Heb ik gedaan en ik geef hem een kans. Stem jij maar op die linkse elite...Snipe schreef:Ik zou wat beter volgen wat die man met dat rare haar allemaal schreeuwt voor je op hem stemt.Fernando schreef:Ten eerste houd ik me aan de wet dus ik hoef niets te vrezen.
Ten tweede is die geblondeerde limburger zelf een indo dus vrees ik nog minder.
Ten derde heb ik maar 1 paspoort en geen dubbele.
Wat gaat DF stemmen komende Tweede Kamer verkiezingen?
- Fernando
Re: Wat gaat DF stemmen komende Tweede Kamer verkiezingen?
- Snipe
Ik stem op helemaal niemand want ik vind het allemaal niks.
Overigens vind ik het wat ver gaan om alles wat niet extreem-rechts is af te doen als linkse elite.
Overigens vind ik het wat ver gaan om alles wat niet extreem-rechts is af te doen als linkse elite.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Dus een dubbel paspoort is de oorzaak van crimineel gedrag ?
Ik snap de relatie tussen een dubbel paspoort en crimineel gedrag niet helemaal.
Stel ik heb gisteren mijn Turkse paspoort ingeleverd en ben volledig genaturaliseerd naar Nederlander.
( ik denk er zelfs over om me als kapper in Leiden te vestigen
)
Ik loop het gemeentehuis uit en verkracht de eerste de beste vrouw die ik zie...
Dan kan ik dus het kand niet uitgezet worden, want ik heb geen dubbel paspoort.......dat is toch krom......dat moet je met me eens zijn.....
Ik snap de relatie tussen een dubbel paspoort en crimineel gedrag niet helemaal.
Stel ik heb gisteren mijn Turkse paspoort ingeleverd en ben volledig genaturaliseerd naar Nederlander.
( ik denk er zelfs over om me als kapper in Leiden te vestigen

Ik loop het gemeentehuis uit en verkracht de eerste de beste vrouw die ik zie...
Dan kan ik dus het kand niet uitgezet worden, want ik heb geen dubbel paspoort.......dat is toch krom......dat moet je met me eens zijn.....
- frankv
ik lees net nog eens wat hij heeft gezegd in Londen en ik denk dat we hem maar gewoon eens premier moeten laten worden, dat kan niet anders dan een werkelijk complete flater worden en dan kunnen we 1 jaar later gewoon weer terug naar af en tegen de rest van de wereld zeggen we gewoon dat we het carnaval nog in de kop hadden!
bij voorbaat overigens mijn excuses aan iedereen die door Geert lastig gevallen gaat worden...
bij voorbaat overigens mijn excuses aan iedereen die door Geert lastig gevallen gaat worden...

- HansD
Let's agree to disagree
. Ik zie hier weer veel herhalingen van meningen maar ik geloof niet dat we er iets mee opschieten. Ik laat mijn mening in het vervolg door Eric H verwoorden, dat lukt hem prima tot nu toe
FF iets anders. Ik hoop eigenlijk dat wilders gaat regeren. Laat hem al die populaire uitspraken maar eens waarmaken, dan zal blijken dat het niet zo simpel is als hij voorstelt, valt hij van zijn voetstuk en zijn we af van die heldenverering.
Ik ben alleen bang dat dit niet zal gebeuren. Wilders weet zelf prima dat hij de oppositiepartij bij uitstek is en wil -en gaat- helemaal niet regeren.
edit: ik had frankv zijjn post nog niet gelezen maar ik ben dus niet de enige die er zo over denkt.

FF iets anders. Ik hoop eigenlijk dat wilders gaat regeren. Laat hem al die populaire uitspraken maar eens waarmaken, dan zal blijken dat het niet zo simpel is als hij voorstelt, valt hij van zijn voetstuk en zijn we af van die heldenverering.
Ik ben alleen bang dat dit niet zal gebeuren. Wilders weet zelf prima dat hij de oppositiepartij bij uitstek is en wil -en gaat- helemaal niet regeren.
edit: ik had frankv zijjn post nog niet gelezen maar ik ben dus niet de enige die er zo over denkt.
Laatst gewijzigd door HansD op 05 mar 2010, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fernando
Eric H schreef:Dus een dubbel paspoort is de oorzaak van crimineel gedrag ?Nee
Ik snap de relatie tussen een dubbel paspoort en crimineel gedrag niet helemaal.*Zucht* Een criminele marokkaan met 1 (nederlands) paspoort kun je niet naar Marokko schoppen (dus hard aanpakken hier in nederland) maar met een dubbel paspoort wel dus die schoppen we de grens over. Daar gaat het me om.
( ik denk er zelfs over om me als kapper in Leiden te vestigen)
Dan kan ik dus het kand niet uitgezet worden, want ik heb geen dubbel paspoort.......dat is toch krom......dat moet je met me eens zijn.....Ben ik idd met je eens
Laatst gewijzigd door Fernando op 05 mar 2010, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peric
Eric, die refo's in Staphorst roepen elkaar tenminste niet op om de 'ongelovige honden allemaal te doden'.Eric H schreef:Rene, ga eens een dagje naar Staphorst, waar de refo's in de APV de verkoop van condooms hebben verboden !!!
Nee das lekker volk, die Christenen, daar gebeurd nooit wat.
Tis altijd zo lekker rustig in de kerk, en er gebeurd nooit wat met wat patertjes die hun handen niet thuis kunnen houden.
De kinderen van die refo's hangen tenminste niet 's avonds op straat en schelden vrouwen die langslopen en niet reageren op hun sissen niet uit voor hoer.
Die refo's hebben tenminste geen 'kerk' waar geschreeuw uit speakers schalt. (ja, beetje kerkklokken..)
Die refo's hoeven niet aan gezinshereniging te doen, want ze zijn allemaal al bij elkaar..

Hoorde trouwens Balkenende van de week op de radio een oproep doen, 'mensen, ga stemmen, maak gebruik van je democratisch recht'. Waarom had 'ie niet dat idee toen 'ie de europese grondwet er doorduwde?
En nu vind hij ineens dat de regering wat daadkrachtiger moet zijn? Dus niet alles laten liggen voor het volgende kabinet..
Ik hoop écht dat mensen er niet weer intrappen. Vier kabinetten Bakellende die niet tot een normaal einde zijn gekomen zegt toch genoeg?
- GTRene
Dat was toen nou 1x zo Eric...zelfs in NL was er vroeger oorlog tussen de Roomsen en d Katholikeen en gereformeerdenEric H schreef:Rene, waarom is er dan wel ooit gekozen voor een openbare school, een katholieke school en een christelijke school ??
Waarschijnlijk omdat daar toentertijd behoefte naar was.
Een school waar kinderen volgens de normen waarden die thuis golden werden onderwezen.
Ondertussen zijn we al een aantal jaren verder en moeten we accepteren dat moslims een wezenlijk deel uitmaken van onze samenleving.
Dan kunnen we met z'n allen wel de kop in het zand steken en wachten tot het overgaat, of er volledig tegenin gaan, maar daarmee los je het probleem niet op.
Ga jij nou voor de gein eens tellen hoeveel kerken er staan in Almelo.
Ik denk dat je je rot schrikt van het aantal.
Hier in een dorp met net boven de 20.000 inwoners zijn er al bijna DERTIG !! kerken, en dan zou daar geen moskee tussen kunnen....laat me niet lachen.......
Alleen omdat het er anders uitziet met zo'n minarette....en ja, al die buitenlanders bij elkaar, dat moeten wel allemaal criminelen zijn.....

vandaar uit kwam dat, toen ik een jochie van 16 was werd ik al scheef aangekeken als ik met een meisje van een ander geloof aan kwm zetten...zelfs toen zat het er nog wat in.
Maar das wel een beetje aan het uitsterven, gelukkig, waarden en normen moet je hebben en geloof doe je maar thuis.
Die duizenden kerken tja NL mar dit is ook NL (lopen ook wel wat leeg trouwens die kerken

Je kan het best wat meer temperen in NL controle houden, geloof moet vredelievend zijn en niet een heersende macht en de heilige oorlog uitroepen zoals Kadafi nog onlang deed...kun je wel zeggen ja das een mafkees, maar je hebt maar een paar mafkezen nodig...
soms heb je maar 1 grote engerd nodig die de leiding heeft of wat uitkraamt in naam van wat voor profeet ook...indammen dat spul geeft de mensen meer waarden en normen en gelijkheid mee dus man en vrouw gelijk, thats a start.
zo nu ga ik ff wat anders doen

- GTRene
als je niet stemt mag je ook niet mee pratenSnipe schreef:Ik stem op helemaal niemand want ik vind het allemaal niks.

- Snipe
Niet stemmen is ook een keuze.GTRene schreef:als je niet stemt mag je ook niet mee praten![]()
Stemmen doe je voor een volksvertegenwoordiging. Degene waar je op stemt zit er dan namens jou. Nou, ik zie op dit moment niemand waar ik genoeg vertrouwen in heb.
- Joy
Ja en als de partij waar René op heeft gestemd alles verpest voor DF, dan weten we hem wel te wonen 

Eric H schreef:Dus een dubbel paspoort is de oorzaak van crimineel gedrag ?
( ik denk er zelfs over om me als kapper in Leiden te vestigen)
Ergens is dat ook krom eric
Alleen is het wel makkelijker aanpakken als ze marrokaans paspoort hebben, dus wat dat betreft heb je gelijk.
Al het tuig, allochtoon of autochtoon aanpakken.
Maar je zal het wel met me eens zijn dat het percentage tuig bij allochtonen vaak groter is, en natuurlijk heeft dat oorzaken
Het moet dus zijn, tuig aanpakken en zorgen dat de oorzaken waardoor ze zo worden/zijn wegnemen.
Ergens heeft wilders best een paar punten, maar hij slaat denk ik wat door en heeft nu plannen die niet uitvoerbaar zijn.
En geloof mag je best buiten je huis beleven als je mij er maar niet mee lastig valt, en of daar nu een hoofddoek bijhoort of een kruis maakt geen ruk uit.
Staphorst roeit zichzelf vanzelf uit vanwege inteelt en incest.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Wil me er niet mee bemoeien, zie van beide kanten goeie punten. Kerk/moskee en staat gescheiden houden. Da's mijn basis.
*Kijkt naar Frankrijk en dopt nog 'n Corona*
*Gaat weer aan de kantlijn staan*
*Kijkt naar Frankrijk en dopt nog 'n Corona*
*Gaat weer aan de kantlijn staan*
Laatst gewijzigd door Robin op 05 mar 2010, 23:15, 2 keer totaal gewijzigd.
- Eric H
En heb je het nou over Wilders of iemand anders ??soms heb je maar 1 grote engerd nodig die de leiding heeft of wat uitkraamt in naam van wat voor profeet ook...
Als jij denkt dat kinderen van refo's niet op straat hangen en "vervelende" dingen doen, dan ben je wereldvreemd.Eric, die refo's in Staphorst roepen elkaar tenminste niet op om de 'ongelovige honden allemaal te doden'.
De kinderen van die refo's hangen tenminste niet 's avonds op straat en schelden vrouwen die langslopen en niet reageren op hun sissen niet uit voor hoer.
Die refo's hebben tenminste geen 'kerk' waar geschreeuw uit speakers schalt. (ja, beetje kerkklokken..)
Die refo's hoeven niet aan gezinshereniging te doen, want ze zijn allemaal al bij elkaar..
En er zijn mensen die het gelui van kerkklokken net zo verschrikkelijk vinden als het oproepen tot gebed uit een speaker.
Trouwens het luiden van kerkklokken is ok het oproepen tot gebed.
En dat die refo's allemaal al lekker bij elkaar zitten weten we maar al te goed.....
Volg het nieuws uit Duitsland met grote interesse.....want oh, wat was dat toch een grote gelukkige familie.
Buiten dat, noem mij 10 vervelende zaken van "buitenlanders" en ik zet er 20 tegenover van "niet buitenlanders"
Weet je nou wanneer het allemaal verkeerd is gegaan ?
Op het moment dat we lijntjes op een kaart zijn gaan zetten om de grenzen aan te geven.
Zo van, dit is van jouw, en dit is van mij !
Dat is de werkelijke oorzaak van alle shit !!
- Robin
Geloof is de basis van alle shit Eric.
Ben je met me eens.
Ik geloof in mezelf.
En nu ga ik schijten.

Wel lache om Rene: Roomsen en Katholieken en gerefo's.
Die eerste 2 zijn 't zelfde :RK.
Ben ik allang uitgestapt die troep, m'n RK vrouw ook. Viezerikken.
Ennuh, als ik kijk van wie ik in mijn leventje echt LAST heb/had, geen enkele alochtoon inderdaad. Allemaal Nederlanders...that's true.
Daarom baalde ik ook zo van Balkenende en Rouvoet met hun gereformeerde rotkoppen (En ja Bos komt ook uit een gereformeerd nest, hoe is 't moooogelijk), die ons 50 jaar terug in de tijd willen hebben. OK, dat heb ik dan weer liever dan een moslimachtige partij die ons 100 a 200 jaar terug in de tijd brengt, maar beide schiet niet op. De RK kerk dus ook niet. Waarvan akte.
Ben je met me eens.
Ik geloof in mezelf.
En nu ga ik schijten.

Wel lache om Rene: Roomsen en Katholieken en gerefo's.
Die eerste 2 zijn 't zelfde :RK.
Ben ik allang uitgestapt die troep, m'n RK vrouw ook. Viezerikken.
Ennuh, als ik kijk van wie ik in mijn leventje echt LAST heb/had, geen enkele alochtoon inderdaad. Allemaal Nederlanders...that's true.

Daarom baalde ik ook zo van Balkenende en Rouvoet met hun gereformeerde rotkoppen (En ja Bos komt ook uit een gereformeerd nest, hoe is 't moooogelijk), die ons 50 jaar terug in de tijd willen hebben. OK, dat heb ik dan weer liever dan een moslimachtige partij die ons 100 a 200 jaar terug in de tijd brengt, maar beide schiet niet op. De RK kerk dus ook niet. Waarvan akte.
Laatst gewijzigd door Robin op 05 mar 2010, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fernando
Eric H schreef: Als jij denkt dat kinderen van refo's niet op straat hangen en "vervelende" dingen doen, dan ben je wereldvreemd.
En er zijn mensen die het gelui van kerkklokken net zo verschrikkelijk vinden als het oproepen tot gebed uit een speaker.
Trouwens het luiden van kerkklokken is ok het oproepen tot gebed. Maar dat is een NEDERLANDSE KERK die er in 1623 ook al stond. Maar nu gaan ze een mega-moskee in Leiden bouwen en dan heb ik zoiets van pleurt op met dat hondslelijke gebouw met dertig megafoons aan die torens....![]()
Buiten dat, noem mij 10 vervelende zaken van "buitenlanders" en ik zet er 20 tegenover van "niet buitenlanders" dan zet ik daar weer 30 tegenover en zo blijf je doorgaan...![]()
Weet je nou wanneer het allemaal verkeerd is gegaan ?
Op het moment dat we lijntjes op een kaart zijn gaan zetten om de grenzen aan te geven.
Zo van, dit is van jouw, en dit is van mij !
Dat is de werkelijke oorzaak van alle shit !!Nee de oorzaak is o.a het niet willen aanpassen aan de Nederlandse cultuur...
- Robin
Ik snap Fernando wel.
Ben 't wel wat met je eens.Niet helemaal, maar wel redelijk...maar Eric heeft ook punten die hout snijden.
Ja als je dan kort met Pechtold hebt gesproken ga je meer nuanceren he.Ofzo.(schaam me dood never ever dat ik D66 ga stemmen
)
Ben 't wel wat met je eens.Niet helemaal, maar wel redelijk...maar Eric heeft ook punten die hout snijden.
Ja als je dan kort met Pechtold hebt gesproken ga je meer nuanceren he.Ofzo.(schaam me dood never ever dat ik D66 ga stemmen

- Snipe
Nederlandse kerk? Waar we allemaal bidden voor Jezus uit Staphorst? En wat dacht je? Dat die wijzen uit het oosten uit Enschede kwamen?Fernando schreef: Maar dat is een NEDERLANDSE KERK die er in 1623 ook al stond. Maar nu gaan ze een mega-moskee in Leiden bouwen en dan heb ik zoiets van pleurt op met dat hondslelijke gebouw met dertig megafoons aan die torens....![]()
- Eric H
Fernando, wat is dan de Nederlandse cultuur....
En nou niet zeggen wat het NIET is......
Mijn insteek, er is geen Nederlandse cultuur.
Die is er nooit geweest ook, een cultuur is namelijk aan verandering onderhevig en wijzigt in de loop der jaren / eeuwen.
Vroegah waren we slavenhandelaren, daarna kooplieden, daarna een land van baggeraars en dijkenbouwers, daarna een kennis land, en wat er nu komt zie ik wel...
Ik verdom het echter om bevolkingsgroepen buiten te sluiten.
Of ze nou allochtoon of autochtoon zijn, klein of groot, dik of dun, BMW fapper of Francofiel, intelligent of mongool......
Tegenstellingen benadrukken heeft de mensheid nooit goed gedaan.
@Robin :
Klopt, geloof en grenzen bepalen delen de eerste plaats
Die is er nooit geweest ook, een cultuur is namelijk aan verandering onderhevig en wijzigt in de loop der jaren / eeuwen.
Vroegah waren we slavenhandelaren, daarna kooplieden, daarna een land van baggeraars en dijkenbouwers, daarna een kennis land, en wat er nu komt zie ik wel...
Ik verdom het echter om bevolkingsgroepen buiten te sluiten.
Of ze nou allochtoon of autochtoon zijn, klein of groot, dik of dun, BMW fapper of Francofiel, intelligent of mongool......
Tegenstellingen benadrukken heeft de mensheid nooit goed gedaan.
@Robin :
Klopt, geloof en grenzen bepalen delen de eerste plaats

- Robin
Even een komisch intermezzo:
- Fernando
Snipe trek het maar weer uit verband, je snapt hopelijk toch wel wat ik bedoel of niet? Hier in Leiden heb je de Hooglandse Kerk met als bouwjaar 20 december 1314 vind ik nogal een verschil met die moskee bij mij om de hoek die er sinds 2001 staat....Snipe schreef:Nederlandse kerk? Waar we allemaal bidden voor Jezus uit Staphorst? En wat dacht je? Dat die wijzen uit het oosten uit Enschede kwamen?Fernando schreef: Maar dat is een NEDERLANDSE KERK die er in 1623 ook al stond. Maar nu gaan ze een mega-moskee in Leiden bouwen en dan heb ik zoiets van pleurt op met dat hondslelijke gebouw met dertig megafoons aan die torens....![]()
Laatst gewijzigd door Fernando op 05 mar 2010, 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- HansD
Dus als het een NL kerk is dan mag het wel. Eigen geloof eerst?Maar dat is een NEDERLANDSE KERK die er in 1623 ook al stond. Maar nu gaan ze een mega-moskee in Leiden bouwen en dan heb ik zoiets van pleurt op met dat hondslelijke gebouw met dertig megafoons aan die torens....![]()
Ik heb er nu eenmaal geen probleem als er een moskee neer wordt gezet voor moslims om hun geloof te belijden (tenminste geen groter probleem dan met een kerk). Laat iedereen zijn eigen geloof belijden, zolang ze mij (de NL bevolking) er niet lastig mee vallen heb ik geen probleem met hun achterlijke geloven en rituelen.
- Eric H
Snipe trekt het misschien uit verband, maar jij bedient je van dezlefde retoriek die Wilders ook gebruikt....Fernando schreef:Snipe trek het maar weer uit verband, je snapt hopelijk toch wel wat ik bedoel of niet?Snipe schreef:Nederlandse kerk? Waar we allemaal bidden voor Jezus uit Staphorst? En wat dacht je? Dat die wijzen uit het oosten uit Enschede kwamen?Fernando schreef: Maar dat is een NEDERLANDSE KERK die er in 1623 ook al stond. Maar nu gaan ze een mega-moskee in Leiden bouwen en dan heb ik zoiets van pleurt op met dat hondslelijke gebouw met dertig megafoons aan die torens....![]()
Jij vind het een hondslelijk gebouw, dus IS het een hondslelijk gebouw.
( misschien vind ik de gemiddelde kerk wel hondslelijk )
Mega moskee ?? Wat is een mega moskee, totaal subjectief gegeven.
Is dat hetzelfde als een megabioscoop ??
Dertig megafoons ?? heb je de tekeningen al gezien ?
Of heb je een tocht gemaakt langs andere moskees en heb je ze geteld en het gemiddelde genomen ??
Er wordt dus een moskee gebouwd in Leiden, so what....
Ze zijn in Amsterdam een noord-zuid lijn aan het aanleggen....dat vind ik wat meer zonde van het geld !
- HansD
Kolere zeg, wij denken exact hetzelfde hierover. Vorige week exact dezelfde discussie gehad op een nader forum met een wilders aanhanger met dezelfde vraag van mijn kant. Ik wacht nog steeds op een antwoordFernando, wat is dan de Nederlandse cultuur....

- Fernando
Daar zit nou juist het probleem voor mij, zodra dat ding er staat komt er getettter uit die megafoons op het dak, en dat is op vrijdagmiddag als ik ouderschapsverlof heb en dus thuis zit. Dus ik heb er dan LAST van....HansD schreef:Dus als het een NL kerk is dan mag het wel. Eigen geloof eerst?Maar dat is een NEDERLANDSE KERK die er in 1623 ook al stond. Maar nu gaan ze een mega-moskee in Leiden bouwen en dan heb ik zoiets van pleurt op met dat hondslelijke gebouw met dertig megafoons aan die torens....![]()
Ik heb er nu eenmaal geen probleem als er een moskee neer wordt gezet voor moslims om hun geloof te belijden (tenminste geen groter probleem dan met een kerk). Laat iedereen zijn eigen geloof belijden, >>>>>>zolang ze mij (de NL bevolking) er niet lastig mee vallen<<<<<< heb ik geen probleem met hun achterlijke geloven en rituelen.