Nooit last van rij er gewoon overheenBrianV schreef:het is geen echte auto maar ik heb er echt een SCHEIT hekel aan:

Nooit last van rij er gewoon overheenBrianV schreef:het is geen echte auto maar ik heb er echt een SCHEIT hekel aan:
Pff, 11 pagina's maal 20 stuks...Fabian schreef:Ik heb een hekel aan alle auto's in mn showroom die niet verkocht worden![]()
Dat zijn er niet veel, maar toch
Waar ik me altijd vreselijk aan erger.... Waarom heeft zo'n #$%$@hok 2 kentekenplaat uitsparingen?Tom schreef:![]()
Klopt helemaal, dat valt mij ook al jaren op.barreljan schreef:Elke willekeurige Mercedes.
Die knuppels hebben de knipperlichten als OPTIE meegegeven bij een nieuwe Merc lijkt wel en dus word er maar van links naar rechts geslingerd zonder aanwijzing of bij kruispunten en rotondes.... bijzonder vervelend.
Goedkoop....Kevin20v schreef:Waar ik me altijd vreselijk aan erger.... Waarom heeft zo'n #$%$@hok 2 kentekenplaat uitsparingen?Tom schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben je als designer echt een mongol :fy:
Het ergste is de wetenschap dat je zo'n ding uit veiligheidsoverwegingen al een braketest moet geven. Als je'm namelijk nog op een meter van je bumper hebt hangen als je echt moet remmen ben je de sjaak. Wegligging van een AH-karretje heeft zo'n ding.....jarno trulli schreef:kia sorrento eigenaren, echt geweldig volk. ze denken dat ze met zo´n paupercontainer nog snel zijn ook en dat iedereen ontzag voor ze heeft omdat ze in een verschrikkelijk ´´dikke´´ auto rijden. ook echt super fijn als ze dan met zo´n ding op een meter van je achterbumper gaan rijden omdat je zelf ook niet om het zootje voor je heen kan. verder inderdaa alle oudere generaties golf.
wtf ! nee zie ik hem hier weer, dat onding! bij driessen voor vlakbij de formido944-20v schreef:Vanochtend...
Zo'n ding had mijn pa, met open Tubi uitlaten en alles.M@rcel schreef:-Ferrari 456 M GT (die haat ik omdat het origineel, de 456 GT zo mooi is)
Blerpijpen onder een GTJinx schreef:Zo'n ding had mijn pa, met open Tubi uitlaten en alles.M@rcel schreef:-Ferrari 456 M GT (die haat ik omdat het origineel, de 456 GT zo mooi is)![]()
Jinx schreef:Pffoe, je hebt echt geen idee
Gebruikers op dit forum: maurizio, Streamline en 3 gasten