Battlefield: Bad Company 2
- Joy
Re: Battlefield: Bad Company 2
Voor de demo zijn er een beperkt aantal keys uitgegeven. Zonder key kun je 'm niet spelen.
-
Gister ff op de PS3 gedaan.
Leuk wegknallen maar denk niet dat ik em ga kopen.
Leuk wegknallen maar denk niet dat ik em ga kopen.
- WJ
Ik had hem via Filefront gedownload. Maar je heb een key nodig. Die worden beperkt uitgegeven of je moet het spel ge-preordered hebben.Andre schreef:Waar staat de demo versie van de pc.

Client:
http://www.filefront.com/15447187/Battl ... ta-Client/" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien dat ze later ergens nog keys weggeven.
-
ja ik zie het ook
Dan is het jammer zonder demo dan koop ik hem ook niet.
Dan is het jammer zonder demo dan koop ik hem ook niet.
- Roman
Demo komt verwacht ik nog wel, voor de PC is het meer een Beta dan een demo.
Ik vind het geweldig :banaan:
Ik vind het geweldig :banaan:
-
Volgende week komt deze game uit, ik heb hem inmiddels gepre-ordered.
Mooie game voor in de verzameling vind ik.
Mooie game voor in de verzameling vind ik.
- Roman
Gisteren verzonden door Game.co.uk, hopenlijk is ie er voor het weekend. Ik ga er van uit van niet maar het zou wel mooi uitkomen :banaan:
Trouwens flink wat verandered sinds de demo, word gewoon een van de beste spellen van 2010...
Trouwens flink wat verandered sinds de demo, word gewoon een van de beste spellen van 2010...
-
Hij ligt sinds vanmorgen in de NL winkels.
Media Markt Utrecht 55 euro.
- Jeffer
Vanavond idd ff downloaden en kijken of het wat is. Ben wel benieuwd na al deze positieve reacties...
- Roman
Lucky, hij komt hier vrijdag pas in de winkel.Hunter schreef:Hij ligt sinds vanmorgen in de NL winkels.
Via game.co.uk hopenlijk komt ie snel aan, scheelt in ieder geval een hoop geld. Hier gaat ie 65€ kosten (ook bij media markt)
Heb rond de 40 betaald via game england.
- Macboy
Heb pre orders nooit begrepen omdat er spellen genoeg zijn en in de winkel vaak sneller is dan bij bezorging ...
- Roman
Ja maar als je em niet in de winkel haalt (hier vaak NIET sneller dan bezorging aangezien het eerder dan de release datum op de bus word gedaan) omdat de versie in de winkel vaak duurder is, en/of in een taal die je niet wilt is het toch niet zo raar om iets in de pre order te zetten?Macboy schreef:Heb pre orders nooit begrepen omdat er spellen genoeg zijn en in de winkel vaak sneller is dan bij bezorging ...
Btw, wat een geweldig spel is dit weer. Die online actie is gewoon ongeloofelijk. Die single player campaign is trouwens ook geweldig, mooie cutscenes en verhalen en gewoon super.
MW2 had zo moeten zijn in plaats van een licht geupdate COD4. Gewoon heerlijk hoe alles kapot kan en wat je allemaal kan doen en ziet gebeuren om je heen.
:banaan:
-
Dat begin ik mijzelf nu ook ff af te vragen... Had hem bij gamersland gepre-ordered voor 45 euro, maar is nog altijd niet binnen. Terwijl ik hem dus bij de Media markt al in mijn handen heb gehad (prijs aldaar 55 euro).Macboy schreef:Heb pre orders nooit begrepen omdat er spellen genoeg zijn en in de winkel vaak sneller is dan bij bezorging ...

- Casper
Nu bezig met de SP die ik heb gedownload, pre-order via Gamersland (€36,50) nog niet binnen...
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Hij ligt hier bij FRS voor 39.99. Is de FPS feeling en gameplay /looks/ gemak op COD/MW2 niveau met minder verhaallijn denk ik???
Of niet halen?
Of niet halen?
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Dit spel moet je niet kopen voor de SP missies, zoals zoveel FPS.
Als MP is hij echt helemaal geweldig! Had het spel woensdag al binnen via EA store en speel dus nu al 2 dagen. Graphics zijn bizar, geluid is idioot, de mappen zien er prachtig uit, dit is een topper! Ik ken MW2 en die kan hier echt niet aan tippen, nog in geen jaar!
Als MP is hij echt helemaal geweldig! Had het spel woensdag al binnen via EA store en speel dus nu al 2 dagen. Graphics zijn bizar, geluid is idioot, de mappen zien er prachtig uit, dit is een topper! Ik ken MW2 en die kan hier echt niet aan tippen, nog in geen jaar!
- Casper
Ik vind de SP'ers altijd wel leuk om ff lekker in te komen.... 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik hoef niet lekker in Agnes Kant te komen, dank u.Casper schreef:Ik vind de SP'ers altijd wel leuk om ff lekker in te komen....
Misschien morgen maar halen dan.
- Casper
Bof jij even dat ze net weg is...nu mag je bukken voor haar mannelijk equivalent! Alstu!Robin schreef:Ik hoef niet lekker in Agnes Kant te komen, dank u.Casper schreef:Ik vind de SP'ers altijd wel leuk om ff lekker in te komen....
- Roman
100% met je eens. MW2 komt verreweg niet eens in de buurt.partyondude schreef:Dit spel moet je niet kopen voor de SP missies, zoals zoveel FPS.
Maar de SP is trouwens vind ik ook mooi, die cutscenes zien er best goed uit en het verhaal is ook wel leuk. Maar MP is echt gewoon briljant. Wat een heerlijke chaos soms.
De game modes vind ik trouwens ook leuker dan die van COD.
:banaan:
- Bram
Ja, moet zeggen dat de SP best geinig is, al vind ik de SP's van CoD wel beter.
Maar, ik koop zo'n game voor de MP en daar kan imo op dit moment geen game aan deze tippen. Blij dat ik MW2 niet gekocht heb
Maar, ik koop zo'n game voor de MP en daar kan imo op dit moment geen game aan deze tippen. Blij dat ik MW2 niet gekocht heb

-
Zaterdag was hij hier dan ook eindelijk binnen!
Gister even een tweetal uurtjes geknalled en echt verslavend goed spel!
Multiplayer zit zo goed in elkaar! Singleplayer ben ik ook in begonnen, alleen de eerste levels slaan eigenlijk nergens op. Beetje ongeneerd rondknallen zonder dat je zelf dood kan gaan (zo ongeveer).
Gauw dus weer terug gekeerd naar de multiplayer 8)
Gister even een tweetal uurtjes geknalled en echt verslavend goed spel!
Multiplayer zit zo goed in elkaar! Singleplayer ben ik ook in begonnen, alleen de eerste levels slaan eigenlijk nergens op. Beetje ongeneerd rondknallen zonder dat je zelf dood kan gaan (zo ongeveer).
Gauw dus weer terug gekeerd naar de multiplayer 8)
- Bram
Welk platform speel jij op?
-
PS3 --> Hunt-Dafpartyondude schreef:Welk platform speel jij op?
- WJ
Op de PC is de multiplayer nog erg buggy, de EA servers konden het allemaal niet aan ofzo... Vooral zondag avond was het een ramp.
Wel erg gaaf, zondag overdag zonder problem gespeeld met 3 vrienden. Samen die punten overnemen en houden is echt gaaf.
Wel erg gaaf, zondag overdag zonder problem gespeeld met 3 vrienden. Samen die punten overnemen en houden is echt gaaf.