Welkom Marnix! Eindelijk beetje bij beetje wat Astra´s hier. Niels en Maikel lopen hier ook al rond en ik zal ook eens vaart maken met een project topic van mijn ring-Astra
Gaan elkaar ongetwijfeld weer zijn bij de ring! Oh op dit forum mag je wél over rondetijden praten he? Eerst maar even naar de 8:40 BTG!
Welkom Magnix
Hier een oud Emmeloorder!
Veel plezier hier en tijdens de diverse trackdays.
En misschien dat iemand weer eens een tourtocht organiseerd, waar heel rustig gereden wordt
Bedankt allemaal Ik zal snel een aantal foto's maken hoe de Astra er op het moment bij staat. Bovenstaande foto ziet er niet uit met "engelenogen" en rieger grill. Verder natuurlijk de nodige technische updates gedaan...