'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'
- Ravin ///M
Re: 'Joran van der Sloot bekent moord Holloway'
Wat een ffing boneheads werken er ook bij de recherche. Net Jut en Jul.
-
Joran van der Sloot: Natalee snoof coke en viel van balkon
AMSTERDAM - Joran van der Sloot is met nieuwe, gedetailleerde verklaringen gekomen omrent zijn aandeel in de dood van de Amerikaanse Natalee Holloway. In een opgenomen gesprek verklaart hij onder meer dat hij Holloway mee naar zijn huis heeft genomen waar ze cocaïne gebruikten en whisky dronken.
Ik pakte haar bij haar heupen. Toen ik losliet, viel ze van het balkon af
Joran van der Sloot
Natalee Holloway
Natalee Holloway
Ze was denk ik behoorlijk bezopen, dus ze ging gewoon een beetje half striptease dansen
Joran van der Sloot
Van der Sloot deed zijn nieuwe verhaal in een hotel in Düsseldorf De opnames daarvan worden zondagavond door RTL 5 uitgezonden.
Volgens een oud-politiechef, die onderzoek deed naar de verdwijning van de Holloway, sluit de nieuwe versie waarmee Van der Sloot naar buiten komt, aan bij het eerste onderzoek. Van der Sloot is in het gesprek hevig geëmotioneerd. Dit meldt De Telegraaf
Misdaadverslaggever Peter R. de Vries zegt geen waarde te hechten aan de verklaring. Justitie op Aruba heeft het verhaal afgedaan als een nieuwe opstappeling van leugens en fantasie. Maar volgens voormalig onderzoeksleider G. Dompig vraagt de bekentenis om een serieus onderzoek.
Joran noemt in het gesprek de naam van een medeplichtige vriend. Joran stelt dat hij Natalee die nacht samen met deze, toen 20-jarige, Arubaan meenam naar diens ouderlijke woning, waar ze op het balkon cocaïne gebruikten en whisky dronken.
"A. had de muziek aangedaan. Ze hadden allebei net wat coke op." Volgens Joran klom Natalee op de rand van het balkon. "Ze was denk ik behoorlijk bezopen, dus ze ging gewoon een beetje half striptease dansen. Toen liep ik naar haar toe om met haar te dansen. Ik pakte haar bij haar heupen. Toen ik losliet, viel ze van het balkon af."
,,We keken naar beneden en zagen haar daar liggen. Ja, er was bloed. Ik denk dat ze met haar hoofd eerst op de grond is gevallen." Joran verklaart verder dat het lichaam van Natalee in een moeras op Aruba is gedumpt.
Joran vertelt dit alles in een interview met Terror Jaap die we kennen uit de Gouden Kooi.
Misdaadverslaggever Peter R. de Vries zei in RTL Boulevard niet onder de indruk te zijn van de nieuwe bekentenissen. ,,Een jaar geleden is dat interview her en der aangeboden, maar toen wilde niemand het hebben. Terror Jaap is geen journalist met een goede reputatie en hij wordt ook niet gehinderd door enige kennis. De bekentenis die Joran daar heeft gedaan komt niet overeen met de feiten die er liggen."(AK)
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/ ... tast.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
AMSTERDAM - Joran van der Sloot is met nieuwe, gedetailleerde verklaringen gekomen omrent zijn aandeel in de dood van de Amerikaanse Natalee Holloway. In een opgenomen gesprek verklaart hij onder meer dat hij Holloway mee naar zijn huis heeft genomen waar ze cocaïne gebruikten en whisky dronken.
Ik pakte haar bij haar heupen. Toen ik losliet, viel ze van het balkon af
Joran van der Sloot
Natalee Holloway
Natalee Holloway
Ze was denk ik behoorlijk bezopen, dus ze ging gewoon een beetje half striptease dansen
Joran van der Sloot
Van der Sloot deed zijn nieuwe verhaal in een hotel in Düsseldorf De opnames daarvan worden zondagavond door RTL 5 uitgezonden.
Volgens een oud-politiechef, die onderzoek deed naar de verdwijning van de Holloway, sluit de nieuwe versie waarmee Van der Sloot naar buiten komt, aan bij het eerste onderzoek. Van der Sloot is in het gesprek hevig geëmotioneerd. Dit meldt De Telegraaf
Misdaadverslaggever Peter R. de Vries zegt geen waarde te hechten aan de verklaring. Justitie op Aruba heeft het verhaal afgedaan als een nieuwe opstappeling van leugens en fantasie. Maar volgens voormalig onderzoeksleider G. Dompig vraagt de bekentenis om een serieus onderzoek.
Joran noemt in het gesprek de naam van een medeplichtige vriend. Joran stelt dat hij Natalee die nacht samen met deze, toen 20-jarige, Arubaan meenam naar diens ouderlijke woning, waar ze op het balkon cocaïne gebruikten en whisky dronken.
"A. had de muziek aangedaan. Ze hadden allebei net wat coke op." Volgens Joran klom Natalee op de rand van het balkon. "Ze was denk ik behoorlijk bezopen, dus ze ging gewoon een beetje half striptease dansen. Toen liep ik naar haar toe om met haar te dansen. Ik pakte haar bij haar heupen. Toen ik losliet, viel ze van het balkon af."
,,We keken naar beneden en zagen haar daar liggen. Ja, er was bloed. Ik denk dat ze met haar hoofd eerst op de grond is gevallen." Joran verklaart verder dat het lichaam van Natalee in een moeras op Aruba is gedumpt.
Joran vertelt dit alles in een interview met Terror Jaap die we kennen uit de Gouden Kooi.
Misdaadverslaggever Peter R. de Vries zei in RTL Boulevard niet onder de indruk te zijn van de nieuwe bekentenissen. ,,Een jaar geleden is dat interview her en der aangeboden, maar toen wilde niemand het hebben. Terror Jaap is geen journalist met een goede reputatie en hij wordt ook niet gehinderd door enige kennis. De bekentenis die Joran daar heeft gedaan komt niet overeen met de feiten die er liggen."(AK)
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/ ... tast.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
-
EJGT3CS schreef:J

- GTRene
een gedeelte kan waar zijn van dat verhaal, bv dat moerasgedeelte dat ze daar ligt en hij daar z'n schoenen is verloren, stuck in the mud?
dat thuisgedeelte liegt ie, hij zei dat ze viel toen hij met der wilde dansen en zij onder de drugs zat ofzo....
denk eerder dat ze en drank en drugs gebruikt hadden, en dat Joran haar wilde ne*ken terwijl Nathalie alleen eruit wilde zijn geen stress lekker van de wereld en fun/gek doen...
Dus Joran wil der pakken om zeg om te "verkrachten" zij wil dat niet en spartelt tegen en tijdens dat "gevecht" en weg drukken e.d. valt ze over dat hekje...zoiets denk ik eerder
dat thuisgedeelte liegt ie, hij zei dat ze viel toen hij met der wilde dansen en zij onder de drugs zat ofzo....
denk eerder dat ze en drank en drugs gebruikt hadden, en dat Joran haar wilde ne*ken terwijl Nathalie alleen eruit wilde zijn geen stress lekker van de wereld en fun/gek doen...
Dus Joran wil der pakken om zeg om te "verkrachten" zij wil dat niet en spartelt tegen en tijdens dat "gevecht" en weg drukken e.d. valt ze over dat hekje...zoiets denk ik eerder
- JP
Joran mag ook eens op een boot, betonnen schoenen gaan passen. Wie helpt met duwen?
- SteV6
Gewoon een briefje van € 500,- net buiten zijn bereik hangen. Die knaap doet alles voor geld, dus hij moet en zal dat briefje pakken ... plons 

- GTRene
hoorde ik dat nu goed van die Politie? tijdens dat lange stuk over Joran en Natalee? was ze maar 1.51 mtr?? als dat zo is dan is de val over dat balkonhekje wel iets moeilijker, omdat het zwaartepunt dan lager dan de rand van het hekje zit...dat kan bijna niet omdat Joran haar even los liet, dan zou mijn theorie eerder kloppen, dat ze wat hysteries die Joran van zich afdrukte en niet wilde dat Joran haar bv pakte en in die "strijd" ze over het hekje viel of gedumpt werd.
Als hij zegt dat daar veel bloed lag zou er na al die jaren niet nog iets van te vinden zijn met sporen onderzoek?
ook sporen in die auto als die nog rijd, ze weten nu om welke auto/suv het gaat.
ben benieuwd.
Als hij zegt dat daar veel bloed lag zou er na al die jaren niet nog iets van te vinden zijn met sporen onderzoek?
ook sporen in die auto als die nog rijd, ze weten nu om welke auto/suv het gaat.
ben benieuwd.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Heb het gemist... was het wat?
- GTRene
ik zag het toevallig, dacht dat er een film op kwam...die begon dus daarna...duurde dus vrij lang, en ja vond het zeker interessant.Wouter81 schreef:Heb het gemist... was het wat?
ze lieten ook de Israelische opsporingstechnieken zien van stem analyse en de punten waar het meeste gebeurt zou zijn en wat oude zaken die daar op aan sloten e.d.
maar ook de onmacht om hem op te pakken en veroordeeld te krijgen....
verder nog dat ie woest werd van onmacht en een glas kapot gooide en dat ie fail had bij de leugendetector e.d. hij loog dus daar weer, en later dus dat drama huil spijt verhaal e.d. de zogenaamde waarheid (deeltje)
maar denk nu zo zonder z'n pa en met problemen e.d. dat hij vandaag of morgen (dit jaar schat ik) breekt en opgepakt wordt...

- RobS
Ik denk dat J geld nodig had, contact heeft gezocht met Jaap (die net miljonair was geworden), hij wilde wel praten voor geld met cameras erbij. Vervolgens samen plannetje bedacht hoe ze geld kunnen verdienen, RTL5 opgebeld, plannetje verder uitgewerkt, opnames gemaakt, gister zag je het resultaatGTRene schreef:ik zag het toevallig, dacht dat er een film op kwam...die begon dus daarna...duurde dus vrij lang, en ja vond het zeker interessant.Wouter81 schreef:Heb het gemist... was het wat?
ze lieten ook de Israelische opsporingstechnieken zien van stem analyse en de punten waar het meeste gebeurt zou zijn en wat oude zaken die daar op aan sloten e.d.
maar ook de onmacht om hem op te pakken en veroordeeld te krijgen....
verder nog dat ie woest werd van onmacht en een glas kapot gooide en dat ie fail had bij de leugendetector e.d. hij loog dus daar weer, en later dus dat drama huil spijt verhaal e.d. de zogenaamde waarheid (deeltje)
maar denk nu zo zonder z'n pa en met problemen e.d. dat hij vandaag of morgen (dit jaar schat ik) breekt en opgepakt wordt...

- GTRene
ik zat nog te denken over die geld kwestie...
z'n vader is onlangs overleden, hebben die mensen meer kinderen/vrouw? neem aan dat Joran anders geld erft?
kan ie weer een tijdje.
z'n vader is onlangs overleden, hebben die mensen meer kinderen/vrouw? neem aan dat Joran anders geld erft?
kan ie weer een tijdje.
- RobS
Geld gaat meestal naar de langst levende, in dit geval z'n moeder?GTRene schreef:ik zat nog te denken over die geld kwestie...
kan ie weer een tijdje.
- SteV6
Dat ligt eraan of pa Van der Sloot een testament heeft opgemaakt
Als er geen testament is kan Joran zijn kindsdeel opeisen ...
Stephan

Stephan
Kindsdeel kan je alleen opeisen als de langstlevende er dan financieel niet substantieel op achteruit gaat, is dat wel zo kan je je kindsdeel niet opeisen, dan moet je wachten tot de langstlevende ook de pijp uit gaat.SteV6 schreef:Dat ligt eraan of pa Van der Sloot een testament heeft opgemaaktAls er geen testament is kan Joran zijn kindsdeel opeisen ...
Stephan
Lekker kind trouwens als je dat zou doen bij je eigen ouders

- JP
...dus echt iets voor Joran....als ie pappa al niet een 'handje' geholpen heeft.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
- Robin Hartog
Die gozer moeten ze echt levenslang op water en droog brood zetten. Ik hoop echt dat 'ie nou wel gepakt wordt.
-
Raar mannetje hoor...
- GTRene
WTF houd het dannooit op...denkt ie dat ie overal mee weg kan komen, hoe krijgt ie het voor elkaar

wat ik dan denk, hoe moeilijk is om zo iemand op te pakken...stel hij zit in het vliegtuig naar....1x daar pak je hem toch op denk ik dan? 1x in de lucht is er geen ontsnappen meer aan en kan je zo iemand oppakken als ze landen

maja zal wel weer weinig samenwerking zijn van landen en hij weet waarschijnlijk waar de gaten zitten?
- Petrolhead Tom
Het duurt vaak lang voordat zulke dingen geregeld zijn. Dat interpol er nu weet van heeft geeft meer hoop op een goede afloop.
- GTRene
was net op het nieuws...
Joran had die dame meegenomen naar buiten en later werd ze met messteken aangetroffen op de hotelkamer van...Joran van der Sloot die op een gegeven moment gevlucht is...
waarom zo duidelijk allemaal...ik bedoel weer gezien samen (net als op dat eiland in 2005) maar nu heel direct "bewijs" op zijn hotelkamer vermoord en ze lag der nog...beetje te duidelijk als je het vergelijkt met zijn "mogelijke" actie in 2005...van die dame is nog steeds niks gevonden.
Echter destijds was ie op z'n woonplek/locatie dus kon ie veel regelen, maar toch vreemd...te duidelijk?
of hij geeft het binnenkort op als ie gepakt wordt maar tot die tijd kijkt hoe ver ie kan gaan
wordt vervolgt
Joran had die dame meegenomen naar buiten en later werd ze met messteken aangetroffen op de hotelkamer van...Joran van der Sloot die op een gegeven moment gevlucht is...
waarom zo duidelijk allemaal...ik bedoel weer gezien samen (net als op dat eiland in 2005) maar nu heel direct "bewijs" op zijn hotelkamer vermoord en ze lag der nog...beetje te duidelijk als je het vergelijkt met zijn "mogelijke" actie in 2005...van die dame is nog steeds niks gevonden.
Echter destijds was ie op z'n woonplek/locatie dus kon ie veel regelen, maar toch vreemd...te duidelijk?
of hij geeft het binnenkort op als ie gepakt wordt maar tot die tijd kijkt hoe ver ie kan gaan

wordt vervolgt

- Petrolhead Tom
Onvoorstelbaar! 

- Dennis Cavallino
Het is daar nu winter, hij schrok zeker van haar muts, zo'n Peruaanse, met van die flapjes....
Ok ok flauw, maar die grap was anders toch wel gekomen. Ik hoop dat ze hem snel arresteren.
Ok ok flauw, maar die grap was anders toch wel gekomen. Ik hoop dat ze hem snel arresteren.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
I lol'dDennis Cavallino schreef:Het is daar nu winter, hij schrok zeker van haar muts, zo'n Peruaanse, met van die flapjes....
@Rene, hij is "voortvluchtig" over land.
En de aarde laat je niet zo makkelijk landen, snappie......

-
Het is een misselijkmakend stuk low-life en ik hoop dat hij snel gepakt wordt!