simdrift:)
-
- Fabian
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Prachtig en de E46 GTR, RSR en de Lambo zijn wel te houden op snelheid na overstuur vind ik, maar echt driften, nee. Zit 'm in de setup en 't stuurtje bij mij. Er zit nog steed 'force' in m'n stuur(zwaar sturend, zond FFB) in GTL, GTR2 en RACE. Het sturen gaat dus te indirect, hoekig en zwaar voor dit soort manoeuvres. Weet iemand iets van Setups voor dit?
Met LFS is de FFB helemaal weg en is langer driften een 'peuleschil' om over Richard Burns maar niet te spreken, daar haal ik- bij wijze van- bijna de hele competitie buitenom full lock in met m'n 2006 Sti-tje :twisted:
(ffb helemaal uit en zeer licht sturend, ZO moet, t. Als GTR2 dat had, dat 't stuur licht was, reed ik zo secondes sneller...
)
Met LFS is de FFB helemaal weg en is langer driften een 'peuleschil' om over Richard Burns maar niet te spreken, daar haal ik- bij wijze van- bijna de hele competitie buitenom full lock in met m'n 2006 Sti-tje :twisted:
(ffb helemaal uit en zeer licht sturend, ZO moet, t. Als GTR2 dat had, dat 't stuur licht was, reed ik zo secondes sneller...

-
enige wat ik over drift setup had gevonden waren dit:
Basics for drift setups:
-Make sure the front wheels have a good load of traction
- +-20° of steering lock
-hard rear suspension
-hard rear anti roll bar
-a long gear 2d or 3d to keep the car easyer under control while drifting
-high wing setting to get the car easyer straight again comming out of a drift
Basics for drift setups:
-Make sure the front wheels have a good load of traction
- +-20° of steering lock
-hard rear suspension
-hard rear anti roll bar
-a long gear 2d or 3d to keep the car easyer under control while drifting
-high wing setting to get the car easyer straight again comming out of a drift
- Bert ///M3
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
nou die enorme stuuruitslag maakt 't met mijn stuur d'r voor mij alleen maar vager op en een tragere reactie van 't stuur. Een lagere (<10) steeringlock resulteert bij mij en 't stuur in beter houdbare(korter stuurhuis dus snellere reactie) drifts, maar 't blijft dweilen.Als je ze zo extreem drifterig setupt is dat ding van geen kant snel te berijden. Wel geinig maar niks voor mij icm GTR2, die auto's zijn er niet op 'gebouwd'. RBR wel als game vind ik.
- Mari Oh Oh!
Ligt ook heel erg aan je stuur natuurlijk. Als je een stuur(zoals de DFP) hebt dat meer dan de standaard ca 270 graden aankan, dan kan je gerust boven de 20 graden gaan. De eerste stap die ik bij GTL doe is het stuur op de volledige 35 graden gooien. Echt irritant als je niet eens de pit uit kan rijden(zonder een lichte(zei het in de settings verborgen) stumperhulp aan te laten staan) en een halve stuuruitslag nodig hebt om een normale bocht door te rijden. 

-
heb instelling nu op 30 graden staan en nu lukt ook het driften een beetje incl. de setups van deze auto's! komt van de makers van die filmpjes af en deze auto's zijn dan al voorbereid om te driften! best geinig allemaal
http://www.gmfclan.com/forum/viewtopic.php?t=436

http://www.gmfclan.com/forum/viewtopic.php?t=436
- Dennis Cavallino
-