Rover K-serie VVC-160 motor
-
Rover K-serie VVC-160 motor
Hierbij te koop aangeboden,
Rover/MG/Lotus K-serie VVC (160 PK versie met variabel inlaatnokkenas systeem) motor compleet met bak PG1, ECU, kabelboom en toebehoren (startmotor, dynamo), in/uitlaat spruitstuk, extra keyfobs en motorsteunen.
Het blok komt uit een MG F trophy 160 met voorschade en heb ik in Engeland gekocht. Het plan was om het blok te gaan gebruiken in een Rover 114 Gti maar dit project gaat niet meer door vanwege beeindigen van de hobby vandaar de verkoop helaas. Het blok is netjes en zelfs overcompleet. Heeft ongeveer 45,000 miles gelopen en foto's kun je krijgen op aanvraag.
Bij interesse graag PB'en!
Met vriendelijke groet, Geert Kistemaker.
Rover/MG/Lotus K-serie VVC (160 PK versie met variabel inlaatnokkenas systeem) motor compleet met bak PG1, ECU, kabelboom en toebehoren (startmotor, dynamo), in/uitlaat spruitstuk, extra keyfobs en motorsteunen.
Het blok komt uit een MG F trophy 160 met voorschade en heb ik in Engeland gekocht. Het plan was om het blok te gaan gebruiken in een Rover 114 Gti maar dit project gaat niet meer door vanwege beeindigen van de hobby vandaar de verkoop helaas. Het blok is netjes en zelfs overcompleet. Heeft ongeveer 45,000 miles gelopen en foto's kun je krijgen op aanvraag.
Bij interesse graag PB'en!
Met vriendelijke groet, Geert Kistemaker.
- frank de jonge
Re: Rover K-serie VVC-160 motor
Moet het blok kosten?
Misschien iets voor in mn ZR 105??
Misschien iets voor in mn ZR 105??
-
- Auto: M3P, 130i
Allen, dit is wel wat voor jou! 

-
Is idd het blok dat ik heb Ion. Zou leuk zijn om Voor de lol zoiets uit elkaar te halen Als leerproject. Denk alleen dat ik de verkoper zou beledigen als ik die een bod doe. M'n eigen blok heeft nog maar 20k gelopen en is nog goed. 

-
Zo snel ben ik niet beledigd hoor 8) Maar inderdaad, deze is iets te goed om puur als leer project te gebruiken! Het VVC systeem is wel erg interessant en erg fijn om af te stellen... Heb het meerdere malen gedaan
Frank, je hebt PB
Mvg Geert

Frank, je hebt PB

Mvg Geert
- Michel P
Heb je weer een hope spareparts Allen, en dat voor 350 euro 
Michel

Michel
-
Was idd het bod dat ik wel wil doen, maar ik gok dat hij echt wel meer wil. Dus nee Michel. Zou alleen leuk zijn om het blok uit elkaar te trekken of eventueel op te slaan om deze later naar DVA Power te sturen voor een kuurtje.
- Patrick van Wijngen
Blok wissel voor trackdays:P
- Michel P
Blok mee op een aanhanger achter de BMW bezemwagenPatrick van Wijngen schreef:Blok wissel voor trackdays:P

Michel
-
HEY Geurt... ...
Waarom verkoop je dat blok... ik zou eerst wat auto's opruimen.... :playcar:
en niet zoveel :drinking: in de stad hangen...
Hoe ist verders???
Waarom verkoop je dat blok... ik zou eerst wat auto's opruimen.... :playcar:
en niet zoveel :drinking: in de stad hangen...

Hoe ist verders???