Accountant of fiscalist in ons midden?
-
Harrie
Accountant of fiscalist in ons midden?
Iemand hier die goed op de hoogte is van winst in een VOF en wat daarmee te doen i.c.m. uwv en/of auto?
- frankv
Re: Accountant of fiscalist in ons midden?
ik ben geen van beide, maar weet wel dat een VOF een combinatie is van rechtspersonen of eenmanszaken, en dat als de winst naar een eenmanszaak doorgaat, het daar gewoon telt als belastbaar inkomenHarrie schreef:Iemand hier die goed op de hoogte is van winst in een VOF en wat daarmee te doen i.c.m. uwv en/of auto?
de VOF kan best een auto kopen en die aan de ondernemer of werknemer ter beschikking stellen, maar daar gelden dan gewoon de normale bijtellingsregels
de combinatie UWV moet je even verder toelichten
-
Harrie
Wat VOF en dat soort zaken inhouden is mij duidelijk. Het gaat mij om de combinatie VOF, winst, belasting en UWV startersinkomen.
- Martin van der Zwaard
Dat UWV-gebeuren heb ik ook.
Zit jij in de startersregeling toevallig? Als het goed is gaan ze dan na de 6 maanden kijken wat je eventueel teveel ontvangen hebt en dat moet je dan na twee jaar terugbetalen aan het UWV.
Zit jij in de startersregeling toevallig? Als het goed is gaan ze dan na de 6 maanden kijken wat je eventueel teveel ontvangen hebt en dat moet je dan na twee jaar terugbetalen aan het UWV.
- Mark 320iS
En wat is nu je vraag?Harrie schreef:Wat VOF en dat soort zaken inhouden is mij duidelijk. Het gaat mij om de combinatie VOF, winst, belasting en UWV startersinkomen.
Ben zelf accountant, vriendin is belastingadviseur, dus ik kan je wellicht helpen.
-
Harrie
PM-tje gestuurdMark 320iS schreef:En wat is nu je vraag?Harrie schreef:Wat VOF en dat soort zaken inhouden is mij duidelijk. Het gaat mij om de combinatie VOF, winst, belasting en UWV startersinkomen.
Ben zelf accountant, vriendin is belastingadviseur, dus ik kan je wellicht helpen.
- Mark 320iS
Pm-tje terug