Metchu schreef:het zal die koreaan een worst wezen!
Misschien wel, maar ik zou er toch een raar gevoel bij hebben als ik zo zou winnen.
Metchu schreef:het zal die koreaan een worst wezen!
Wat is je meer waard, de gouden plak of weten dat je ook écht de snelste was op de 10 km tijdens de olympische spelen?Metchu schreef:het zal die koreaan een worst wezen!
En wat nou als de Duitse coach een opstelling het veld instuurt waarvan zelfs FC Emmen nog zou kunnen winnen, zou die WK-titel dan nog net zoveel waard zijn?Metchu schreef:tjah, als nederland in de finale van het WK speelt en duitsland maakt een eigen doelpunt en NL wint daarmee het WK... nou... ik zou er geen naar gevoel aan hebben hoor! DIK FEEST!
Hier viel mijn mond ook van open idd... Ik dacht dat meedoen nog altijd belangrijker was dan winnen met de OS.Harrie schreef:waar ik wel HEEL veel moeite mee heb is onze 4 mams bob en dan MET NAME Edwin van Calker. Dit is sport op topniveau, zoveel geld in geinvesteerd en dan afhalen omdat je niet naar beneden durft??? Sorry hoor....
Het gaat niet om het winnen maar om de verantwoordelijkheid die hij heeft over de 3 achterin z'n slee.Hunter schreef:Hier viel mijn mond ook van open idd... Ik dacht dat meedoen nog altijd belangrijker was dan winnen met de OS.Harrie schreef:waar ik wel HEEL veel moeite mee heb is onze 4 mams bob en dan MET NAME Edwin van Calker. Dit is sport op topniveau, zoveel geld in geinvesteerd en dan afhalen omdat je niet naar beneden durft??? Sorry hoor....
Tom schreef:Ach zo'n medaille flikker je uiteindelijk toch ergens in de kast.
Wat een onzin.Robertdj schreef:Dan moet je een andere sport zoeken.
Wist ik niet, in dat geval kan ik het me wel voorstellen. Een dode op de baan is natuurlijk een tragedie, maar wanneer je zo'n sport beoefend ken je de risico's.Luco schreef:Als je dan ook nog zelf een keer op zijn kant gaat in de training en in de drie runs tijdens de race bijna, dan kan ik me de beslissing wel voorstellen.Robertdj schreef:Dan moet je een andere sport zoeken.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], D. Peters, Edwin de Haas, Fabian, HJ2, jos_br en 3 gasten