Die !@#$%^&*(dingen die wij van Biesheuvel hebben aan de kant van de schotel een overdwarse alu rol binnen de framedragers i.p.v. wieltjes erbuiten. En daar zaten lagers in, maar na 1 regenbuitje @ RIng zitten een aantal daarvan muurvast. En dus rollen ze niet tijdens gebruik. Nou vind ik het niet erg om ze te tillen ipv rollen, maar dat een auto eraf dondert omdat de krik niet rolt kan toch niet helemaal de bedoeling zijn.Luco schreef:Stev, is dezelfde krik die van biesheuvel heeft de wieltjes ook aan de buitenkant van het frame bij de schotel dacht ik
Racekrik
-
Re: Racekrik
Laatst gewijzigd door steve smith op 02 mar 2010, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Luco schreef:correctie, die van biesheuvel heeft een rol tussen het frame aan de voorkant
steve

-
Op de site van rema-tiptop.nl staat ook wel een mooie lage krik
hefhoogte 80-795mm
framelengte 950 mm
lekker laag en lang, staat alleen geen gewicht en prijs bij.
hefhoogte 80-795mm
framelengte 950 mm
lekker laag en lang, staat alleen geen gewicht en prijs bij.
-
Ja Ludo, ga dan eerst kijken met je voordat je die onzin post.Luco schreef:Luco schreef:correctie, die van biesheuvel heeft een rol tussen het frame aan de voorkant
steve![]()

Ja ik ben al jaren een seniele ouwe geksteve smith schreef:Ja Ludo, ga dan eerst kijken met je voordat je die onzin post.Luco schreef:Luco schreef:correctie, die van biesheuvel heeft een rol tussen het frame aan de voorkant
steve![]()
Is de leeftijd zeker?