Het grote E46 M3 CSL (occasion) draadje
-
Re: Het grote E46 M3 CSL (occasion) draadje
zwarte of grijze het maakt geen reet uit als je lekker aan het rijden bent.
-
Zwart vind ik net wat lekkerder 

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Sowieso geen NL-auto, maar dat deert niet. In NL zijn op dit moment slechts 2 zwarte op kenteken. Een daarvan hier op het forum en de andere is de
ex van Van der Vaart.
Deze ziet er erg netjes uit! Ik vond zwart ook nooit echt de CSL kleur, tot ik die van Martin in het echt zag en er mee gereden had. Prachtige kleur juist!!
En het is wat André zegt, als je er in zit maakt het geen fuck meer uit. Dat geluid!! en die handling!!!!
Ik zou zeggen, bellen en gaan kijken.
- Collin Bello
Als dit de enige andere (van 2) zwarte CSL in NL is, dan komtie uit Zwitserland (en weet ik wie hem importeerde).
Niet zo heel lang geleden rondje gereden en erg impressed! Wat een lol heb je in zo'n wagen.
Als het een andere is (bijv zwarte CLS no 3) , tja dan kan bovenstaande als niet geschreven beschouwd worden.
Niet zo heel lang geleden rondje gereden en erg impressed! Wat een lol heb je in zo'n wagen.

Als het een andere is (bijv zwarte CLS no 3) , tja dan kan bovenstaande als niet geschreven beschouwd worden.
-
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
In de buurt van Amsterdam rijdt nog een zwarte CSL.
- Fabian
En in omgeving Breda rijdt er ook nog 1 in het zwart, met Brembo remmen etc. Wel helemaal kaal uitgerust, een echte CSL zeg maar. Ook niet in de mooiste staat overigens....
-
Dat lijkt me de ex VdV (NNTF)Fabian schreef:En in omgeving Breda rijdt er ook nog 1 in het zwart, met Brembo remmen etc. Wel helemaal kaal uitgerust, een echte CSL zeg maar. Ook niet in de mooiste staat overigens....
Laatst gewijzigd door steve smith op 10 feb 2010, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- Downforce Hans
Die auto van vander Vaart zal wel nooit echt gebruikt zijn voor waar hij eigenlijk voor bedoeld is 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Hij gebruikte 'm voor doelloos rondrijden en buitenspel.Downforce Hans schreef:Die auto van vander Vaart zal wel nooit echt gebruikt zijn voor waar hij eigenlijk voor bedoeld is

- Petrolhead Tom
Die heeft toch ook schade gehad?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Tom Westendorp schreef:Die heeft toch ook schade gehad?
Op de paal inderdaad.
-
Hint: 39-ZK-KZ.Mark Nauta schreef:Sowieso geen NL-auto, maar dat deert niet. In NL zijn op dit moment slechts 2 zwarte op kenteken. Een daarvan hier op het forum en de andere is de
ex van Van der Vaart.
Deze ziet er erg netjes uit! Ik vond zwart ook nooit echt de CSL kleur, tot ik die van Martin in het echt zag en er mee gereden had. Prachtige kleur juist!!
Dus momenteel weer minimaal 3, wellicht is dit een vierde.
- Mark Nauta
Oh ja.....die is er ook nog
. Klopt ja.
Er waren 3 zwarte....toen ging er één weg.....toen kwam die er weer bij, dus weer 3 en nu misschien dus nummertje 4
.

Er waren 3 zwarte....toen ging er één weg.....toen kwam die er weer bij, dus weer 3 en nu misschien dus nummertje 4

- Collin Bello
@ Dick, Steve en Mark
39-zk-kz
das degene die ik bedoel...was dus nummer 3?
Daar koop je een goede aan, als je ervoor in de markt bent. Goed bereden en behandeld. Mijn M3 kwam van dezelfde eigenaar.
39-zk-kz
das degene die ik bedoel...was dus nummer 3?
Daar koop je een goede aan, als je ervoor in de markt bent. Goed bereden en behandeld. Mijn M3 kwam van dezelfde eigenaar.
-
en 95-sl-kh?
-
Geexporteerd.Roy schreef:en 95-sl-kh?
- Fabian
Klopt idd, de 87RVTH volgens mij, daar belde ik je paar weken terug voor toen ik hem zag staan bij de BMW dealer in Breda.steve smith schreef:Dat lijkt me de ex VdV (NNTF)Fabian schreef:En in omgeving Breda rijdt er ook nog 1 in het zwart, met Brembo remmen etc. Wel helemaal kaal uitgerust, een echte CSL zeg maar. Ook niet in de mooiste staat overigens....
Sinds gisteren weet ik ook waar deze bezitter werkt, de auto staat al dagen achtereen geparkeerd bij hetzelfde bedrijf in Breda.
Niet dat ik erop zit te azen ofzo, maar sommige dingen vallen gewoon op

- Mark Nauta
Oh ja, die is er ook nog ja!! Dat is niet de Ex van VdV. Dat is zoals Steve zegt, NNTF.
Er zijn dus 4 zwarte in NL en wellicht met die te koop staande een 5e.
Er zijn dus 4 zwarte in NL en wellicht met die te koop staande een 5e.
- Collin Bello
de ad is niet de 39-zk-kz hoor ik net,
die is overigens wel te koop....
55d km, uit Zwitserland geimporteerd, netjes gebruikt en onderhouden, €50k
voor interesse PM dan kan ik je in contact brengen met de eigenaar.
Hmmm dus komt dan de teller op 5?
Deze, degene die te koop staat, de ex van vd Vaart, de 87-RV-TH en die geexporteerde en weer geïmporteerd.
die is overigens wel te koop....
55d km, uit Zwitserland geimporteerd, netjes gebruikt en onderhouden, €50k
voor interesse PM dan kan ik je in contact brengen met de eigenaar.
Hmmm dus komt dan de teller op 5?
Deze, degene die te koop staat, de ex van vd Vaart, de 87-RV-TH en die geexporteerde en weer geïmporteerd.
-
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=v2dk4e2jlxrm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Zorg dat je er een koopt als je het financieel kan.
Dit is by far een van de beste drivers bmw ooit gemaakt. En de toekomst bij bmw brengt niet veel beters uit en zeker niet voor dat geld.
Dit is by far een van de beste drivers bmw ooit gemaakt. En de toekomst bij bmw brengt niet veel beters uit en zeker niet voor dat geld.
- Jules
- Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo
Dit advies neem ik graag ter harteAndre schreef:Zorg dat je er een koopt als je het financieel kan.

Ware het niet dat dit voorlopig niet het geval zal zijn waarschijnlijk
-
- Tom V
Cool, nog nooit gezien. 8)
-
Net even de CSL uitgelaten.
Ik had wat aanpassingen gedaan met de uitlijning. Om hem nog meer naar me hand te zetten. Maar gatverdamme wat staat ie nou goed voor straat. Ik kon er maar niet over uit. Ik dacht van nou moet ik naar huis het was mooi ah nee nog een keer een bocht aanvallen. Echt ongelooflijk wat een auto dit is. Die balans is me op me lijf geschreven zoals ie nou stuurt. Het zo heerlijk om een auto op onder en overstuur te rijden. Het lichtere gewicht van csl de dikkere stabi s het onderstel motor airbox alles is als een zwitseruurwerk op elkaar afgestemd. Anno 2010 is er nog steeds bijna niks te koop die dit evenaart in zijn standaard vorm. Mijn 130i racer in zekere zin wel maar is niet meer te gebruiken op straat en mist altijd nog een hoogtoerige M motor. Een GT3 is the next big thing maar de balans van een porsche is heel anders maar heeft die uitdaging weer in andere balans. Die geeft midbend veel onderstuur en als ie in overstuur gaat zijn de sliphoeken groter. En daar is juist de balans van de CSL zo mooi. Je drift niet en je drift wel om op die rand te rijden is in de csl zo mooi. Voor mij perfectie. Nog niet een auto gehad die alles aanvinkt.
Komt ik meteen op het volgende verhaal waar ik vanmiddag nog met hielke over gesproken heb. Het is voor mij steeds moeilijker om geld te geven voor auto s die het net niet zijn. Ik zeg niet dat je een csl moet kopen zo zijn er mensen die gek zijn bijv een alfa 75 en zijn rijeigenschappen zo heeft ieder zijn ding. Maar ik zie het nu op dit moment niet om bijv veel geld uit te geven voor nieuwe daily s als bijv een RS4 etc. Het zijn uiteindelijk auto s die het net niet zijn en je uiteindelljk gaat ergeren aan de zwakheden als je ze pust. Het is voor mij belangrijker om een auto te kiezen die mij uitdaagd en die niet verveeld en de CSL is daar een van.
Ik had wat aanpassingen gedaan met de uitlijning. Om hem nog meer naar me hand te zetten. Maar gatverdamme wat staat ie nou goed voor straat. Ik kon er maar niet over uit. Ik dacht van nou moet ik naar huis het was mooi ah nee nog een keer een bocht aanvallen. Echt ongelooflijk wat een auto dit is. Die balans is me op me lijf geschreven zoals ie nou stuurt. Het zo heerlijk om een auto op onder en overstuur te rijden. Het lichtere gewicht van csl de dikkere stabi s het onderstel motor airbox alles is als een zwitseruurwerk op elkaar afgestemd. Anno 2010 is er nog steeds bijna niks te koop die dit evenaart in zijn standaard vorm. Mijn 130i racer in zekere zin wel maar is niet meer te gebruiken op straat en mist altijd nog een hoogtoerige M motor. Een GT3 is the next big thing maar de balans van een porsche is heel anders maar heeft die uitdaging weer in andere balans. Die geeft midbend veel onderstuur en als ie in overstuur gaat zijn de sliphoeken groter. En daar is juist de balans van de CSL zo mooi. Je drift niet en je drift wel om op die rand te rijden is in de csl zo mooi. Voor mij perfectie. Nog niet een auto gehad die alles aanvinkt.
Komt ik meteen op het volgende verhaal waar ik vanmiddag nog met hielke over gesproken heb. Het is voor mij steeds moeilijker om geld te geven voor auto s die het net niet zijn. Ik zeg niet dat je een csl moet kopen zo zijn er mensen die gek zijn bijv een alfa 75 en zijn rijeigenschappen zo heeft ieder zijn ding. Maar ik zie het nu op dit moment niet om bijv veel geld uit te geven voor nieuwe daily s als bijv een RS4 etc. Het zijn uiteindelijk auto s die het net niet zijn en je uiteindelljk gaat ergeren aan de zwakheden als je ze pust. Het is voor mij belangrijker om een auto te kiezen die mij uitdaagd en die niet verveeld en de CSL is daar een van.