44%
SGP
2
1%
PVDD
1
1%
Verdonk
0
Geen stemmen
Blanco
14
7%

Totaal aantal stemmen: 196

RutgerK

Re: Wat gaat DF stemmen komende Tweede Kamer verkiezingen?

Bericht door RutgerK » 08 mar 2010, 19:59

Luco schreef:Inderdaad, het is hier veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te makkelijk.
http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/arb ... 070-wm.htm

CBS heeft leuke weetjes.

Luco

Bericht door Luco » 08 mar 2010, 20:04

RutgerK schreef:
Luco schreef:Inderdaad, het is hier veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te makkelijk.

CBS heeft leuke weetjes.
En wat wil je daarmee zeggen?

RutgerK

Bericht door RutgerK » 08 mar 2010, 20:09

Luco schreef:
RutgerK schreef:

CBS heeft leuke weetjes.
En wat wil je daarmee zeggen?
Kinderen hebben heeft een positieve invloed op de bijdrage van de vrouwe aan het BNP :wink:

Luco

Bericht door Luco » 08 mar 2010, 20:14

Ja je verwijt een ander dat die het zwart wit neerpent en zelf doe je dat nu ook.
Kan je ook statistieken met mensen laten zien die 0 bijdragen aan het bnp,

Volgens mij was het een beetje de discussie dat het hier wel heel makkelijk is om een uitkering te krijgen en dat mensen verantwoordelijk zijn voor hun eigen keuze en dus ook voor de gevolgen.

Daarvoor ging het op wie we gingen stemmen

Als we het dan allemaal zo zwart wit stellen, stem ik rechts :mrgreen:

En alle niet werkenden het land uitzetten :popcorn:

Snipe

Bericht door Snipe » 08 mar 2010, 20:22

Luco schreef:alle niet werkenden het land uitzetten :popcorn:
Dat ruimt lekker op, als we teruggaan naar 4,3 miljoen mensen.

Rupie

Bericht door Rupie » 08 mar 2010, 20:23

RutgerK schreef:
Ruben schreef:Het is een onhoudbaar systeem. Ik ben het wat dat betreft met Bert eens. De werkenden zullen inderdaad telkens meer lasten te verdragen krijgen en denk niet dat kinderen de oplossing zijn, want die willen ook weer meer. Meer ruimte, langer leven, noem maar op. Inderdaad zijn er drastische maatregelen nodig, anders zullen we elkaar vroeg of laat om zeep helpen. Er is niet voor iedereen en zeker niet alle toekomstigen plek op deze aarde. Ingegeven door financiën, ruimtegebrek, grondstoffengebrek, milieu of wat dan ook.
Ruben, ook hier, het gaat niet om overbevolking maar leeftijdsopbouw.
Mij gaat het wel om overbevolking. Welvaart wordt wat mij betreft niet uitgedrukt in hoeveelheid mensen die het financieel erg goed voor elkaar hebben. Ik zie welvaart anders, maar in Nederland vinden we het fijn om bovenop elkaar te wonen en onze kop in het zand te steken en gewoon door te fokken. Dit is overigens niet het enige probleem, maar wat mij betreft wel een groot probleem. Ik zou liever zien dat we weer naar een kleinere maatschappij toegaan en dan heb ik het niet over sluiten van grenzen en allochtonen niet meer toestaan. Ik denk dat het probleem eerder ergens anders ligt en misschien wel eerder bij de autochtonen. Het klinkt een beetje als mosterd na de maaltijd om allochtonen de schuld te geven.

Zo, heb ik de allochtonen er ook weer bij gesleept :hosanna: :bag: :mrgreen:

O, wat betreft het ontnemen van stemrecht van mensen; sorry, dan ben je echt van de pot gerukt. Ik ken je amper Michel, maar volgens mij ben jij wel een sociaal mens. Opmerkingen als dit kan ik dan ook niet plaatsen. Misschien een soort van PVV geluid? Hard roepen en maar hopen dat iemand je hoort?

Luco

Bericht door Luco » 08 mar 2010, 20:27

Snipe schreef:

De voordelen

Geen tekort meer
Geen files meer
Meer ruimte
Minder belastingen

Best een goed idee :mrgreen:

Rupie

Bericht door Rupie » 08 mar 2010, 20:37

Geen files meer? Dan heb ik wel een oplossing, alle vrouwen weer aan het aanrecht :bag: :hosanna: :bignews:

Luco

Bericht door Luco » 08 mar 2010, 20:39

Ruben schreef:Geen files meer? Dan heb ik wel een oplossing, alle vrouwen weer aan het aanrecht :bag: :hosanna: :bignews:
Dat is hier al jaren zo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Niet teveel ruimte geven, dan worden ze brutaal en moet je ze weer slaan :shithappens:

Michel P

Bericht door Michel P » 08 mar 2010, 20:40

Ruben, sociaal maar realistisch, zoals Tom schrijft, vraag aan iemand in de bijstand of deze verhoogt moet worden en dan weet je het antwoord. Juist die mensen stemmen voor de SP en PVDA om de uitkeringsstroom en subsidiestroom in beweging te houden, deze partijen roepen dat ze zielig zijn, en dat is eigelijk respectloos, maar het scoort zo lekker deze mensen in het hulpbehoevendehoek te duwen. En dan een blik ambtenaren sinterklaas te laten spelen. Geef deze mensen eigenwaarde en een leven door ze te stimuleren mee te doen in de maatschappij, i.p.v. te isoleren. Werk zal hun leven verrijken, niet alleen in geld, maar veel belangrijker sociaal! Let wel door deze mensen juist het stemrecht tijdelijk te ontnemen zal het sneller beter met ze gaan. Er kan dan een meer realistische politiek worden gedreven, die van deelnemen en bijdragen aan de maatschappij. Niet een van de controlerende en uitdijende overheid, zie het liefst nog een camera in de keuken en slaapkamer van een ieder plaatst om te zien of wel alles wel als de gemiddelde NLer doen. NL is rap op weg erger te worden in het controleren en onderdrukken van zijn inwoners door werkelijk alles te willen bepalen en regelen al de voormalige DDR...... Laat het CDA wat dat betreft maar schuiven.

Mensen moeten meer eigen verantwoording krijgen. Ik zou voorstander zijn dat iedereen maar een x aantal jaren bijstand mag genieten in zijn leven tot aan zijn pensioen. Ook+zou ik het normaal vinden dat een werkende een hogere AOW heeft dan iemand die nog nooit heeft gewerkt, prikkels om zlefstandiger te worden en je verantwoording te nemen.

Dat de pensioenleeftijd omhoog moet is duidelijk, echter niet pas over 10 jaar zodat het gros van de babyboomers lekker met 65 met pensioen kunnen, gewoon per 2011 naar66 en dan door naar 67 en misschien wel 68.

Michel

Luco

Bericht door Luco » 08 mar 2010, 20:42

Plus wil jij dan met je 65 stoppen en heb je dat zelf bij elkaar gespaard, prima.
Maar dat mag nu van de overheid ook al niet, je bent niet eens baas over je eigen spaargeld :bag: :bag:

Rupie

Bericht door Rupie » 08 mar 2010, 20:43

Luco schreef:
Ruben schreef:Geen files meer? Dan heb ik wel een oplossing, alle vrouwen weer aan het aanrecht :bag: :hosanna: :bignews:
Niet teveel ruimte geven, dan worden ze brutaal en moet je ze weer slaan :shithappens:

En vervolgens hang je wel met je weerhaak in de klit? Ik weet het niet Luco :o

Luco

Bericht door Luco » 08 mar 2010, 20:47

Ruben schreef:
Luco schreef:

En vervolgens hang je wel met je weerhaak in de klit? Ik weet het niet Luco :o

Na het slaan maak je het daarmee weer goed :twisted:

RutgerK

Bericht door RutgerK » 08 mar 2010, 21:16

Luco schreef:
Snipe schreef:

De voordelen

Geen tekort meer
Geen files meer
Meer ruimte
Minder belastingen

Best een goed idee :mrgreen:
minder grote thuismarkt, krapte op de arbeidsmarkt, ruimte overschot, slachting in de bouwsector,..... niet allemaal roosgeur en manenschijn.

Michel P

Bericht door Michel P » 09 mar 2010, 10:09

Toch maar Waarnemers? Toch de machting maar onmogelijk maken........... Komt er een hertelling en onderzoek in Rotterdam?

Ik ben echt geschrokken van dit soort praktijken.......

http://www.hetverraadvanlinks.nl/Waarnemers.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Verkiezingen op komst - waar blijven de waarnemers uit Zimbabwe?

Mede dankzij de allochtone kiezers haalde de PvdA een reusachtige overwinning bij de raadsverkiezingen van 2006. In Rotterdam had burgemeester Opstelten (VVD) geen zin in een onderzoek naar vermeende onregelmatigheden zoals het ronselen van stemmen. In Amsterdam kwam er tegen de zin van burgemeester Cohen (PvdA) toch een rapport. De uitkomsten waren onthutsend, maar werden snel vergeten. Zijn er op de Nederlandse stembureaus ook internationale waarnemers nodig?

Door Carel Brendel

Bij mijn naspeuringen naar de troebelen in de PvdA-afdeling Feijenoord stuitte ik op een sensationele uitspraak in de Rotterdamse editie van het Algemeen Dagblad. De krant berichtte op 3 mei 2006 over de bestuurscrisis, die destijds uitbrak nog voor de drie beoogde dagelijkse bestuurders van deze deelgemeente waren geïnstalleerd.

De drie kandidaten werden in eerste instantie via een geheime stemming afgeserveerd. Enkele anoniem gebleven PvdA-raadsleden stemden tegen de benoeming van hun eigen partijgenoten. Hoewel de 'daders' nooit zijn gevonden, ging iedereen er van uit dat de interne oppositie uit de hoek kwam van de zes Turkse leden van de veertien mensen tellende PvdA-fractie.

Gezien de zwijgzaamheid van alle PvdA-raadsleden ging de verslaggever op pad langs Turkse theehuizen aan het Afrikaanderplein. Tussen de rummikub spelende oude mannen trof hij de GroenLinkser Yusuf Tahiroglu, die wel een mening wilde geven over de kwestie. Daarbij kwam het gesprek ook over het verloop van de kort daarvoor gehouden raadsverkiezingen.

Zeker acht van de veertien PvdA-zetels in Feijenoord waren afkomstig van de Turkse achterban, meldde Tahiroglu. “Sommige vrienden van mij hadden drie stembiljetten: een stem ging naar GroenLinks, twee naar de PvdA.”

Hierover schreef ik mijn vorige blog, waarvan de eerste alinea’s plus een link werden overgenomen op de website van Leefbaar Rotterdam (LR). In de discussie hierover stelde iemand de vraag aan LR-voorman Ronald Sörensen, waarom deze ‘fraudepraktijken’ destijds niet aan de kaak zijn gesteld.

Daarop reageerde een insider, die op 2006 aanwezig was op het stembureau Afrikaanderplein. De ‘reaguurder’ met nickname ‘sojowo’: “Dat van de drie stembiljetten (eigen stem + 2 volmachten) is aangekaart. Voor het stembureau op het Afrikaanderplein stonden Nederlanders van Turkse afkomst met stapels blanco volmachten landgenoten te ronselen. Doordat, in tegenstelling tot 3 maart a.s., het toen nog niet nodig was een kopie van het legitimatiebewijs van de volmachtgever te tonen, konden wij deze aktie op het stembureau niet voorkomen. Een van de huidige deelraadsleden van Turkse afkomst heb ik persoonlijk uit het stemlokaal verwijderd. Helaas waren alle bescheiden binnen een paar dagen vernietigd zodat onderzoek niet meer mogelijk was. De pers (kranten) waren eveneens niet bereid aandacht aan dit fenomeen te besteden.”

Desgevraagd wees ‘sojowo’ in een volgende reactie het PvdA-deelraadslid Ertugrul Gültekin aan als een van de stemmenronselaars. Het raadslid is in voor een volgende termijn. Tijdens de roerige afdelingsvergadering van 2 december 2009 werd de PvdA-lijst volledig omgegooid door de Turkse achterban. Dankzij deze ‘coup’ steeg Gültekin van plaats 14 naar plaats 11.

‘Sojowo’ wist nog meer details over de stembusgang van 2006. “Voor alle duidelijkheid, het ronselen gebeurde voor de deur (dus net buiten het stemburo). Het verwijderen vond plaats op grond van beïnvloeding van kiezers (tot in het stemhokje) en het negeren van vriendelijke verzoeken van de stembureauleden dergelijke handelingen te staken. Hij hoorde echter duidelijk bij het groepje ronselaars voor de deur.”

Sörensen zelf reageerde ook op deze kwestie. Volgens zijn bijdrage heeft VVD-lijsttrekker George van Gent op de eerste dag na de verkiezingen een brief over mogelijke malversaties gestuurd aan burgemeester en partijgenoot Ivo Opstelten. Sörensen bijna vier jaar later: “Ik heb een onderhoud aangevraagd en mondeling mijn verontrusting uitgesproken. Opstelten had er absoluut geen zin in omdat bij aangetoonde fraude of misbruik van machtigingen de totale verkiezing over zou moeten, die onder zijn verantwoording gehouden zijn. Mooi afscheid! Zo ligt het! Daarnaast zou de pers een officiële klacht, die gezien de houding van de burgemeester geen schijn van kans maakte, als verkiezings kinnesinne verklaard hebben.”

Hoe omvangrijk de door Van Gent en Sörensen veronderstelde onregelmatigheden waren, kan ik nergens terugvinden. In Rotterdam kwam er uiteindelijk geen onderzoek, hoewel de PvdA en Leefbaar Rotterdam elkaar tijdens de verkiezingscampagne van 2006 op het scherpst van de snede bevochten.

Was het inderdaad kinnesinne van een heetgebakerde verliezer? Daarmee zou je het kunnen afdoen als er niet soortgelijke zaken hadden gespeeld in Amsterdam. In de hoofdstad kwam er namelijk wel een onderzoek. Het stadsdeel Bos en Lommer schakelde de gemeentelijke ombudsman Ulco van de Pol in na klachten over het verloop van de verkiezingen, waarbij voor de eerste maal een stemcomputer werd gebruikt. De voorzitter van het hoofdstembureau had waargenomen, dat kiezers werden geholpen bij het stemmen, en dat in sommige gevallen iemand anders de stem uitbracht. Soms brachten toevallige passanten een stem uit voor iemand anders.

In stadsdeel Geuzenveld, zo meldde Van de Pol in een column, waren mogelijk kiezers toegelaten met meer dan twee machtigingen. “Iemand zou zelfs zonder machtigingen meerdere keren hebben kunnen stemmen. Dit kan gewoonweg niet, de Kieswet is hierover ondubbelzinnig.”

Rond de Amsterdamse raadsverkiezingen werden meer onregelmatigheden vermoed. De website van Elsevier meldde dat buurtvaders in Slotervaart allochtone kiezers hadden geholpen met de stemcomputer. In Osdorp zouden machtigingen verkeerd zijn gebruikt.

De ombudsman kwam in september 2006 met zijn rapport over Bos en Lommer. Hij stelde vast dat inderdaad in diverse stembureaus kiezers tegen de regels in waren geholpen met stemmen. Daarnaast gebeurde het regelmatig, dat gebrekkig Nederlands sprekende kiezers ter plekke een andere persoon machtigden om hun stem uit te brengen. De ombudsman: “Het is echter aan de wetgever, en niet aan de stembureaus zelf, om de regels van de procedure aan te passen als een grote groep kiezers vanwege onvoldoende taalbeheersing geen gebruik kan maken van het stemrecht.”

Het rapport van Van de Pol over Bos en Lommer was tamelijk onschuldig. De Amsterdamse ombudsman kreeg vervolgens, tegen de zin van burgemeester Job Cohen, toestemming van de gemeenteraad om de gang van zaken in de hele stad te onderzoeken. Bij dat onderzoek werden tevens de landelijke verkiezingen van november 2006 meegenomen.

Dit keer waren de conclusies heel wat ernstiger. Op veel plaatsen constateerde de ombudsman onregelmatigheden en overtredingen van de Kieswet. “Strikte naleving van de regels door de stembureauvoorzitters zorgde voor onoverzichtelijke situaties, irritatie en zelfs agressie op de stembureau.”

Op 22 november 2007 citeerde ik in een weblog enkele bevindingen. Leden van stembureaus grepen niet in als niet Nederlands sprekende personen van echtgenoten, kinderen of anderen te horen kregen op wie ze moesten stemmen. In andere gevallen leidde wel ingrijpen tot agressief gedrag van mannelijke begeleiders. De ombudsman spreekt van ‘een grimmige sfeer’ in sommige kieslokalen. Een Marokkaanse man in djellaba, die beweerde ‘buurtvader’ te zijn, was in een van de stembureaus uren bezig met het ronselen en begeleiden van kiezers. Leden van stembureaus werden voor ‘racist’ uitgescholden als ze tegen dergelijke praktijken wilden optreden. “Allochtonen zijn de baas in Amsterdam. Zo gedragen zij zich ook op het stembureau”, rapporteerde een voorzitter van een stembureau aan ombudsman Van de Pol. In talloze bureaus werd melding gemaakt van gerommel met machtigingen.”

Het rapport baarde heel eventjes opzien, maar was snel weer vergeten. Alleen Parool-verslaggever Addie Schulte ging op de kwestie door. Hij schreef (6 oktober 2007) een kritisch artikel over het raadsdebat, waarin de conclusies van de ombudsman werden besproken. Nederlanders denken dat verkiezingen in ons land perfect verlopen en reizen graag af naar verre landen om daar als waarnemer op te treden. Deze zelfingenomenheid was volgens Schulte door de ombudsman omvergekegeld.

Schulte: “De stemcomputer is inmiddels afgedankt. En de euforie over de hoge opkomst van allochtonen bij de raadsverkiezingen van vorig jaar komt hiermee in een wat ander daglicht te staan. Mooi natuurlijk, dat mensen gaan stemmen. Maar het moet in vrijheid gebeuren. Verreweg de meeste allochtonen stemden op de PvdA. Gemeen vraagje: hoeveel stemmen heeft die partij aan het 'begeleid stemmen' te danken?”

Cohen beloofde om de aanbevelingen over te nemen om van het gezeur af te zijn. VVD-raadslid Bas van 't Wout stelde voor om voortaan alleen Nederlands te spreken op het stembureau. Dat wilde Cohen niet. Wel mompelde hij wat over inburgeringcursussen, waar de nieuwkomer kon leren wat stemmen is.

Schulte: “Kost wat kost wil Cohen een discussie over de uitslag vermijden. De ombudsman begint daar ook niet aan. Vanwaar deze zwijgzaamheid? De regels werden in sommige stembureaus enkele tientallen malen overtreden. Daarmee is een uitslag op deelraadsniveau zeker te beïnvloeden, vooral als het om voorkeurstemmen gaat. Als er inderdaad in sommige gevallen bepaalde types lange tijd rond een stembureau hingen en kiezers bewerkten, dan is het best mogelijk dat ergens iemand in een deelraad zit die er bij vlekkeloos verlopen verkiezingen niet in was gekomen.”

Sinds 2006 zijn de regels rond het stemmen bij volmacht aangescherpt. Maar aan de vooravond van nieuwe verkiezingen kan het beslist geen kwaad om nog eens aan de toestanden van vier jaar geleden te herinneren. En als dat niet helpt, moeten we toch maar eens een beroep doen op onafhankelijke waarnemers uit Moldavië, Wit-Rusland en Zimbabwe.

Geplaatst op 3 februari 2010

Homepage: http://www.hetverraadvanlinks.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding

GTRene

Bericht door GTRene » 09 mar 2010, 11:08

klopt, zo gaat dat maar dat het op zo'n grote schaal ging is wel wat schrikken...

het zou anders kunnen en moeten.

bv iedereen die in het buitenland woont kan gewoon niet stemmen, een ander voor jou laten stemmen? kan ook niet dus geen volmachten meer.

natuurlijk wordt er dan minder gestemd, maar die stemmen die er zijn zijn meer te controleren immers 1 persoon per hokje(gebeurde nu ook niet, toen ik stemde voor gemeente stemden er ook al 2 in een hokje...niet van origine nederlanders)

het moet strenger, die wat in het buitenland zitten of die dag niet kunnen stemmen? jammer dan, of ze moeten niet meer anoniem stemmen....dan zie je wie wat stemt :mrgreen: mag van mij.

gewoon te belachelijk voor woorden...I rest my case.

Metchu

Bericht door Metchu » 09 mar 2010, 19:40

GTrené... :sealed: :sealed: :sealed: :sealed:

anyway, Michel... Vaak worden de zaken ook verkeerd geinterpreteerd... tuurlijk zal er wel het een en ander fout zijn gegaan en vast ook wel verkeerde figuren die ertussen zitten die het wellicht niet nauw nemen met de regeltjes... die moeten we even op hun vingers getikt worden (understatement). Maar feit is wel, dat (ik heb de cijfers gezien) gemiddelde opkomstpercentage van Turken meer dan 80% !!!!! is.... Als dit geen betrokkenheid is, dan weet ik het ook niet! Terwijl bij de autochtone bevolking 53% is... Dit lijkt me een statement... Gaan die gasten stemmen, doen ze mee... is het weer niet goed! hahahaha

en uhm, de bron van die tekst is ook niet helemaal onpartijdig hè :mrgreen:

Het feit dat er dan Turken stijgen op lijsten, tjah... als die turken in eerste instantie geen voorkeursstemmen hadden gekregen, dan had die partij ook wellicht niet zoveel zetels gehad... Dus moeten ze niet zeuren. En als je eens kijkt welke partijen deze mensen (ik heb een lijst gezien), deze mensen allemaal hebben deelgenomen... is het echt niet zoals de meesten denken alleen PvdA... Van lokale partijen, tot de VVD... ze zijn allemaal vertegenwoordigd!!! Als dat geen betrokkenheid en integratie is... :clap:

GTRene

Bericht door GTRene » 09 mar 2010, 19:50

Metchu schreef: Als dat geen betrokkenheid en integratie is... :clap:
dat heet infiltratie :wink:

Metchu

Bericht door Metchu » 09 mar 2010, 19:52

René...

Afbeelding

er is maar 1 woord voor jouw gedrag in dit draadje: Xenofoob, zonder je voor de rest voor iets uit te maken of iets dergelijks... maar de angst zit er bij jou goed in. Vraag me af wat daarvoor de reden is... Waarschijnlijk wat al eerder genoemd is in dit topic.... Veel thuis blijven zitten en lekker speculeren :thumbup:

Luco

Bericht door Luco » 09 mar 2010, 21:53

Metchu schreef:René...

Afbeelding

er is maar 1 woord voor jouw gedrag in dit draadje: Xenofoob, zonder je voor de rest voor iets uit te maken of iets dergelijks... maar de angst zit er bij jou goed in. Vraag me af wat daarvoor de reden is... Waarschijnlijk wat al eerder genoemd is in dit topic.... Veel thuis blijven zitten en lekker speculeren :thumbup:

Xenofoob??? Zeg maare gerust rascist eerste klas :hammer: :hammer: :sealed: :sealed:

GTRene

Bericht door GTRene » 09 mar 2010, 21:55

dat van die beer ridiculous moet vast religious zijn :lol:

Metin, watch my words...

weg met dat geloof uit de politiek, langzaam sluipt het verder...its a silence killer :nerd:
om maar een voorbeeld te noemen hoe bang mensen al zijn voor de moslims zie net op CNN die cartonist was erop lieten ze die tekeningen zien waarom ze de Jihad tegen Denmark hebben uitgeroepen...echter die tekeningen werden wazig gemaakt zodat je niks kon zien :hammer: snap je?

komen binnen een paar jaar ook grote problemen, maar als jij je ogen wil sluiten, je mag...I stay alert :police:

luco weet jij wel wat een racist is? ik heb niks tegen gewoon de mensheid, alleen oppassen met geloven, jij zou beter moeten weten, maja jij bent :sealed: :sealed:

Luco

Bericht door Luco » 09 mar 2010, 21:57

GTRene schreef:dat van die beer ridiculous moet vast religious zijn :lol:

Metin, watch my words...

weg met dat geloof uit de politiek, langzaam sluipt het verder...its a silence killer :nerd:
om maar een voorbeeld te noemen hoe bang mensen al zijn voor de moslims zie net op CNN die cartonist was erop lieten ze die tekeningen zien waarom ze de Jihad tegen Denmark hebben uitgeroepen...echter die tekeningen werden wazig gemaakt zodat je niks kon zien :hammer: snap je?

komen binnen een paar jaar ook grote problemen, maar als jij je ogen wil sluiten, je mag...I stay alert :police:

luco weet jij wel wat een racist is? ik heb niks tegen gewoon de mensheid, alleen oppassen met geloven, jij zou beter moeten weten, maja jij bent :sealed: :sealed:
Rene, je gedraagt je echt als een rechtse radicaal, net zo erg als de radicale imams, en ja zoals jij hier doet gedraag je je echt rascistisch, en niet zon klein beetje ook.
Maar discussie met jouw heeft geen zin want jij bent zielig en en hele wereld is fout/verkeerd.

GTRene

Bericht door GTRene » 09 mar 2010, 22:04

Luco schreef:

Metin, watch my words...

Rene, je gedraagt je echt als een rechtse radicaal, net zo erg als de radicale imams, en ja zoals jij hier doet gedraag je je echt rascistisch, en niet zon klein beetje ook.
Maar discussie met jouw heeft geen zin want jij bent zielig en en hele wereld is fout/verkeerd.
ik ben zielig? :hmmm: vind ik helemaal niet, maar als jij dat vind zegt dat meer over jou :wink:
ik ben absoluut geen rascist :lol: alleen bepaalde zaken die mensen doen keur ik niet goed, jij lijkt al net zo'n wereldburger die waar je wat tegen zegt en meteen roept rascist :please: heb je een woord gebrek ofzo? afijn, ik vind je een triest persoon :police:

Luco

Bericht door Luco » 09 mar 2010, 22:09

GTRene schreef:
Luco schreef:

Metin, watch my words...

ik ben zielig? :hmmm: vind ik helemaal niet, maar als jij dat vind zegt dat meer over jou :wink:
ik ben absoluut geen rascist :lol: alleen bepaalde zaken die mensen doen keur ik niet goed, jij lijkt al net zo'n wereldburger die waar je wat tegen zegt en meteen roept rascist :please: heb je een woord gebrek ofzo? afijn, ik vind je een triest persoon :police:
Laat iemand met zijn volle verstand maar eens de posts van jouw in dit draadje lezen, misschien dat je dan wakker wordt :thumbup:

GTRene

Bericht door GTRene » 09 mar 2010, 22:11

Luco schreef:Laat iemand met zijn volle verstand maar eens de posts van jouw in dit draadje lezen, misschien dat je dan wakker wordt :thumbup:
kan ik laten doen, jij valt al af dan :mrgreen:

Plaats reactie