Racekrik

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
steve smith

Re: Racekrik

Bericht door steve smith » 02 mar 2010, 21:50

Luco schreef:Stev, is dezelfde krik die van biesheuvel heeft de wieltjes ook aan de buitenkant van het frame bij de schotel dacht ik
Die !@#$%^&*(dingen die wij van Biesheuvel hebben aan de kant van de schotel een overdwarse alu rol binnen de framedragers i.p.v. wieltjes erbuiten. En daar zaten lagers in, maar na 1 regenbuitje @ RIng zitten een aantal daarvan muurvast. En dus rollen ze niet tijdens gebruik. Nou vind ik het niet erg om ze te tillen ipv rollen, maar dat een auto eraf dondert omdat de krik niet rolt kan toch niet helemaal de bedoeling zijn.
Laatst gewijzigd door steve smith op 02 mar 2010, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Luco

Bericht door Luco » 02 mar 2010, 21:56

Luco schreef:correctie, die van biesheuvel heeft een rol tussen het frame aan de voorkant

steve :mrgreen: :oops:

erwin20vt

Bericht door erwin20vt » 02 mar 2010, 21:57

Op de site van rema-tiptop.nl staat ook wel een mooie lage krik

hefhoogte 80-795mm
framelengte 950 mm

lekker laag en lang, staat alleen geen gewicht en prijs bij.

steve smith

Bericht door steve smith » 02 mar 2010, 21:58

Luco schreef:
Luco schreef:correctie, die van biesheuvel heeft een rol tussen het frame aan de voorkant

Ja Ludo, ga dan eerst kijken met je voordat je die onzin post. :clap: Is de leeftijd zeker?

Luco

Bericht door Luco » 02 mar 2010, 22:31

steve smith schreef:
Luco schreef:

Ja Ludo, ga dan eerst kijken met je voordat je die onzin post. :clap: Is de leeftijd zeker?
Ja ik ben al jaren een seniele ouwe gek :mrgreen: :roflol: :roflol:

Plaats reactie