En zo gaat dat dan ongeveer staan als de wielen en schroefset en oem lip er onder zitten + het dak zwart laten spuiten...
Nero's Civic EJ9 (de B hangt erin en rijdt...)
- Nero_Serpente
Re: Nero's Civic EJ9 (terug van de spuiter!)
Zwarte velgen lijken teveel op stalen (winterwielen)
En zo gaat dat dan ongeveer staan als de wielen en schroefset en oem lip er onder zitten + het dak zwart laten spuiten...

-
OnlineErikS
Jammer....... 
- MartijnGizmo
Kun je niet beter gewoon zwarte folie op het dak doen?
- Nero_Serpente
Heb wat kleine putjes in het dak dus zal zowiezo gespoten moeten worden... 
- Nero_Serpente
Nou ze zitten eronder hoor! En wacht maar met commentaar geven kijk eerst maar naar de laatste foto's als de schroefset eronder zit. Me like! Laag! Airride is voor homo's!
En gisteravond dik 5 uren aan het (water) polijsten geweest om de Civic weer helemaal mooi rood te krijgen, aardig goed gelukt vind ik

Mét schroefset en frontlip... (photoshop)

Brand maar los!
En gisteravond dik 5 uren aan het (water) polijsten geweest om de Civic weer helemaal mooi rood te krijgen, aardig goed gelukt vind ik
Mét schroefset en frontlip... (photoshop)
Brand maar los!
- Petrolhead Tom
Ik hou hier wel van! Dikke prima! 
- ErikMartijn
Nee, niet echt mijn ding. Een beetje te hoog the fast and the furious gehalte als ik zo eerlijk mag zijn. 
- Nero_Serpente
thnx Tom! 
@ ErikMartijn, ik zie geen neon, ik zie geen bodykits, ik zie geen stickers of aluminium vleugels, wát is hier dan fast en the furious aan?
En toen zei de versnellingsbak boem...
T zat er al een tijdje aan te komen aangezien hij een steeds vervelender geluid ging maken en slechter ging schakelen maar vanmiddag is de bak dan officieel overleden...
Gelukkig gebeurde het vlak bij mijn huis en was er dus hulp ten overvloede aangezien de Civic helemaal vast zat en geen kant meer op wou hebben we de aandrijfassen maar doorgeslepen... (je moet toch wat he midden op de straat!)

Deze week dan eindelijk maar is de bak op gaan halen die ik eigenlijk al lang zou opgehaalt hebben bij Gjerben maar er nog geen tijd voor heb gehad... + 2 andere asjes...
thnx voor de hulp buurtbewoners, Maarten en mijn broer!
@ ErikMartijn, ik zie geen neon, ik zie geen bodykits, ik zie geen stickers of aluminium vleugels, wát is hier dan fast en the furious aan?
En toen zei de versnellingsbak boem...
T zat er al een tijdje aan te komen aangezien hij een steeds vervelender geluid ging maken en slechter ging schakelen maar vanmiddag is de bak dan officieel overleden...
Gelukkig gebeurde het vlak bij mijn huis en was er dus hulp ten overvloede aangezien de Civic helemaal vast zat en geen kant meer op wou hebben we de aandrijfassen maar doorgeslepen... (je moet toch wat he midden op de straat!)
Deze week dan eindelijk maar is de bak op gaan halen die ik eigenlijk al lang zou opgehaalt hebben bij Gjerben maar er nog geen tijd voor heb gehad... + 2 andere asjes...
thnx voor de hulp buurtbewoners, Maarten en mijn broer!
- ErikMartijn
Ik bedoelde op die photoshopjes... iets te laag IMHO. Ook houd ik niet zo van zo'n carbon kap, behalve als je die nog gaat spuiten natuurlijk.
Voor de rest mooi gedaan hoor, en succes met de verdere reparatie.
Voor de rest mooi gedaan hoor, en succes met de verdere reparatie.
- Nero_Serpente
thnx
Oke nja dat was maar een voorbeeldje, ik weet namelijk nog niet hoe laag hij kan met de schroefset
Carbon word niet gespoten, anders heeft het ook niet echt nut kwa gewichtsbesparing.. alles wat er op en aan gedaan word is om de performance te verbeteren.. form follows function ofzoiets
Dus verwacht geen hertegeweien op het dak, blauwe neon en Audi dagrijverlichting want daar hou ik niet van..
Dus verwacht geen hertegeweien op het dak, blauwe neon en Audi dagrijverlichting want daar hou ik niet van..
-
EJGT3CS
Ziet er goed uit!
Alleen zou ik voor een paar dikke witte, donkergrijze of bronze Volk wielen gaan!
Alleen zou ik voor een paar dikke witte, donkergrijze of bronze Volk wielen gaan!
- Peric
Beetje laat misschien, maar vind de velgen niet zo mooi staan..
Had wel een maatje groter onder gemogen. En vind de kleur ook niet je van het.
Maar goed, als jij er maar blij mee bent..
Had wel een maatje groter onder gemogen. En vind de kleur ook niet je van het.
Maar goed, als jij er maar blij mee bent..
- Nero_Serpente
Civic rijdt weer
Na wat noeste uurtjes werk hangt er nu een S20 ESI bak onder. Rijdt een stuk beter nu mede door de wat kortere overbrenging in de 1,2 en 3
Na wat noeste uurtjes werk hangt er nu een S20 ESI bak onder. Rijdt een stuk beter nu mede door de wat kortere overbrenging in de 1,2 en 3
- Nero_Serpente
Vanmiddag zat ik te surfen op marktplaats zoals bijna elke dag zomaar fftjes kijken naar spulletjes of leuke auto's... toen viel me'n oog op een schroefsetje die er nog niet eens een dag op stond! Ik gelijk die man gebelt, en vanmiddag om 4 uur naar Drachten gecrosst
Uiteraard vanavond direct gemonteert, wat een gekut met 1 moer van de achterschokbreker! Het tapeind draaide mee, maar met een beetje lassen en hulp van Dennis is het helemaal goed gekomen!
Schroefset is natuurlijk geen D2 kwaliteit of iets dergelijks (maar daar was de prijs ook niet na), maar hij wil mooi laag en hij rijdt nu echt super strak! (en hard!
)
Piccies!

Schroefset is natuurlijk geen D2 kwaliteit of iets dergelijks (maar daar was de prijs ook niet na), maar hij wil mooi laag en hij rijdt nu echt super strak! (en hard!
Piccies!
- RJay
Re: Nero's Civic EJ9 (schroefset eronder)
Zou ietsjes grotere band/velg kunnen hebben.... heb 't gevoel dat de wielkasten nu niet optimaal gevuld mogen worden.
Verder ligt ie zo wel netjes, beetje te laag voor een straatauto maar dat is ieder zijn smaak.
Verder ligt ie zo wel netjes, beetje te laag voor een straatauto maar dat is ieder zijn smaak.
- frank de jonge
Zo lang de Drentse drempels genomen kunnen worden is ie niet te laag 
-
Paul
Peter, van wie heb je dat setje gekocht hiero in Drachten?
en is je deur een andere kleur rood?
en is je deur een andere kleur rood?
- Nero_Serpente
@ Frank, dat wil nog prima
@ Paul, ehm weet zen naam zo ff niet meer maar was 1 of andere knakker op de ietsvanbollemanhaven in Drachten
Had nog veel meer onderdelen liggen 
Vandaag de Civic nog iets lager gelegt, want hij was in mijn ogen lager achter als voor.. nu staat ie perfect vind ik (haast als op de photoshop van een tijdje terug)
En even wat fototjes gemaakt bij daglicht

@ Paul, ehm weet zen naam zo ff niet meer maar was 1 of andere knakker op de ietsvanbollemanhaven in Drachten
Vandaag de Civic nog iets lager gelegt, want hij was in mijn ogen lager achter als voor.. nu staat ie perfect vind ik (haast als op de photoshop van een tijdje terug)
En even wat fototjes gemaakt bij daglicht
- Peric
Ja, viel mij ook al op. Lijkt wel of je linkerdeur doffer is dan de rest.Paul schreef:en is je deur een andere kleur rood?
Verder sluit ik me aan bij RJay, iets grotere maat zou beter staan. Maar nogmaals, als jij het maar mooi vindt..
- Nero_Serpente
Nee, denk dat dat door de lichtval ofzoiets komt want de auto is nog steeds mooi strak (wel na een poetsbeurt :p )
- MartijnGizmo
Oordeel zelfNero_Serpente schreef:Vandaag de Civic nog iets lager gelegt, want hij was in mijn ogen lager achter als voor.. nu staat ie perfect vind ik (haast als op de photoshop van een tijdje terug)
- Nero_Serpente
Nou komt aardig in de buurt toch hoe ik het voor ogen had? 
-
Marco R.
Behoorlijk :p
- Nero_Serpente
Photoshoot Civic EJ9
Vandaag was het erg mooi en zonnig weer dus denk ga is even wat fototjes maken van de Civic met een normale digicam en dus geen telefooncamera
Ohja einddemper word opnieuw eronder gehangen dus die zit er op het moment nog niet onder, ook zie ik op de fotos dat er weer viezigheid op de achterbumper zit
had hem vlak daarvoor nog ff gewassen) en de oem Honda Sport lip mist nog steeds onder de voorbumper...
Sommige zijn wat minder gelukt, andere wat beter, mja bij deze

Vandaag was het erg mooi en zonnig weer dus denk ga is even wat fototjes maken van de Civic met een normale digicam en dus geen telefooncamera
Ohja einddemper word opnieuw eronder gehangen dus die zit er op het moment nog niet onder, ook zie ik op de fotos dat er weer viezigheid op de achterbumper zit
Sommige zijn wat minder gelukt, andere wat beter, mja bij deze
- Nero_Serpente
Zo, weer is een updateje..
Weer een verse APK erop! Geen punten!
Tijdje terug me'n motorruimte is ff schoon gemaakt... Heb helaas geen foto van hoe het ervoor uit zag, maar t was een puinhoop!

Eindelijk de hoedenplank weer is voorzien van een mooi stukje stof in oem look kwa stof

En eindelijk me'n grille weer fatsoenlijk vast gezet met oem doppies

En last but not least, eindelijk de gewilde OEM Honda Sport lip voor voor weten te bemachtigen, was wel bijna 2 en half uur rijden maar dat was het waard!
Lip ligt op het moment bij de spuiter en woensdag a donderdag kan ik hem weer halen, al vind ik zwart nog niet eens zo gek staan
Heb hem voor de fotos er trouwens even los opgezet, pasvorm is wederom super!

Volgende plannen, wielkuipen voor voor proberen te vinden, bodem tectyleren evenals de achterschermen... klinken in kleur, linkerachterscherm laten spuiten aangezien de blanke lak daar los laat en dak laten spuiten aangezien ik hagelschade heb
Weer een verse APK erop! Geen punten!
Tijdje terug me'n motorruimte is ff schoon gemaakt... Heb helaas geen foto van hoe het ervoor uit zag, maar t was een puinhoop!
Eindelijk de hoedenplank weer is voorzien van een mooi stukje stof in oem look kwa stof
En eindelijk me'n grille weer fatsoenlijk vast gezet met oem doppies
En last but not least, eindelijk de gewilde OEM Honda Sport lip voor voor weten te bemachtigen, was wel bijna 2 en half uur rijden maar dat was het waard!
Heb hem voor de fotos er trouwens even los opgezet, pasvorm is wederom super!
Volgende plannen, wielkuipen voor voor proberen te vinden, bodem tectyleren evenals de achterschermen... klinken in kleur, linkerachterscherm laten spuiten aangezien de blanke lak daar los laat en dak laten spuiten aangezien ik hagelschade heb