BMW Styling 312 kruisspaak.
Ein F zehn fünffünfunddreißig i (update dec 2010)
- ErikMartijn
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Ein F zehn fünffünfunddreißig i
Mooi man! Feli Sjoerd, zo wil ik 'm ook, maar dan in 'n andere kleur.
- Joop
Mooie uitvoering zo 8) ; gefeliciteerd; alleen nu nog eventjes wachten
...
...maar er mogen zeker 20" wielen onder hoor. Kleinere wielen verzuipen bijna onder de zware lijnen van de koets.
Ben benieuwd hoe de nieuwe 5er er in het echt uitziet; hoop 'm binnenkort toch in het echt te gaan zien.

...maar er mogen zeker 20" wielen onder hoor. Kleinere wielen verzuipen bijna onder de zware lijnen van de koets.
Ben benieuwd hoe de nieuwe 5er er in het echt uitziet; hoop 'm binnenkort toch in het echt te gaan zien.
- Macboy
Gefeliciteerd man. Held dat je met handbak besteld, zal minder dan 0,5% zijn die dat doen denk ik 
Alleen 20" is echt niet groot hoor. Als je op een Golf al 18" kunt zetten zonder dat het groot lijkt, dan is 19" op een 5-serie normaal.

Alleen 20" is echt niet groot hoor. Als je op een Golf al 18" kunt zetten zonder dat het groot lijkt, dan is 19" op een 5-serie normaal.
-
Mooi ding, zal wel heerlijk rijden met die motor!
Nu aftellen..
Nu aftellen..

-
Het is maar goed dat ik weet dat je er een GT3 naast hebt dan compenseer je het beetje.
Dat ding is een 7 serie gelijk hallo hee. Als je er niet mee in de file wil staan kan je er altijd nog mee te varen.
Mits je een vaarbewijs hebt.
Dat ding is een 7 serie gelijk hallo hee. Als je er niet mee in de file wil staan kan je er altijd nog mee te varen.

-
Mooie auto Sjoerd! Leuk ook dat je voor een handbak gekozen hebt, ik heb precies hetzelfde idee over schakelen VS. automaat.
Wat ik me afvroeg, heeft deze auto ook hybride technologie? Omdat ik uit die Efficient Dynamics spotjes van BMW haal dat dat tegenwoordig op elke nieuwe beamer zit?
Wat ik me afvroeg, heeft deze auto ook hybride technologie? Omdat ik uit die Efficient Dynamics spotjes van BMW haal dat dat tegenwoordig op elke nieuwe beamer zit?
- Jurriuit
Ik dacht dat alle nieuwe 5's remenergie-regeneratie spul hebben. Zie onderin toerenteller:Zjeraaar schreef:Wat ik me afvroeg, heeft deze auto ook hybride technologie? Omdat ik uit die Efficient Dynamics spotjes van BMW haal dat dat tegenwoordig op elke nieuwe beamer zit?
http://www.autoblog.nl/image-gallery?fi ... ie_047.jpg
@Sjoerd, proficiat met je aankoop!
Handbak = held

-
Ik denk dat 't bij mij 'n zwartmetallic wordt met wat ditjes en datjes etc. Heb 'm vandaag laten configureren:
535i HE
Styling 331 19"(zelfde als Sjoerd)
Automaat met flippers
zwart of beige leer
sportstoelen/stuur/zwarte hemel
verwarmde voorstoelen/achterbank.
Wat zonwering achter /zijkant
M onderstel
Audio pakketje
Lichtpakketje interieur
Bluetooth/USB toestanden
Misschien schrap ik nog wat of vul ik nog wat aan....
Levering april/mei dachten ze.
30 mei word ik 40.
Ze hadden al 6 of 7 verkocht ongezien, de F10. Ik ben denk ik de volgende.
535i HE
Styling 331 19"(zelfde als Sjoerd)
Automaat met flippers
zwart of beige leer
sportstoelen/stuur/zwarte hemel
verwarmde voorstoelen/achterbank.
Wat zonwering achter /zijkant
M onderstel
Audio pakketje
Lichtpakketje interieur
Bluetooth/USB toestanden
Misschien schrap ik nog wat of vul ik nog wat aan....
Levering april/mei dachten ze.
30 mei word ik 40.

Ze hadden al 6 of 7 verkocht ongezien, de F10. Ik ben denk ik de volgende.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ja met 40 moet je wel, geen keus meer.....................
Ergo, ik had daar dus al moeten zijn, maar ik bedank vooralsnog beleefd............

Ergo, ik had daar dus al moeten zijn, maar ik bedank vooralsnog beleefd............

-
Ik bedank ook er komt eerder een 997 GT3 dan een 5 serie. Ik snap niet wat je aantrekt aan die auto robin.
Een 5 serie is een nul emotie auto vindt ik. Als je er een fun machine naast hebt zoals sjoerd kan ik de keus begrijpen. Maar die M3 sedan is jou op lijf geschreven robin. Dagelijks inzetbaar en je kan evt de hooligan uithangen als je dat wil. Beter wordt het niet voor het jou.
Een 5 serie is een nul emotie auto vindt ik. Als je er een fun machine naast hebt zoals sjoerd kan ik de keus begrijpen. Maar die M3 sedan is jou op lijf geschreven robin. Dagelijks inzetbaar en je kan evt de hooligan uithangen als je dat wil. Beter wordt het niet voor het jou.
-
Zoals 't nu lijkt 'n zwarte met zwart leder en wat ditjes en datjes. Zoals hierboven al gemeld. Levering mei. 
Tijd tekort voor hooliganism en een familie. En het is m'n EIGEN keus, niet die van 'n ander. Dit keer.
En langzaam op zoek naar 'n MKII RS1800 ofzo:
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 24&t=12465" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar dat wordt toch niks hoe leuk ook.

Tijd tekort voor hooliganism en een familie. En het is m'n EIGEN keus, niet die van 'n ander. Dit keer.

http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 24&t=12465" onclick="window.open(this.href);return false;
- Oof
- Auto: Caddy 1.6 TDI
Beetje saai kwa kleurkeuze als ik het mag zeggen maar een 535i is altijd goed.Robin schreef:Zoals 't nu lijkt 'n zwarte met zwart leder en wat ditjes en datjes. Zoals hierboven al gemeld. Levering mei.
Tijd tekort voor hooliganism en een familie.

Een slager en een horloge schuiver in dezelfde auto

@ Sjoerd. Ga je de dtm inruilen of deze particulier verkopen? Kan me wel een klein broertje voorstellen die het niet erg zou vinden om er in te rijden
-
Why not? Koop een harde MK2, een SOHC 2.0 Sierra en €1500,- aan onderdelen. Weekje aan de arbeid en knallen maar.Robin schreef:Zoals 't nu lijkt 'n zwarte met zwart leder en wat ditjes en datjes. Zoals hierboven al gemeld. Levering mei.
Tijd tekort voor hooliganism en een familie. En het is m'n EIGEN keus, niet die van 'n ander. Dit keer.![]()
-
Waar staan harde MK2's te koop in NL dan? Ik sprak laatst met 'n MKII 2000 eigenaar, ding was'puntgaaf' en kostte bijna 'niets'ook qua onderdelen, onderhoud niet, wat jij zegt. Moet ik alleen nog wel 'n 1800(vind ik mooier dan 'n 2000) vinden. Is weer eens wat anders dan een 325i E30.Mark schreef:Why not? Koop een harde MK2, een SOHC 2.0 Sierra en €1500,- aan onderdelen. Weekje aan de arbeid en knallen maar.Robin schreef:Zoals 't nu lijkt 'n zwarte met zwart leder en wat ditjes en datjes. Zoals hierboven al gemeld. Levering mei.
Tijd tekort voor hooliganism en een familie. En het is m'n EIGEN keus, niet die van 'n ander. Dit keer.![]()
Sorry voor offtopic.

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
eugh.....................ik dacht je maakt een grap..................maar dit is serieus dus?
Met de familie kan je toch makkelijk in de M3, daar heeft die 5er maar weinig meerwaarde IMHO............
Nou ja, gefeliciteerd dan bij deze............
Met de familie kan je toch makkelijk in de M3, daar heeft die 5er maar weinig meerwaarde IMHO............
Nou ja, gefeliciteerd dan bij deze............
-
Ik denk wel dat je pak driving fun gaat missen.
-
Ik heb de .35i motor nooit begrepen, maar Robin is er altijd lyrisch over geweest. Hij zal wel iets missen 

-
Robin...... Je wordt oud man!!!!!!

-
Robin,
zat er al op te wachten! Sorry Sjoerd is jouw draadje.
Next up: Rico!
N.
zat er al op te wachten! Sorry Sjoerd is jouw draadje.
Next up: Rico!
N.
- Jeroen
Robin, bestel dat ding dan tenminste met handbak (snap ik wel ivm courantheid) want dan mag je in het heldenclubje bij Sjoerd 8)
-
Handbak in een 5 serie staat dat nog in de optie lijst dan. Ik denk qua inruil onverkoopbaar.
Sjoerd waarom niet een RS5 past beter naast je GT3.
- romo
Andre schreef:Handbak in een 5 serie staat dat nog in de optie lijst dan. Ik denk qua inruil onverkoopbaar.
+1
-
Is het gebruikelijk om iemand zijn keuze af te zeiken?
Ik vind het een geweldige keuze.
Natuurlijk, een ///M is scherper / sneller / strakker.
Maar als je een auto dagelijks rijdt is dat x35i blok echt supergeweldig.
De nieuwe 5 is ook een pracht van een wagen.
Zou hem zelf in het zwart bestellen met beige interieur (en automaat), maar dat zijn gewoon verschillen in smaak.
Ik vind het een geweldige keuze.
Natuurlijk, een ///M is scherper / sneller / strakker.
Maar als je een auto dagelijks rijdt is dat x35i blok echt supergeweldig.
De nieuwe 5 is ook een pracht van een wagen.
Zou hem zelf in het zwart bestellen met beige interieur (en automaat), maar dat zijn gewoon verschillen in smaak.
- romo
Ik zie hier geen "gezeik"..........................dat vind ik een wat overdreven term in deze...........
Wel zie ik de gemeende felicitaties van deze en gene................
Het is een persoonlijke keuze, een pracht keuze ook, menigeen kan alleen zijn neus tegen het glas van showroom drukken of nog eens verlekkerd door de brochure bladeren.........
Dat het iemands keuze niet is.....................is ook prachtig, anders reden we allemaal het zelfde
Wel zie ik de gemeende felicitaties van deze en gene................
Het is een persoonlijke keuze, een pracht keuze ook, menigeen kan alleen zijn neus tegen het glas van showroom drukken of nog eens verlekkerd door de brochure bladeren.........
Dat het iemands keuze niet is.....................is ook prachtig, anders reden we allemaal het zelfde