Zo mijn verhaal ook maar ff. Ik had er zin in! De E36 afgelopen week voorzien van het Koni onderstel dat ik van Joy heb overgenomen, de wagen uit laten lijnen en driftrubber in de kofferbak gegooid. De wekker ging om 7:00 uur maar dat viel niet mee met een verjaardagsfeestje de avond ervoor. Dus zo rond een uur of 8:00 werd het Julianaplein in Groningen gepasseerd en moesten we nog 145km volgens de navi. Dus het tempo lichtjes verhoogt toen ik op de A6 langzaam maar zeker twee xenon lampjes dichterbij zag komen. Het tempo iets verlaagd en al vrij snel zag ik dat er een zwarte 1-serie aan kwam stormen. Vervolgens bij Rene aangehaakt en liepen we al snel in op Maus en Erik die even verderop reden. Volgens planning arriveerden we netjes om 09:00 bij het RDW terrein

Daarbij noem ik nog ff het “momentje” wat Rene had en het weinig scheelde of er waren vier BMW’s op elkaar geschoven (ik weet dat een hoop mensen dan graag willen zien

). Het scheelde dat de Wanli’s er al onder zaten (behalve bij mij) en dat we met z’n allen netjes 120km/h (+60) aanhielden. Bij deze nomineer ik je tot lefgozer Rene!
Dan het driften….. dat ging bijzonder moeizaam. De Michelin Premacy’s van 5 jaar oud met 5 bar aan lucht erin hadden meer grip dan ik ooit had verwacht. Op het gas gaande had de M3 onderstuur! Lekker man, driften met je voorkant…. Na een paar rondjes Ed ff erbij in voor wat tips, “tja das wel errug veel grip”. Hogere snelheid, op moment van onderstuur gas los en dan weer vol op het gas was het advies. Zo nu en dan lukte het redelijk maar meestal resulteerde het in een spin. Toen ik even twee rondjes in de andere blauwe E36 M3 mocht die wel op Wanli’s stond bleek wel hoeveel grip Premacy’s hebben. Wat een topband, als de sportconti’s af zijn dan neem ik Premacy’s

Zo nu en dan het korte werk in z’n 1 ging nog wel aardig en ook de middag sessie met de grote S ging wel ietsjes beter maar echt een succes verhaal kan ik er niet van maken
Lijkt me duidelijk…
@Chuck: Bedankt voor het meerijden en wat een mooi apparaat! Ik hoop dat je heelhuids bent thuisgekomen.
@Metchu: Bedankt voor het aanbieden van een setje driftbanden die lek zijn
@E36 M3 rijder: bedankt voor het vertrouwen!
Verder was het wel gezellig ondanks de regen
De Skyline was niet mijn smaak maar het plaatje klopte wel imho. Het ding drift erg mooi en klonk ook lekker.