Precies. En duur is het inderdaadGTRene schreef:ah zo dus zeg wel delen tijdens fabricage maar aan elkaar gelijmd als 1 stuk, dus niet bv als je een ongelukje krijgt je het in delen kan vervangen...duur dusmaar wel steviger en lichter.

Precies. En duur is het inderdaadGTRene schreef:ah zo dus zeg wel delen tijdens fabricage maar aan elkaar gelijmd als 1 stuk, dus niet bv als je een ongelukje krijgt je het in delen kan vervangen...duur dusmaar wel steviger en lichter.
Dat beetje plastic is zo verholpen hoor. Paar weekjes terug het dash van de Speedster van mijn broertje aangepakt en overmorgen die van Jelle (jaydee)Emiel schreef:Wat is dat dashboard toch "veropelt"
Die speakers boven in, echt lelijk opgelost.
Veel te plastic look, geen alcantara meer maar glad plastic of grof plastic.
allen schreef:Heb donderdag al een minimeet bij Vdk. Gaat me geld kosten.
SteV6 schreef:Dat beetje plastic is zo verholpen hoor. Paar weekjes terug het dash van de Speedster van mijn broertje aangepakt en overmorgen die van Jelle (jaydee)Emiel schreef:Wat is dat dashboard toch "veropelt"
Die speakers boven in, echt lelijk opgelost.
Veel te plastic look, geen alcantara meer maar glad plastic of grof plastic.
Stephan
Dat verbaasd me wel een beetje.Stéphane schreef:Van Sten in ieder geval wel.
Lichtblauwe unilak op een Lotus is mooi!! Klaar, metalic is lelijk..........allen schreef:En wat is dat nou Michel?! Jij was toch niet van blauw? Oud aan het worden?
Ik zal je nog eens laten rijdenRuben schreef:Het blijft een poetser. Heb je gezien hoe die auto van hem glimt man?! Ik denk dat de nep Ferrari al 3 maanden in de garage staat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten