PPP - Pure Porsche Porno

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 13014
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door MartijnGizmo » 02 mar 2010, 09:58

Mark Nauta schreef:Cool!!!
Ik ben zo benieuwd naar die nieuwe Turbo! Hoe rijdt dat nou Martijn?
Precies zoals je zou verwachten, heel makkelijk en heel snel... :D

#1
Afbeelding

#2
Afbeelding

#3
Afbeelding

Steven N.
Berichten: 6324
Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Locatie: Friesland

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door Steven N. » 02 mar 2010, 11:35

Gaaf hoor :love:

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door Petrolhead Tom » 02 mar 2010, 11:38

Echt super dik! :love:

Gebruikersavatar
SpikeY
Berichten: 225
Lid geworden op: 15 dec 2009, 14:53
Locatie: Bovenkarspel

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door SpikeY » 02 mar 2010, 11:41

Absoluut a beauty :love:

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door Petrolhead Tom » 02 mar 2010, 11:46


Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door Robin Hartog » 02 mar 2010, 11:51

Nice @ Tom! :love:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door GTRene » 02 mar 2010, 11:58

Afbeelding

1953? anyway best gaaf.

ow, deze ook

Afbeelding

Afbeelding

http://www.tpcracing.com/articles/autob ... man-turbo/" onclick="window.open(this.href);return false;

The TPCRacing Cayman Turbo

Afbeelding

Turn your stock CaymanS into a GT3 killer with the 485HP* TPCRacing CaymanS Turbo Kit

$9,999.00


http://www.tpcracing.net/products/TPCRa ... Turbo-Kit/" onclick="window.open(this.href);return false; 485hp :shocking:

Gebruikersavatar
Ben_968CS
Berichten: 942
Lid geworden op: 22 aug 2007, 22:22
Locatie: Ik ben weg

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door Ben_968CS » 02 mar 2010, 13:27

Kevin20v schreef:Afbeelding

Het is officieel een 1973 911 SC. Maar hij is volledig omgebouwd naar 993 gt2 evo extra wide.
Het ding vlamt wel aardig: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_KcBHAtM ... re=related[/youtube]

Idd. te koop: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=26363" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Mark Nauta
Berichten: 10755
Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Locatie: Zevenbergen

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door Mark Nauta » 02 mar 2010, 14:23

WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat geluid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gebruikersavatar
Tim N
Berichten: 7750
Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door Tim N » 02 mar 2010, 15:49

Wat betreft de Cockster turbo, wanneer gaat men Porsche weer eens MOOIE wielen standaard leveren?

Gebruikersavatar
Mark Nauta
Berichten: 10755
Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Locatie: Zevenbergen

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door Mark Nauta » 02 mar 2010, 16:00

Tim N schreef:Wat betreft de Cockster turbo, wanneer gaat men Porsche weer eens MOOIE wielen standaard leveren?
Sorry???

Gebruikersavatar
Tim N
Berichten: 7750
Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door Tim N » 02 mar 2010, 16:33

Of wilde je vertellen dat je de wielen mooi vindt die er op de Turbo die hierboven gepost is zitten? Gepolijste vlakken op de spaak... met een platte velgoptiek.

Sorry hoor maar de velgen onder de nieuwe serie Porsche's (zie bv de 997 facelift wielen) is nou niet om over naar huis te schrijven.

Gebruikersavatar
Robin Hartog
Berichten: 8474
Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door Robin Hartog » 02 mar 2010, 16:53

Tsja, ik vind de velgen ook niet echt mooi onder die 911. Maar lelijk wil ik ze nou ook weer niet noemen..

Gebruikersavatar
Mark Nauta
Berichten: 10755
Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Locatie: Zevenbergen

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door Mark Nauta » 02 mar 2010, 17:16

Tim N schreef:Of wilde je vertellen dat je de wielen mooi vindt die er op de Turbo die hierboven gepost is zitten? Gepolijste vlakken op de spaak... met een platte velgoptiek.

Sorry hoor maar de velgen onder de nieuwe serie Porsche's (zie bv de 997 facelift wielen) is nou niet om over naar huis te schrijven.
Velgen van de 911, de Carrera Classic, de Sport Design en de RS Spyder zijn in mijn ogen anders erg fraaie wielen. En dan vergeten we nog de GT3
en de nieuwe Fuchs wielen van de Sport Classic nog. Niks mis met de moderne Porsche wielen in mijn ogen, op enkele na natuurlijk.

Rupie
Berichten: 9466
Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door Rupie » 02 mar 2010, 17:20

En een fatsoenlijke uitlaat. Dit blijft geen porem bij een Turbo.

Gebruikersavatar
Tim N
Berichten: 7750
Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door Tim N » 02 mar 2010, 18:27

Mark Nauta schreef: Velgen van de 911, de Carrera Classic, de Sport Design en de RS Spyder zijn in mijn ogen anders erg fraaie wielen. En dan vergeten we nog de GT3
en de nieuwe Fuchs wielen van de Sport Classic nog. Niks mis met de moderne Porsche wielen in mijn ogen, op enkele na natuurlijk.

Ieder zijn smaak, maar nu ontwijk je de vraag of je de wielen zoals hier op de Turbo Cockster mooi vindt?
GT3 wielen is een twijvel geval, vorige GT3 wielen waren helemaal goed.
Wielen van de 997 turbo? Niet echt super.
Neem de wielen van de 997 Carrera Pre facelift :love: ze kunnen het wel.

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door Petrolhead Tom » 02 mar 2010, 21:48

Tim help me even met de term "cockster", waar staat dat voor?

Gebruikersavatar
Brava
Berichten: 860
Lid geworden op: 20 mar 2006, 22:05
Locatie: Groß Utrecht, 2004 BMW120i

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door Brava » 02 mar 2010, 22:10

Tom Westendorp schreef:Tim help me even met de term "cockster", waar staat dat voor?
Het is een bijnaam gegeven door Jeremy Clownson omdat hij twijfelt aan de seksualiteit van de eigenaars.

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door Petrolhead Tom » 02 mar 2010, 22:12

Oooh ja klopt ook! Is die term ook niet veelvuldig overgenomen door mensen die er nog nooit in gereden hebben en deze kreet gewoon gebruiken als teken van afgunst jegens eigenaars? :bag:

Obbe
Berichten: 751
Lid geworden op: 25 sep 2006, 17:31
Auto: M2
Locatie: Delft

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door Obbe » 03 mar 2010, 08:51

Ruf komt met eigen V8 in 911, de RGT-8.

Afbeelding

Ziemlich genau vor zehn Jahren fing RUF an, mit den damals neuen, wassergekühlten Porsche-Modellen, Marktnischen zu besetzen. Der erste RUF RGT basierte auf dem Porsche 996. Er wurde mit einem 3,6 Liter-Motor auf der technischen Basis des GT 3-Triebwerks mit dem Kurbelgehäuse der luftgekühlten 3,6 Liter-Motoren aufgebaut.
Der Motor leistete 283 kW (385 PS). Der Sportwagen rollte auf 18 Zoll-RUF-Leichtmetall-rädern, die schmale Karosserie war strömungsoptimiert. Das Fahrzeug wurde mit einem optisch unauffälligen, integrierten Überrollkäfig (IRC) ausgestattet.

Im Jahr 2004 folgte der RUF RGT auf Basis des Porsche 997. Äußerlich sofort erkennbar an den verschraubten Composite-Kotflügelverbreiterungen vorn und hinten. Als Antrieb diente ein 3,8 Liter-Saugmotor mit beachtlichen
327 kW (445 PS). Eine Trockensumpf- schmierung sicherte auch bei hartem Renneinsatz die optimale Schmierung. Für die passive Sicherheit sorgte auch hier ein in den Dachhimmel integrierter Überrollkäfig. Der RGT hatte ein Rennsportfahrwerk und rollte auf
19 Zoll-Leichtmetallrädern.

Im März 2010 stellt die RUF Manufaktur einen neuen RGT vor, den RGT-8. Dieser spektakuläre Prototyp wird von einem komplett neu entwickelten RUF-V8-Motor befeuert.
Verwendet wird eine 180° Kurbelwelle (Flatcrank). Die Vierventiltechnik mit sphärischer Ventilanordnung und sequentieller Multipoint-Kraftstoffeinspritzung stellt eine saubere Verbrennung sicher, die Trockensumpfschmierung eine optimale Ölversorgung. Der kompakte 4,5 Liter-V8-Leichtbaumotor leistet
404 kW (550 PS) bei 8.500/min und entwickelt ein maximales Drehmoment von 500 Nm bei 5.400/min. Durch konsequenten Leichtbau wird ein Motorgewicht von weniger als 200 kg erzielt. Die Gänge werden über ein Sechsgang-Schaltgetriebe mit Schaltwegverkürzung gewechselt, die Kraft wird auf die Hinterräder übertragen. Michelin Pilot Sport Cup-Reifen auf geschmiedeten
19 Zoll- RUF-Leichtmetallrädern mit Zentralverschlüssen sorgen für besten Kontakt zur Fahrbahn, standfeste Keramikbremsen für adäquate Verzögerung.
Die Karosserie des RGT-8 basiert auf dem aktuellen 911 und wird mit RUF-Karosserieteilen optimiert. Auch hier sorgt ein integrierter Überrollkäfig für extreme Verwindungssteifigkeit und passive Sicherheit. Optional wird ein so genanntes Frère-Paket erhältlich sein, welches spezielle vordere Kotflügel, Bugteil und Armaturen beinhaltet. Das Styling wurde inspiriert durch das
550 Coupé, mit dem der legendäre belgische Rennfahrer Paul Frère 1953 einen souveränen Klassensieg bei den
24 Stunden von Le Mans herausfuhr.

Der Serienstart des RUF RGT-8 ist für 2011 geplant.

Specs:

Karosserie:
2 sitziges Coupé mit integriertem Überrollkäfig (IRC)
2 Schalensitze
Türen und Haube vorn aus Aluminium
Motordeckel hinten und Heckspoiler aus Carbon

Motor:
8-Zylinder-90°-Leichtbau-Motor mit Rennsport-DNA
Kurbelwelle 180° „Flatcrank“
4,5 Liter Hubraum
Leistung 404 kW (550 PS) bei 8.500/min
Maximales Drehmoment von 500 Nm bei 5.400/min
Aluminium-Motorblock und -Zylinderköpfe
Wasserkühlung, querdurchströmter Zylinderkopf und
Motorblock
Vierventiltechnik mit sphärischer Ventilanordnung
4 Nockenwellen mit hydraulischer Nockenwellenverstellung für Ein- und Auslassventile
Hydraulische Tassenstößel
Trockensumpfschmierung mit zwei Ölhobeln für jede der 4
Kammern
Einzelkammerabsaugung mit zwei Saugstellen
Nebenaggregate wie Wasserpumpe, Generator und AC Kompressor werden direkt (ohne Riemen) vom Aggregate-Antrieb angetrieben
Nebenaggregate sind am tiefsten Punkt angeordnet
Sequentielle Kraftstoffeinspritzung
Einzelzündspulen
Elektronisches Motormanagement
Elektronisches Gaspedal mit 2 Drosselklappen
Dreiwege-Katalysatoren mit Stereo-Lambda-Regelung
On-Board-Diagnose zur Überwachung des
Abgasreinigungssystems

Kraftübertragung:
Sechsgang-Schaltgetriebe, Heckantrieb

Fahrwerk:
Elektronisches Stabilitätsprogramm, Antiblockiersystem
Antriebsschlupfregelung, automatisches Bremsdifferential

RUF-Hochleistungsbremsanlage mit Keramikbremsscheiben
innenbelüftet und gelocht
Bremsscheibendurchmesser vorn 380 mm
Bremsscheibendurchmesser hinten 350 mm

Geschmiedete RUF-Leichtmetallräder mit Zentralverschluss
vorn 9Jx19 mit Reifen 245/35 ZR 19
hinten 12Jx19 mit Reifen 325/30 ZR 19
Michelin Pilot Sport Cup

Alle Daten sind vorläufige Werte, wie für den Prototyp RUF RGT-8 spezifiziert

http://www.ruf-automobile-gmbh.de/de/RGT-8-.f804b.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Tim N
Berichten: 7750
Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door Tim N » 03 mar 2010, 09:16

Tom Westendorp schreef:Oooh ja klopt ook! Is die term ook niet veelvuldig overgenomen door mensen die er nog nooit in gereden hebben en deze kreet gewoon gebruiken als teken van afgunst jegens eigenaars? :bag:

Nee heeft niets met jaloezie te maken.Meer omdat deze mensen de Cayman nou niet gelijk een mooie Porsche willen noemen. :wink:

Gebruikersavatar
Mark Nauta
Berichten: 10755
Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Locatie: Zevenbergen

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door Mark Nauta » 03 mar 2010, 09:34

Tim N schreef:
Mark Nauta schreef: Velgen van de 911, de Carrera Classic, de Sport Design en de RS Spyder zijn in mijn ogen anders erg fraaie wielen. En dan vergeten we nog de GT3
en de nieuwe Fuchs wielen van de Sport Classic nog. Niks mis met de moderne Porsche wielen in mijn ogen, op enkele na natuurlijk.

Ieder zijn smaak, maar nu ontwijk je de vraag of je de wielen zoals hier op de Turbo Cockster mooi vindt?
GT3 wielen is een twijvel geval, vorige GT3 wielen waren helemaal goed.
Wielen van de 997 turbo? Niet echt super.
Neem de wielen van de 997 Carrera Pre facelift :love: ze kunnen het wel.
Die wielen van de Turbo vind ik best mooie dingen, staan prima op de auto. Het zou echter niet mijn eigen keuze zijn.
De wielen die jij noemt als Carrera Pre facelift, die zijn ook gewoon nog te krijgen op je 997 MkII hoor.....

Gebruikersavatar
MartijnGizmo
Berichten: 13014
Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
Locatie: Almere

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door MartijnGizmo » 03 mar 2010, 10:31

Obbe schreef:Ruf komt met eigen V8 in 911, de RGT-8.
Boze puristen in 3... 2... 1...




:lol:

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door Petrolhead Tom » 03 mar 2010, 10:32

Weer eens wat anders he ;)

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: PPP - Pure Porsche Porno

Bericht door GTRene » 03 mar 2010, 10:34

zal wel lekker lopen met zo'n monster V8...benieuwd hoe dewegligging dan wordt aangezien porsche die motor al over de achteras heeft hangen :hmmm:

http://www.ruf-automobile-gmbh.de/ewcms ... =800&h=522" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Crookie, Semrush [Bot] en 1 gast