Fietsdraadje
- duifjes.com
Re: Fietsdraadje
Vandaag nog ff 10min gefietst .... ruim 5.2 km.... 

- frank de jonge
Gekocht in Dalen Richardt 

- bartje325i
Gaaf Rob S!
Zo'n col zou ik ook nog weleens willen doen. Meestal kom ik niet verder dan een mtb marathon in Belgie of Duitsland.
Zo'n col zou ik ook nog weleens willen doen. Meestal kom ik niet verder dan een mtb marathon in Belgie of Duitsland.
- RobS
Ik wil via fietsplan een nieuwe mtb aanschaffen, hier wil ik ook woon-werk mee gaan doen. Mijn huidige mtb heeft al slickjes en mogelijkheid om schijven te monteren. Ik wil dus 2 setjes willen gaan gebruiken, frame van mn huidige fiets dump ik op mp.
Heb deze op het oog:
http://www.fietssportief.nl/nl/producte ... inbike/143" onclick="window.open(this.href);return false;
Wil niet al te veel over m'n budget heen gaan, wil er nog schoenen, pedalen en 2 schijfjes (voor op m'n huidige wielen) bij hebben.
Heb deze op het oog:
http://www.fietssportief.nl/nl/producte ... inbike/143" onclick="window.open(this.href);return false;
Wil niet al te veel over m'n budget heen gaan, wil er nog schoenen, pedalen en 2 schijfjes (voor op m'n huidige wielen) bij hebben.
- bartje325i
Voor dat geld koop je niet veel anders. (met dezelfde afmontage in ieder geval)
Let wel op dat je met verschillende velgen, er soms mee zit dat je de remmen opnieuw moet uitlijnen na wisselen.
Let wel op dat je met verschillende velgen, er soms mee zit dat je de remmen opnieuw moet uitlijnen na wisselen.
- RobS
Vandaag voor het eerst op de fiets naar het werk, 20km, heerlijk
Slickjes op de mtb, was er in 3 kwartier 

- Hendrik Kinderman
ja, eindelijk begint het weer een beetje beter te worden om te fietsen
Als het weer na 11 maart weer es beter wordt, gaat er weer rondom enschede veel gefietst worden.. die liters bier er maar es afhalen xD
eerst project maar es afronden
Als het weer na 11 maart weer es beter wordt, gaat er weer rondom enschede veel gefietst worden.. die liters bier er maar es afhalen xD
eerst project maar es afronden

-
Ook veeeeel te weinig gefietst, Marmotte plannen worden ook vroegtijdig afgeschoten.
Nu maar eens zien of ik wat MTB marathons kan doen.
- RobS
Marmotte gewoon doen, ga je geen spijt van krijgenNielsH schreef:Ook veeeeel te weinig gefietst, Marmotte plannen worden ook vroegtijdig afgeschoten.

-
Mwa, t/m m'n 18e aan wielrennen gedaan (of iig een poging gedaan...) daarna 2 jaar marathons gereden en de laatste 5 jaar geen reedt uitgevoerd. Nu sinds juli weer aan het fietsen (van 100kg naar 87, doel is 75kg bij 1m77) maar ik heb nog wel wat te doen. Wil eigenlijk ook wel een redelijke tijd rijden als ik het doe.
- RobS
Ah okNielsH schreef:Mwa, t/m m'n 18e aan wielrennen gedaan (of iig een poging gedaan...) daarna 2 jaar marathons gereden en de laatste 5 jaar geen reedt uitgevoerd. Nu sinds juli weer aan het fietsen (van 100kg naar 87, doel is 75kg bij 1m77) maar ik heb nog wel wat te doen. Wil eigenlijk ook wel een redelijke tijd rijden als ik het doe.

- Jurriuit
Delegatie uit mijn amateur wielerploegje op de ventoux:
Niet mijn ding dat klimmen overigens, ben er een tikkie te zwaar voor

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Die van mij?frank de jonge schreef:Gekocht in Dalen Richardt
Nee hoor, komt bij Bikes4You vandaan.
Ik zit wel te wachten totdat het wat warmer wordt, heb wel weer zin om wat kilometers in het bos te knallen 8)
- frank de jonge
Eem deur de Emmerdennen crossen 
Wel oppassen bij het begin daaro waar die mooie afdaling inzit en het weer omhoog gaat. Daar hebebn wij ooit is een hipjump neergelegd
Dat je je niet vergist want dat ding is nogal veradelijk
Ik heb weer zin om naar Winterberg enzo te gaan

Wel oppassen bij het begin daaro waar die mooie afdaling inzit en het weer omhoog gaat. Daar hebebn wij ooit is een hipjump neergelegd

Dat je je niet vergist want dat ding is nogal veradelijk

Ik heb weer zin om naar Winterberg enzo te gaan

- RobS
Mooi naamJurriuit schreef:Delegatie uit mijn amateur wielerploegje op de ventoux:

- RobS
Vanmorgen 80km gedaan, heerlijk in het zonnetje!
-
zit nog even te wachten tot het langs de kust ook wat op warmt 

De koga staat al klaar op de pedalen na - die heb ik net van de tacx fiets afgehaald.
Even kleding klaar leggen en dan maar op pad denk ik

De koga staat al klaar op de pedalen na - die heb ik net van de tacx fiets afgehaald.
Even kleding klaar leggen en dan maar op pad denk ik
- Jurriuit
Hahaha, ook geniaalRobS schreef:Mooi naamons clubje heet: Team BDF (Bier drinkende fietsers)

-
Uiteindelijk met 2 a 3 graden een rondje rottemeren van 50km gedaan.
Had ook net ff iets meer aan kunnen trekken. 1 thermo shirtje korte mouwen en een lange mouwen fiets winter fiets jas was net niet
Had ook net ff iets meer aan kunnen trekken. 1 thermo shirtje korte mouwen en een lange mouwen fiets winter fiets jas was net niet

- markk
Vandaag rondje Alphen, Bodegraven, Gouda, Waddinxveen, Boskoop, Alphen gedaan. Samen met de vrouw en gestopt in Gouda en daar wat gegeten.
Zonnetje was prima, omgeving / route was prima, fietsen was heerlijk maar ik vond het STERVENS koud vandaag. Met name wanneer ik stil stond / in Gouda rondliep. Half bezweet
Moet nog ff 5 graden heter worden voor ik weer gewoon met de fiets naar het werk ga...
Mark.
Zonnetje was prima, omgeving / route was prima, fietsen was heerlijk maar ik vond het STERVENS koud vandaag. Met name wanneer ik stil stond / in Gouda rondliep. Half bezweet
Moet nog ff 5 graden heter worden voor ik weer gewoon met de fiets naar het werk ga...
Mark.
- RobS
Ik had mijn rondje ook in thermoshirt, winterjas en winterbroek, was goed te doenTazzy schreef:Uiteindelijk met 2 a 3 graden een rondje rottemeren van 50km gedaan.

- Jurriuit
Ff een dood topic omhoogschoppen:
Afgelopen zaterdag Limbugs Mooiste's gele lus (100 km zwaar) gefietst, was goed warm maar wel lekker afgezien. Blijft ieder jaar weer een mooie rit 8)

Afgelopen zaterdag Limbugs Mooiste's gele lus (100 km zwaar) gefietst, was goed warm maar wel lekker afgezien. Blijft ieder jaar weer een mooie rit 8)
-
Ik heb LM dit jaar over moeten slaan, maar het is inderdaad een mooie tocht.
- Ar
- Auto: Prius
Ik zit te kijken naar een "aanhanger" om je kinderen in stoppen. Zijn er mensen met zo'n ding?

- Jurriuit
Trap ze