Zijn er ook auto's waar we echt een hekel aan hebben?

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
M@rcel

Re: Zijn er ook auto's waar we echt een hekel aan hebben?

Bericht door M@rcel » 05 mar 2010, 17:39

Jinx schreef:
M@rcel schreef:-Ferrari 456 M GT (die haat ik omdat het origineel, de 456 GT zo mooi is)
Zo'n ding had mijn pa, met open Tubi uitlaten en alles. :hosanna:

Hij was er toch niet helemaal kapot van na 4 Porsche's, bouwkwaliteit laat te wensen over.

Wel erg mooi, hier nog op de oprit:

Afbeelding

@Jinx,

je Pa is een held. 456GT vind ik gewoon de mooiste auto ooit gemaakt.

Tom

Bericht door Tom » 05 mar 2010, 18:56

Prachtige wagen die 456GT!
Sjoerd MP BMW schreef:Een hekel aan niet, maar snap werkelijk niet hoe iemand zo'n auto kan kiezen: Renault (Megane) Scénic
Hoe kun je met een beetje testosteron in je lijf kiezen voor zo'n auto...? :?

In geval van nieuw:
Joepie! :banaan:
Man mag een (andere) lease-slet bestellen. Rijdt al langs wat dealers om folders te halen van gangbare middenklassers (hatchback). Kortom helemaal in zijn nopjes. De huidige auto waar hij nog even mee moet is al afgedankt als oud vuil. Thuis aangekomen verteld hij het zijn vrouw die in de pan met gehaktballen staat te roeren. Dan begint ze over erover dat een "gezinsauto" wel handig is...
In het verdere proces van zoeken en folders bekijken begint vrouwlief met haar brainwash proces van sedan via station naar midi-mpv. Het woord Scénic is inmiddels hardop uitgesproken. Want die van aan de overkant en die van school hebben ook zo'n auto en zijn er zé tevreden over, is zó kindvriendelijk...
De strijd lijkt inmiddels verloren als er inmiddels folders van de Scénic op de keukentafel liggen, maar er is nog hoop. De man heeft uiteindelijk zijn strijd verloren en er is na een bezoek aan de Renault dealer gekozen voor de Scénic. Na wat toegevingen denkt man bij zich dat het "slechts" voor vier jaar is en met een paar mooie grote velgen ziet het toch niet heel verkeerd uit!
Helaas wordt het laatste beetje testosteron uit zijn ballen geknepen als vrouwlief die grote 17" wielen maar onzin vindt en plakdoppen ook voldoen. Maar nu gaat de man op zijn strepen staan: 'er komt een grijze Scénic voor de deur te staan op lichtmetaal!' Uiteindelijk wordt het een compromis: 16" lichtmetaal.

In geval van tweedehands:
Op weg naar autohandelaren wordt de kinderwagen meegenomen om te passen, vrouwlief bepaald budget en weet het telkens zo te brengen dat bij de Scénics de kinderwagen het er makkelijkst in gaat. De man denkt bij zichzelf een manier om de auto het beste zo onopvallend mogelijk bij de kegel- of voetbalclub te parkeren.
Als niemand hem maar ziet... en flirten in de file is ook voorbij. :bag:

Het mag duidelijk zijn: in deze huishoudens heeft de man de strijd verloren. :please:
:clap:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 06 mar 2010, 10:23

Zo herkenbaar verhaal..........dagelijks meegemaakt idd ja... :clap: :clap: :clap:

Aan de andere kant....toen mn jongens nog echt klein waren heb ik uit praktisch oogpunt een tijdje een Previa 2.4 Exe aut gereden 6 grote stoelen 2 achterste eruit....2 schuifdeuren erg handig als je geparkeerd bent etc...full size MPV, kinderwagen opklappen hoefde niet eens paste er zo in dan heb ik echt geen zin om allerlei dingen te gaan uithalen om maar voor de dagelijkse km's een sportieve auto te rijden........voor de DF had ik toen de M3 GT en een MR2
Laatst gewijzigd door duifjes.com op 06 mar 2010, 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.

S-J

Bericht door S-J » 06 mar 2010, 10:37

Mooi Scenic verhaal. :hosanna:

Heb er één die er bij MOET:

Golfjes / Astra's / Focusjes die achter je blijven rijden en op een gegeven moment een 'stop politie' bord laten zien..

Jinx

Bericht door Jinx » 06 mar 2010, 11:08

M@rcel schreef:

@Jinx,

je Pa is een held. 456GT vind ik gewoon de mooiste auto ooit gemaakt.

Haha jep, alleen jammer dat het niet van mij is. :playcar:

Ill get there.. Eventually. :mrgreen:

Grt

Ahmed

Bericht door Ahmed » 06 mar 2010, 13:22

Nu we het toch over bestuurders hebben...: greenwheels/connectcar bestuurders.... :bag: meer hoef ik niet te zeggen.

M@rcel

Bericht door M@rcel » 08 mar 2010, 18:41

Ahmed schreef:Nu we het toch over bestuurders hebben...: greenwheels/connectcar bestuurders.... :bag: meer hoef ik niet te zeggen.
-TomTom rijders
-Voorrangpakkers
-Bumperklevers
-Eigenrechtertjes
-De arm over de passagiersstoelbungelaars
-One time blinkers
-Not blinking @ all-ers
-Belgen
-Citrofiele drempelbeukers
-Lange doordraaier zwabberaars
-Continueremmers
-Verdrijvingvakpakkers
-Laatste moment tussenremmers
-Anti-ritsers
-Tussendrukkertjes
-Slaapkoppen
-Moraalriddertjes
-Diplomaten
-Corona-ring-rijders
-Ledfiguranten
-Plattehandstuurders
-Hoofd-in-het-midden-polsje-op-het-stuurrijders
-Trekhaakparkeerders
-Vogelaarwijk-premium-patsers
-Asbakdumpers
-Blerpijp ricers
-Opgefokte G-laders
-Kruispuntbezetters
-Schijt aan alles mongolen

Valt best mee dus...

dale vito

Bericht door dale vito » 08 mar 2010, 20:55

ik kan er een stuk of 5 aanvinken.. hopelijk komen we elkaar niet tegen onderweg :lol: :lol: :lol: :lol:

wim breman

Bericht door wim breman » 08 mar 2010, 21:38

Prachtig draadje is dit.
Echt een hekel heb ik niet aan auto's maar verbaas me over mensen die een commedycaper auto zoals een Wagon R+ kopen.
Het heeft niets maar dan ook echt niets met autorijden te maken zo een hoge hoed auto.
Hoe kom je tot een keuze voor zo een vervoermiddel, ik vermoed dat moeders thuis de dienst uitmaakt en ook nog bepaald waar haar kerel in gaat rijden.
Het kan ook een stukje extra zekerheid tegen vreemdgaan bieden want welke vrouw wil nu met zo'n vent rollebollen.

Sjoerd MP BMW

Bericht door Sjoerd MP BMW » 08 mar 2010, 21:41

wim breman schreef: Hoe kom je tot een keuze voor zo een vervoermiddel, ik vermoed dat moeders thuis de dienst uitmaakt en ook nog bepaald waar haar kerel in gaat rijden.
Het kan ook een stukje extra zekerheid tegen vreemdgaan bieden want welke vrouw wil nu met zo'n vent rollebollen.
:roflol:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 09 mar 2010, 01:41

Mooie verhalen over wie de dienst uitmaakt :lol: Maar dat is overal toch zo? Zelfs Rico rijdt uit pure armoe een M5 omdat in een Z4M de drie kinderen niet passen.
:wink:

Plaats reactie