"Verkeerd in nieuwstaat"
De enige juiste omschrijving!!!
"Verkeerd in nieuwstaat"
Als het nou nog een handbak was geweest, had ie iig een USP ten opzichte van een AMG...
Mack schreef:"Verkeerd in nieuwstaat"
De enige juiste omschrijving!!!
Tim N schreef:Erik dat gata over die fake AMGay
of de 750i standaard laat en opleukt met andere velgen.Erik Stoffelsen schreef:Snap ook niet waarom hij dan niet gewoon een echte besteld,
Precies, het is geen neppert. Gewoon 'n 750i met die spoilerset van Alpina en wielen. Nul type aanduideng.Femme schreef:Dat is de nieuwe auto van Rudi V. waar ook mijn Roadster S is omgebouwd. Hij is 'Alpina B7 Bi-turbo uitgevoerd', zoals ze dat in Nederland zeggen, maar er staat nergens op dat het een B7 is. De velgen en spoilers kun je los kopen bij Alpina. Alleen het inzetstuk voor de uitlaten is niet verkrijgbaar.
Hij stond/staat op autogespot als B7 in die zin zet hij dus wel mensen op het verkeerde been.Robin schreef:Precies, het is geen neppert. Gewoon 'n 750i met die spoilerset van Alpina en wielen. Nul type aanduideng.Femme schreef:Dat is de nieuwe auto van Rudi V. waar ook mijn Roadster S is omgebouwd. Hij is 'Alpina B7 Bi-turbo uitgevoerd', zoals ze dat in Nederland zeggen, maar er staat nergens op dat het een B7 is. De velgen en spoilers kun je los kopen bij Alpina. Alleen het inzetstuk voor de uitlaten is niet verkrijgbaar.
Waarom is dit 'n neppert? Hetzelfde als 'n 535d M met 19/20"en geen typeaanduiding:Dat is ook niet een neppert M5 . Gewoon wat ie is een 535d met M pakket.
Of wat?
+1, dikke Sjaak!Thijs-v-d-H schreef:Ik vind hem overigens prachtig daar niet van.
De wagen heeft in jaar al dik afgeschreven voordat RV 'm kocht. Een nieuwe B7 Biturbo zal veel duurder zijn. Bovendien kan RV de ombouw door zijn eigen personeel laten doen.Erik Stoffelsen schreef:Velgen brrrrr...
Snap ook niet waarom hij dan niet gewoon een echte besteld,
De ombouw bovenop een 750i dan zal het ook niet zo gek veel meer schelen...
AG plukt gewoon wat uit de lucht en doet niet aan fact checking. Als Autogespot wat beter zijn huiswerk had gedaan hadden ze de reacties gelezen en even gecheckt bij de RDW wat voor een type het is. Volgens de RDW is het geen Alpina en is hij eerder op kenteken gezet dan de B7 Biturbo door Alpina werd gepresenteerd.Thijs-v-d-H schreef:Hij stond/staat op autogespot als B7 in die zin zet hij dus wel mensen op het verkeerde been.
Ik vind hem overigens prachtig daar niet van.
Thijs-v-d-H schreef:750i als Alpina B7 biturbo
http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2010144802" onclick="window.open(this.href);return false;
Das een auto van een liefhebber! n juweeltje!apk verlopen
En doosje tissue's op hoedenplank?!LeenV8 schreef:Hehe, ik ben werkzaam in turkmenistan, daar rijden allemaal E34's met M3 logo's 8)
Gebruikers op dit forum: RS-Ron en 6 gasten