Het (spyder) gaat t dus niet worden, begrijp ik hieruit? Denk dat je qua fun/power per betaalde euro op dit moment toch echt een topper hebtFerdiACS1 schreef:34k geven ze voor die Schnitsel, maar dat mot ik wel een Spyder hok kopen. Maar nogmaals, ik verkoop 'm niet. De Schnitzel is gewoonweg veel te gaaf en veel te goed.Rico schreef:Hooguit 32K....eerder 30K.... Hoe leuk je Schnitzel ook is.. het is moeilijke handel momenteel.
Porsche Boxster Spyder
- cooldragon
Re: Porsche Boxster Spyder
- Sperdy
ha coolasdragon, die Spyder komt erbij. Ik heb een 4 zitetr nodig. Ben het met je eens dat de ACS1 qua fun/power/prijs/prestaties een toppertje is.
- cooldragon
ik waarschuw je alleen wel...als je eenmaal aan porsche begint........
there's no turning back

there's no turning back
- Tristan
Blijf dan maar even weg.cooldragon schreef:ik waarschuw je alleen wel...als je eenmaal aan porsche begint........![]()
there's no turning back

- cooldragon
ach, jij bent al zoveel gewend! Jij bent inmiddels immuun voor Porsche hahaha.....
alhoewel...een 997MKII is niet echt meer te vergelijken met een 996 dus....... wil je de gok wagen?;-)
alhoewel...een 997MKII is niet echt meer te vergelijken met een 996 dus....... wil je de gok wagen?;-)
- Tristan
Zal wel een groot verschil zijn. 996 was Tiptronic (hate it) en AWD.
- Macboy
There's no tuning backcooldragon schreef:there's no turning back

- ErikMartijn
There's no turning backMacboy schreef:There's no tuning backcooldragon schreef:there's no turning back
we gaan voor het droste effect

- FreudeamFahren
-
Wit of rood, echt wel! :banaan:
- GTRene
mooie foto's zo.
- JP
Dacht vanaf de snelweg een zwarte Spyder te zien bij Porsche Centrum Amsterdam.... 

- GTRene
op de foto's vind ik de rode (dare I say) er het mooiste uit komen. 

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ik was vanmorgen nog bij Porsche Rotterdam, moest op de terugweg nog aan jou denken Ferdi, heb je nu al een handtekening gezet??
- Petrolhead Tom
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
-
Denk het nietMark Nauta schreef:Ik was vanmorgen nog bij Porsche Rotterdam, moest op de terugweg nog aan jou denken Ferdi, heb je nu al een handtekening gezet??

- Joop
In het wit zeker het mooist...; dan zonder de zwarte velgen als hierboven op de foto. 

- Sperdy
Dus eerst een proefrit met cabrio rijden voordat ik 100k - in een impuls - ga uitgeven. Dat ga ik doen in een gewone Boxter SFerdiACS1 schreef:Ha Allen, internet doet het weer. lol. Ik krijg een uitstekende prijs van Porsche voor mijn Schnitzeltje overigens, dat viel mij mee. Maar ik houd mijn Schnitsel zoals gezegd. Wel hoor ik veel geluiden datallen schreef:Hierbij moet ik jullie helaas mededelen dat Ferdinand vanochtend kwart over acht is opgenomen in het gesticht, naar aanleiding van de inruilprijs van het hangbuikzwijntje. Ze zijn momenteel een internetaansluiting voor hem regelen, zodat hij weer op df kan komen. Tot die tijd vraagt hij begrip voor de ontstane situatie.
a) het open rijden je wel/niet leuk vind. Doe een proefritje voordat je wat koopt.
b) een Boxter - voor mijn doeleinden - niet praktische zou zijn (ipv kapje op/kapje af) tov. de Spyder.
-
100k lijkt me wel een redelijke impuls aankoop
Je had toch al gereden met de Boxster of was dat de Cayman. Nu ja, het cabrio rijden is top kan ik je vertellen En een Boxster S heeft een goede weglegging. Echter de overtuiging zou wat mij betreft van de Spyder moeten komen en dan wel specifiek van het 'hardcore" pakket.

- Sperdy
Ha Ruben, ja ik heb in een gesloten Boxter S gereden. Dat was indrukwekkend. Maar dat was met gesloten kap. Dus ik ga toch nog wel een keer open rijden, met mooi weer, voordat ik die 100k naar Porsche breng. Is trouwens een goed doel, want de auto-industrie kan wel een steuntje gebruiken.. dus binnenkort meer..
- Sperdy
-
Mooie auto ferdi.
Lokt toch altijd weer die porsches.
Het is gewoon het merk dat sportiviteit nog snapt. Merken als mercedes audi en ook bmw doen zich sportief voor door foto s uit hun motorsport verleden te toveren. Maar wat ze tegenwoordig leveren is zo ver van sportiviteit af dat het niet vrolijk meer is. Porsche houdt echter vast aan hun roots en dat maakt een merk als porsche uniek. Bmw audi en mercedes is de laatste tijd eenheidsworst aan het worden. Wanneer bmw het hoogtoerig motorsport motoren concept aan de kant zet wat een grote kans is. Dan zie ik ook geen nut meer om daar een fun auto te shoppen. Vandaar dat ik nu een 2004 CSL heb gekocht die waarschijnlijk de route naar porsche moet gaan inzetten.
Lokt toch altijd weer die porsches.
Het is gewoon het merk dat sportiviteit nog snapt. Merken als mercedes audi en ook bmw doen zich sportief voor door foto s uit hun motorsport verleden te toveren. Maar wat ze tegenwoordig leveren is zo ver van sportiviteit af dat het niet vrolijk meer is. Porsche houdt echter vast aan hun roots en dat maakt een merk als porsche uniek. Bmw audi en mercedes is de laatste tijd eenheidsworst aan het worden. Wanneer bmw het hoogtoerig motorsport motoren concept aan de kant zet wat een grote kans is. Dan zie ik ook geen nut meer om daar een fun auto te shoppen. Vandaar dat ik nu een 2004 CSL heb gekocht die waarschijnlijk de route naar porsche moet gaan inzetten.
- Sperdy
Fantastisch die Porsches. Sinds ik mij er een beetje in verdiep, is het wel duidelijk dat dit merk sportiviteit ademt en ook echt produkten aflevert die dat doel dienen (ja, ik ben een beginner).
Als ik het idiote plan mocht hebben om de Spyder S bij Manthey Motors achter te laten, kunnen ze het motorvermogen van de Boxster S Spyder (= blok van huidige Cayman S) opkrikken met ong. 30pk en 35 Nm. Da's dus wel 350pk/405Nm en 1.275kg middenmoter Porsche. Dat is software met ander uitlaatsysteem. Hoe bedoel je DF!
Is allemaal nog in testfase, dat wel. Onderstel van de Spyder kun je zo laten icm. Sport Chronopakket, gaat uitstekend, alhoewel alles beter kan naturlich... 
Als ik het idiote plan mocht hebben om de Spyder S bij Manthey Motors achter te laten, kunnen ze het motorvermogen van de Boxster S Spyder (= blok van huidige Cayman S) opkrikken met ong. 30pk en 35 Nm. Da's dus wel 350pk/405Nm en 1.275kg middenmoter Porsche. Dat is software met ander uitlaatsysteem. Hoe bedoel je DF!

-
En trekken die portomonaie 

- Sperdy
LOL Ruben.
Kosten niks die Porsches
Maar een Porsche Boxter S Spyder tuned by Manthey ... klinkt wel aantrekkelijk.
Kosten niks die Porsches