Olympische Spelen 2018
- Snipe
Re: Olympische Spelen 2010
Dat was wel dezelfde baan, maar een andere sport.
- Michel P
Als een kut vaantje van het jeugdvoetbal tournooiTom schreef:Ach zo'n medaille flikker je uiteindelijk toch ergens in de kast.

- Niels
- Auto: Prius+
+1Michel P schreef:
Samen praten, flink vloeken, de kroeg en naar de hoeren en over 4 jaar alsnog orde op zaken stellen.........
Michel

- Remmie
-
^^nee he 

- Peric
Ze doen net alsof de derde wereldoorlog uitgebroken is.
Tuurlijk, héél lullig wat er gebeurt is, maar laten we het asjeblieft wél even in perspectief plaatsen.
Maar ja, ONZE Sven was de hoop van NL hèh..
Heb te doen met Gerard, heel NL valt over 'm.
Tuurlijk, héél lullig wat er gebeurt is, maar laten we het asjeblieft wél even in perspectief plaatsen.
Maar ja, ONZE Sven was de hoop van NL hèh..
Heb te doen met Gerard, heel NL valt over 'm.
- Niels
- Auto: Prius+
Lol@Remmie
Ach man, het was gisteren. Allemaal oud nieuws, boek dicht verder gaan en weer vooruitkijken...

Ach man, het was gisteren. Allemaal oud nieuws, boek dicht verder gaan en weer vooruitkijken...
- Remmie
Sven heeft gewoon top gereden en het is heel jammer van het foutje van de coach.
Het is en blijft een snelle sport waarbij een klein foutje niet makkelijk te corrigeren is.
Kleine misstap in de bocht en de schaatser gaat onderuit of tikt een blokje aan en ligt eruit.
Dan nog beter dit, dan is in ieder geval zichtbaar dat Sven het wel kan
Het is en blijft een snelle sport waarbij een klein foutje niet makkelijk te corrigeren is.
Kleine misstap in de bocht en de schaatser gaat onderuit of tikt een blokje aan en ligt eruit.
Dan nog beter dit, dan is in ieder geval zichtbaar dat Sven het wel kan

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Vanmiddag persconferentie van Kemkers. Lijkt me dan ook weer wat onzinnig (tenzij ie zegt te stoppen oid), wat valt er verder nog te vertellen? We hebben de beelden gezien en de eerste reacties gehoord. Gewoon een major fuckup, meer valt er uiteindelijk niet over te zeggen.
Kut voor Sven, baalde gisteravond ook wel even maar goed... life goes on.
-
Zag Willem Alexander net tegen Erica Terpstra zeggen " er zit er 1 in de verkeerde baan"
Dat licht zal zich wel wat minder eenzaam hebben gevoeld.

- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik denk idd dat hij opstapt.Wouter81 schreef:Vanmiddag persconferentie van Kemkers. Lijkt me dan ook weer wat onzinnig (tenzij ie zegt te stoppen oid), wat valt er verder nog te vertellen? We hebben de beelden gezien en de eerste reacties gehoord. Gewoon een major fuckup, meer valt er uiteindelijk niet over te zeggen.
- Michel P
Je bent pervers Niels, of kom je wat tekort!!!Niels schreef:+1Michel P schreef:
Samen praten, flink vloeken, de kroeg en naar de hoeren en over 4 jaar alsnog orde op zaken stellen.........
Michel
- Michel P
WA zij tegen ET, ik heb de weddenschap gewonnen nu moet je pijpen en ik hoef je niet te beffenShakes schreef:Zag Willem Alexander net tegen Erica Terpstra zeggen " er zit er 1 in de verkeerde baan"

-
Daar gaat m'n maaltijd 

-
- Auto: M3P, 130i
**PROEST!**Michel P schreef:WA zij tegen ET, ik heb de weddenschap gewonnen nu moet je pijpen en ik hoef je niet te beffenShakes schreef:Zag Willem Alexander net tegen Erica Terpstra zeggen " er zit er 1 in de verkeerde baan"
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Hoe zuur ook...................ik vind de humor wel weer briljant..............
Die Sven, die heeft toch iets met Naomie van As?..........................nou richt je maar op die baan dan......................die in het midden................laat die het maar even bezuren........

Die Sven, die heeft toch iets met Naomie van As?..........................nou richt je maar op die baan dan......................die in het midden................laat die het maar even bezuren........
- Jurriuit
Geniaal hoe heel fotosoepend Nederland hierop inspeeltromo schreef:Hoe zuur ook...................ik vind de humor wel weer briljant..............![]()

Als hij dit niet ff lekker afreageert met/op Naomi verklaar ik die vent definitief voor gek. Fijn mokkeltje, d'r zus mag er ook wezen trouwens

- Thom
Laat hem nu zijn energie maar even in zijn vriendin steken inderdaad...
- Thom
Denk ik niet, dat laten Gemser/De Vegt niet gebeuren. Hooguit wil Sven niet meer door Kemkers gecoached worden maar ook dat lijkt mij sterk.Arthur schreef:Ik denk idd dat hij opstapt.Wouter81 schreef:Vanmiddag persconferentie van Kemkers. Lijkt me dan ook weer wat onzinnig (tenzij ie zegt te stoppen oid), wat valt er verder nog te vertellen? We hebben de beelden gezien en de eerste reacties gehoord. Gewoon een major fuckup, meer valt er uiteindelijk niet over te zeggen.
-
En die mensen in Haiti meer zeuren over eten enzo.
SVEN GEEN MEDAILLE! VEEL BELANGRIJKUH
SVEN GEEN MEDAILLE! VEEL BELANGRIJKUH
- RutgerK
Ik dacht gisteren in de herhaling te zien dat GK te lang met het schrijven op dat bordje bezig was. Uit een camera standpunt achter GK zag je dat Sven al helemaal aan de buiten zat toen GK van het bordje opkeek. De spanning is dan kennelijk zo groot dat er toch een twijfel ontstaat die ook door Sven werd overgenomen.
Het is moeilijk te begrijpen dat Sven zich ook in twijfel liet brengen. Hij zou als geen ander moeten weten dat hij net uit de binnenbocht kwam en dat de aanwijzing van GK nergens op sloeg. Voer voor sport psychologen!!
Dat de 4-mans bob zich terugtrekt is spijtig maar ik kan het wel begrijpen. Ik heb volgens mij geen soepele run gezien van de bobbers en de derde of vierd run van de tweemansbob ging maar net goed. Zij zijn er natuurlijk ook bij bij trainingen de laatste dagen en volgens mij zijn er heel veel bobs op z'n kant gegaan. Dan kan ik mij wel de overweging voorstellen als de drie anderen in de bob zitten.
Het is moeilijk te begrijpen dat Sven zich ook in twijfel liet brengen. Hij zou als geen ander moeten weten dat hij net uit de binnenbocht kwam en dat de aanwijzing van GK nergens op sloeg. Voer voor sport psychologen!!
Dat de 4-mans bob zich terugtrekt is spijtig maar ik kan het wel begrijpen. Ik heb volgens mij geen soepele run gezien van de bobbers en de derde of vierd run van de tweemansbob ging maar net goed. Zij zijn er natuurlijk ook bij bij trainingen de laatste dagen en volgens mij zijn er heel veel bobs op z'n kant gegaan. Dan kan ik mij wel de overweging voorstellen als de drie anderen in de bob zitten.
- Macboy
Is mooi klote voor hem en voor zijn coach. Hopelijk komt ie er snel weer overheen. Het is een arrogante kwal, maar dit gun je natuurlijk niemand.
Maar als je als schaatser niet weet op welke baan je moet schaatsen, terwijl er in totaal 2 banen zijn ... tja ....
Maar als je als schaatser niet weet op welke baan je moet schaatsen, terwijl er in totaal 2 banen zijn ... tja ....
-
Met 8 km in de benen en olympisch goud in het vooruitzicht gaat de twijfel dan kennelijk toch toeslaan. Helemaal als je coach dan dit soort dingen gaat roepen. Ik denk niet dat wij ons kunnen voorstellen hoe topsporters die druk voelen ( kijk naar de beruchte penalty-series van onze voetballers ) tijdens dit soort momenten.
Leuke hockey-chick trouwens, die Naomi van As
Leuke hockey-chick trouwens, die Naomi van As

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Macboy schreef:Is mooi klote voor hem en voor zijn coach. Hopelijk komt ie er snel weer overheen. Het is een arrogante kwal, maar dit gun je natuurlijk niemand.
Wie is er arrogant?
- Arthur
- Auto: Nr.51
Gemser, de Vegt?? Die hebben daar niets mee te maken. Ik doelde op TVM... dat is de ploeg waar beide bij zitten. En ik denk dat Kemkers stopt bij TVM na deze fout. Relatie heeft toch een knauw gekregen.Thom schreef:Denk ik niet, dat laten Gemser/De Vegt niet gebeuren. Hooguit wil Sven niet meer door Kemkers gecoached worden maar ook dat lijkt mij sterk.Arthur schreef:Ik denk idd dat hij opstapt.Wouter81 schreef:Vanmiddag persconferentie van Kemkers. Lijkt me dan ook weer wat onzinnig (tenzij ie zegt te stoppen oid), wat valt er verder nog te vertellen? We hebben de beelden gezien en de eerste reacties gehoord. Gewoon een major fuckup, meer valt er uiteindelijk niet over te zeggen.