
Ik zou in eerste instantie zijn oude Polo FUN overnemen, deze had hij gekocht toen hij zijn rijbewijs weer eens had
terug gekregen na de zoveelste overtreding...
ps: Jij weet ook hoe snel meneer Pultrum zijn Corrado is... en die heeft minder geld

Is gewoon een VR...Paul schreef:3.2 Audi V6 met een DSGtje....dus geen VR.... deze cylindertjes zitten netjes met zijn 3en tegenoverelkaar.
Als de Skyline ernaast hebben te gek word (wat ik goed kan begrijpen)Paul schreef:2.0 TDI erin rammen Tom....
Ach misschien heeft ze gelijk en heb ik mijn hobbytijd gehad en moet ik maar lekker blijven pruttelen
Jarno schreef:Koop dan toch maar gewoon een RS6
Die wou je vorig jaar ook al hebben...
Ben zaterdag bij Jeroen Dik geweest en daar stond er eentje op de bank...
305km/h op de testbank met veel vermogen en koppel !!!
Naast de bank loopt zo'n ding ook gewoon lekker rond zonder zenuwachtig gepruttel
en dus prima te gebruiken als daily![]()
En lekker veel laadruimte![]()
VAG
Denk dat een bi-turbo V8 niet veel minder verbruikt dan een atmo V8Jarno schreef:Koop dan toch maar gewoon een RS6
Die wou je vorig jaar ook al hebben...
Ben zaterdag bij Jeroen Dik geweest en daar stond er eentje op de bank...
305km/h op de testbank met veel vermogen en koppel !!!
Naast de bank loopt zo'n ding ook gewoon lekker rond zonder zenuwachtig gepruttel
en dus prima te gebruiken als daily![]()
En lekker veel laadruimte![]()
VAG
Paul schreef:met de 2.0 TDI lag ik me verrot qua verbruik....,kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst getankt heb
Reden dat de M5 eruit ging is dat ik A: niet zo klik had met de E39 qua model,ding reedt als een beest trouwens... B: dat ik zon 1000 euro per maand kwijt was aan benzine (hobbykilometers), M5 is leuk maar daar moet je niet bijna 9.500km mee rijden in nog geen 3.5 maand tijd en gemiddeld 1:5 rijden
En als je dagelijks in zon beest omhuppeld dan is de lol er snel af, hoorde hem van de week nog vol voor mn huis voorbij knallen en goh Eisenmann met die dikke V8 klinkt toch echt geweldig hoor.
@ Jarno, de M5 heb ik vanaf Hveen even iets boven de 300 gehad, easy as that, daar heb ik geen RS6 voor nodig... al past de hond daar wel knap in![]()
en denk dat de RS6 qua onderhoud en drivingcosts nog ietsjes pittiger is als een RS6.
Probleem is , ik kan de A3 goed kwijt,ding is in nieuwstaat met erg veel opties en smoelt heerlijk...daarvoor haal ik de Skyline op,maar dan blijft er niet echt genoeg over om nog een fatsoenlijke daily te kopen en ik ga nog liever lopen dan dat ik in en aftandse Golf 3 diesel op pad moet.
R33 GTR V-SPEC was niet een goedkoop ding , dus komt nog iets BPM overheen. dus al met al ook weer een duur grapje + rechtsturen en met links schakelen lijkt me echt verschrikkelijk (nooit meer alleen door de MACdrive kunnen)
Heb al moeite om met links normaal in de pot te kunnen pissen laat staan 620ponies vlotjes door de versnellingen te laten gaan.
Was ik alleen dan wist ik het wel dan had ik de Skyline voor de evenementjes en savonds laat wat exoten pesten en door de weeks maar lekker op het fietsje.
Skyline is niet geschikt als dagelijks ding, ding is gestript,2 Bride kuipen erin,rolkooi en setje oordoppenzit op een 1340 kilo, 618pk en 660nm koppel..en tja zal ook wel een slokje lusten.
Ik haal morgen bosje bloemen voor de vrouw en dan zal ik het nog eens vragen
Zit er geen achteruit versnelling op dan?Paul schreef: + rechtsturen en met links schakelen lijkt me echt verschrikkelijk (nooit meer alleen door de MACdrive kunnen)
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, erwin20vt, Murena, Ti-Tourist (Erik) en 7 gasten