Precies zoals je zou verwachten, heel makkelijk en heel snel...Mark Nauta schreef:Cool!!!
Ik ben zo benieuwd naar die nieuwe Turbo! Hoe rijdt dat nou Martijn?

Precies zoals je zou verwachten, heel makkelijk en heel snel...Mark Nauta schreef:Cool!!!
Ik ben zo benieuwd naar die nieuwe Turbo! Hoe rijdt dat nou Martijn?
Het ding vlamt wel aardig: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_KcBHAtM ... re=related[/youtube]Kevin20v schreef:
Het is officieel een 1973 911 SC. Maar hij is volledig omgebouwd naar 993 gt2 evo extra wide.
Sorry???Tim N schreef:Wat betreft de Cockster turbo, wanneer gaat men Porsche weer eens MOOIE wielen standaard leveren?
Velgen van de 911, de Carrera Classic, de Sport Design en de RS Spyder zijn in mijn ogen anders erg fraaie wielen. En dan vergeten we nog de GT3Tim N schreef:Of wilde je vertellen dat je de wielen mooi vindt die er op de Turbo die hierboven gepost is zitten? Gepolijste vlakken op de spaak... met een platte velgoptiek.
Sorry hoor maar de velgen onder de nieuwe serie Porsche's (zie bv de 997 facelift wielen) is nou niet om over naar huis te schrijven.
Mark Nauta schreef: Velgen van de 911, de Carrera Classic, de Sport Design en de RS Spyder zijn in mijn ogen anders erg fraaie wielen. En dan vergeten we nog de GT3
en de nieuwe Fuchs wielen van de Sport Classic nog. Niks mis met de moderne Porsche wielen in mijn ogen, op enkele na natuurlijk.
Het is een bijnaam gegeven door Jeremy Clownson omdat hij twijfelt aan de seksualiteit van de eigenaars.Tom Westendorp schreef:Tim help me even met de term "cockster", waar staat dat voor?
Tom Westendorp schreef:Oooh ja klopt ook! Is die term ook niet veelvuldig overgenomen door mensen die er nog nooit in gereden hebben en deze kreet gewoon gebruiken als teken van afgunst jegens eigenaars?
Die wielen van de Turbo vind ik best mooie dingen, staan prima op de auto. Het zou echter niet mijn eigen keuze zijn.Tim N schreef:Mark Nauta schreef: Velgen van de 911, de Carrera Classic, de Sport Design en de RS Spyder zijn in mijn ogen anders erg fraaie wielen. En dan vergeten we nog de GT3
en de nieuwe Fuchs wielen van de Sport Classic nog. Niks mis met de moderne Porsche wielen in mijn ogen, op enkele na natuurlijk.
Ieder zijn smaak, maar nu ontwijk je de vraag of je de wielen zoals hier op de Turbo Cockster mooi vindt?
GT3 wielen is een twijvel geval, vorige GT3 wielen waren helemaal goed.
Wielen van de 997 turbo? Niet echt super.
Neem de wielen van de 997 Carrera Pre faceliftze kunnen het wel.
Boze puristen in 3... 2... 1...Obbe schreef:Ruf komt met eigen V8 in 911, de RGT-8.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Crookie, Semrush [Bot] en 1 gast