Ik heb onlangs deze Tefal knock-off gekocht.
Proline KT 30 1.6L
Die TechArt uitvoering van mij begon ook te lekken, schande voor zo'n duur ding.frankv schreef:Wij hadden zo'n mooie Porsche design Siemens die het na een aantal jaren begaf. Dus een nieuwe gezocht en dan bleek je 3 soorten te hebben:
- plastic, prima spul, goedkoop
- metaal zonder kunststof binnenkant, levensgevaarlijk met dat de buitenkant kokend heet wordt, iets duurder
- metaal met kunststof binnenkant, prima spul, mooi en duur
Dus toch maar weer een uit de laatste categorie gekocht, een nieuwe Porsche design Siemens. Alleen lees ik nu op Kieskeurig dat dat ding alleen maar lekt... Gelukkig heb ik de bon nog voor het geval dat. Volgende keer wordt het echt gewoon een 20 euro plastic ding dat 10 jaar mee gaat!
Tot over een jaar!.. Wanneer hij stuk isXave30 schreef:Cooking water 2010 avec Metchu .
Ik heb onlangs deze Tefal knock-off gekocht.
Proline KT 30 1.6L
Kun je ook al ijs in die dingen gooien dan?FitZ schreef:Net mijn Quooker geklokt: 0-100°C in 1 seconde!
Was hij nat Eric? Dat hoort niet te kunnen lijkt me, maar als er water op ligt zou het kunnen dat er sluiting ontstaat oid?Peric schreef:Collega heeft een waterkoker meegenomen voor op kantoor.
Nu was de pot er even af en ik moest iets van de kast afpakken waar dat ding staat. Krijg me daar toch een optater.... Staat er gewoon stroom op die ring waar de koker de stroom vandaan haalt..
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 15 gasten