Wat gaat DF stemmen komende Tweede Kamer verkiezingen?
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
- JP
Re: Wat gaat DF stemmen komende Tweede Kamer verkiezingen?
Ik stem op/voor Gerd Leers.....
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- stefan740
Voor al de PVV stemmers, als ze inderdaad flink wat zetels krijgen hoe gaan ze al die plekken ingevuld krijgen? Wat geblondeerde vriendjes van Wilders?
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Opvallend dat de PVV in deze poll vrij ruim op 1 staat maar er niet veel in dit topic ervoor uitkomen. Blijkbaar toch een soort taboe nog. Wellicht zo gecreëerd door (s)linkse types als Timmermans?
- Tom van H.
Ach als PVV in het kabinet komt krijgen we vanzelf weer nieuwe verkiezingen binnenkort, wordt dan gewoon een herhaling van het LPF fiasco.stefan740 schreef:Voor al de PVV stemmers, als ze inderdaad flink wat zetels krijgen hoe gaan ze al die plekken ingevuld krijgen? Wat geblondeerde vriendjes van Wilders?
- Patrick van Wijngen
Momenteel PVV. Maar dat is meer gebaseerd op gevoel dan partei programski.
Dus eerst dat maar allemaal eens afwachten en dan zien we wel verder
Voorheen altijd VVD gestemd.
En tja.. LPF zonder Pim was zowieso al gedoemd om te falen, aangezien er verder eigenlijk totaal geen leiderschap was.
Dus eerst dat maar allemaal eens afwachten en dan zien we wel verder

Voorheen altijd VVD gestemd.
En tja.. LPF zonder Pim was zowieso al gedoemd om te falen, aangezien er verder eigenlijk totaal geen leiderschap was.
-
Geen idee.
Geen CDA, PVDA, C unie, PVV. SP, Groen links partij voor de dieren enzo
Blijft niet veel over
Geen CDA, PVDA, C unie, PVV. SP, Groen links partij voor de dieren enzo
Blijft niet veel over
- Peric
Richt anders een nieuwe partij op, Partij van de Auto...
Ik heb ook nog niets ingevuld, wil ook 's afwachten met wat voor programma ze komen.
Maar denk toch VVD of PVV.

Ik heb ook nog niets ingevuld, wil ook 's afwachten met wat voor programma ze komen.
Maar denk toch VVD of PVV.
- Snipe
Harry Mulisch is with me, zie ik net. Die stemt ook niet.
-
Auto, tja er is meer in het leven dan auto's
Het is allemaal toch maar een schijndemocratie

Het is allemaal toch maar een schijndemocratie
- Niels
- Auto: Prius+
Helemaal mee eens Romoromo schreef:Joop schreef:Is bij mij altijd stuivertjewisslen geweest tussen CDA / VVD. Voor wat betreft de voor mij belangrijke politieke standpunten ontlopen ze elkaar niet veel is iedere keer wel gebleken.
'k Maak er geen geheim van dat ik nu CDA heb gestemd; ben wel van mening dat JP het veld moet ruimen voor Verhagen of Eurlings die in mijn ogen toch veel daadkrachtiger zijn...
...uiteraard gaan we over 3mnd wel zien met wat voor programma de politieke partijen aan komen zetten; wellicht is het dan alsnog VVD.
Kom eens uit die droomwereld Joop
![]()
Verhagen is samen met spindoctor de Vries het brein/kwade genius achter de val van dit kabinet. Dit zijn de echte smeerlapjes, het is een zeer smerig schaakspel, die al zetten vooruit is doorgerekend door deze 2....................
Eurlings is kroonprins, maar dit komt te vroeg voor hem.
Het CDA is de as in de Nederlandse politiek, dat weten ze als geen ander, hun adagium; "we rule this country" moet rap doorbroken worden, in de oppositie met die club en rap ook......................
Balkenende wordt gedoogd, omdat ie naamsbekendheid meebrengt( geen prestaties), verder voorkomt een directe benoeming van een lijsttrekker onrust en 2spalt in deze partij, het (openlijke) gevecht om het opvolgen van de macht kost veel te veel energie en aanzien naar de buitenwereld.
Mocht het CDA een mindere score in de verkiezingen verkrijgen dan kan de partijtop alsnog de schuld aan Balkenende toekennen en hem daarmee zijn conge geven.................
De politiek is een smerig bedrijf, maar het meest smerig is het CDA.................altijd van 2 walletjes eten, links om, rechts om, het maakt hun geen donder uit, als ze maar in het centrum van de macht verblijven............

En Joop, ik ben geen Balkie fan maar om Verhagen hoger in te schalen...... Je overschat de man echt mega

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Top 3 achterbaksen CDA; ook wel schijnheiligen genaamd
Alle drie ex aequo op 1, met zelfbedachte bijnaam tussen haakjes
van Geel (homo, maar wel van 2 walletjes)
de Vries (the Joker, kijk die rare glimlach bij serieuze onderwerpen))
Verhagen (pastoor, predikker)

Alle drie ex aequo op 1, met zelfbedachte bijnaam tussen haakjes
van Geel (homo, maar wel van 2 walletjes)
de Vries (the Joker, kijk die rare glimlach bij serieuze onderwerpen))
Verhagen (pastoor, predikker)
Laatst gewijzigd door romo op 22 feb 2010, 22:01, 2 keer totaal gewijzigd.
- Joop
Ik zeg niet dat je ergens geen gelijk hebt... Maar kontendraaiers zijn het allemaal, ze zitten niet voor niets in de politiek...romo schreef: Kom eens uit die droomwereld Joop
![]()
Verhagen is samen met spindoctor de Vries het brein/kwade genius achter de val van dit kabinet. Dit zijn de echte smeerlapjes, het is een zeer smerig schaakspel, die al zetten vooruit is doorgerekend door deze 2....................
Eurlings is kroonprins, maar dit komt te vroeg voor hem.
Het CDA is de as in de Nederlandse politiek, dat weten ze als geen ander, hun adagium; "we rule this country" moet rap doorbroken worden, in de oppositie met die club en rap ook......................
Balkenende wordt gedoogd, omdat ie naamsbekendheid meebrengt( geen prestaties), verder voorkomt een directe benoeming van een lijsttrekker onrust en 2spalt in deze partij, het (openlijke) gevecht om het opvolgen van de macht kost veel te veel energie en aanzien naar de buitenwereld.
Mocht het CDA een mindere score in de verkiezingen verkrijgen dan kan de partijtop alsnog de schuld aan Balkenende toekennen en hem daarmee zijn conge geven.................
De politiek is een smerig bedrijf, maar het meest smerig is het CDA.................altijd van 2 walletjes eten, links om, rechts om, het maakt hun geen donder uit, als ze maar in het centrum van de macht verblijven............

...andersom is het wel zo dat als de CDA in de oppositie zou zitten dit land toch een serieuze zwaai naar links maakt, daar Wilders nog steeds genegeerd wordt en zal worden. Verder hebben die Paarse kabinetten tot nu toe ook niets dan armoe voortgebracht...
Een coalitie waarbij CDA/VVD onderdeel vanuit maken is naar mijn idee toch de beste keuze; liberaal rechts...
Ja ik vind het ook lastig.
Wat hardere aanpak ben ik wel voor, dat is dan dus de PVV.
Maar inderdaad krijgt die alle plekken ingevuld als die wint, en blijft er wel wat van die aanpak over als die in de regering komt?
Ook weet ik niet of de PVV wel de oplossingen heeft.
Dus zou dan meer proteststem zijn tegen de huidige achterbakse zooi die er zit.
Iig geen CDA, PVDA, PVDD en alle andere meuk.
Blijft dus de VVD over
Ben er dus niet uit.
Misschien wel niet stemmen en later jullie de schuld geven als het fout gaat

Wat hardere aanpak ben ik wel voor, dat is dan dus de PVV.
Maar inderdaad krijgt die alle plekken ingevuld als die wint, en blijft er wel wat van die aanpak over als die in de regering komt?
Ook weet ik niet of de PVV wel de oplossingen heeft.
Dus zou dan meer proteststem zijn tegen de huidige achterbakse zooi die er zit.
Iig geen CDA, PVDA, PVDD en alle andere meuk.
Blijft dus de VVD over
Ben er dus niet uit.
Misschien wel niet stemmen en later jullie de schuld geven als het fout gaat

- SteV6
Voorlopig houd ik het op de VVD.
- GTRene
Hij is al een hele tijd bezig mensen op te leiden, of althans mensen die dat voor hem doen, mensen politiek voor bereiden, gebeurt achter de schermen meer dan je denktstefan740 schreef:Voor al de PVV stemmers, als ze inderdaad flink wat zetels krijgen hoe gaan ze al die plekken ingevuld krijgen? Wat geblondeerde vriendjes van Wilders?

en dan nog...je hoeft niet alle posten te bezetten of alle programma's te hebben, immers we leven in een democratie en dus is er altijd invloed en overeenkomsten en dus altijd wel ergens iemand weg te trekken voor nood of iemand die overloopt naar een andere partij, want wat is nu belangrijker regeren voor het volk of voor een party ook al is dat niet de wens van het volk.
- Stéphane
Ik stem hetzelfde als wat ik altijd stem: VVD.
En ik heb geen zin en behoefte om hier waarom vooral niet op de PVV te stemmen toe te lichten, maar kort samengevat is mijn advies: niet doen. Een partij die niet eens voldoende kandidaten heeft om een partij te vormen is gedoemd te mislukken. Nog even lso van inhoudelijke oppervlakkigheid ten top. Dan kun je haast nog beter 'blanco' stemmen.
Je gaat toch ook geen Nederlands elftal samenstellen uit een groepje mensen wat bij de Albert Heijn rondloopt? En dat is nog maar voetbal waar je maar een beperkte intelligentie voor nodig hebt. Laat staan dat het dan om politiek gaat. En iedere Nederlander met een beetje hersenen die piekert er allereerst al niet over om in de politiek te gaan, laat staan dat ze voor de PVV in actie komen. Dus je krijgt inderdaad een setje wat bij de gemiddelde AH vandaan getrokken is. En dat werkt niet.
En ik heb geen zin en behoefte om hier waarom vooral niet op de PVV te stemmen toe te lichten, maar kort samengevat is mijn advies: niet doen. Een partij die niet eens voldoende kandidaten heeft om een partij te vormen is gedoemd te mislukken. Nog even lso van inhoudelijke oppervlakkigheid ten top. Dan kun je haast nog beter 'blanco' stemmen.
Je gaat toch ook geen Nederlands elftal samenstellen uit een groepje mensen wat bij de Albert Heijn rondloopt? En dat is nog maar voetbal waar je maar een beperkte intelligentie voor nodig hebt. Laat staan dat het dan om politiek gaat. En iedere Nederlander met een beetje hersenen die piekert er allereerst al niet over om in de politiek te gaan, laat staan dat ze voor de PVV in actie komen. Dus je krijgt inderdaad een setje wat bij de gemiddelde AH vandaan getrokken is. En dat werkt niet.
- InjectTheVenom
Als mensen na 4 keer proberen nóg een keer op Balkenende stemmen dan zijn het echt domme kloten, drie keer was al scheepsrecht.. voor mij VVD of PVV. Hoe komt JP er in godsnaam bij om lijsttrekker te worden alsof er niets aan de hand is vraag ik me af 

- Kasteel
VVD, eigenlijk altijd het meeste in mijn lijn en zo ook nu weer, ook weinig antipatie richting Rutte, heb 'm hoger staan dan Bos/Balkenende.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
SteV6 schreef:Voorlopig houd ik het op de VVD.
Zou ik ook wel willen, maar;
Ik heb gerede twijfel aan de capaciteiten van Rutte
In de oppositie heb ik nauwelijks iets van ze vernomen
kijk hoe ze omgegaan zijn met
- Ayaan Hirsi Ali
- Wilders
- verdonk
Dat zijn CDA assimilaties................gewoon "kalt gestellt"
Het doorschuiven van vriendjes op belangerijke posten doet mij walgen; Zalm, Nijpels, Hoogervorst, de Grave, Linschoten........
Ik ben er nog niet uit en eigenlijk voor een flinke bezem door de politieke kast...........
Laatst gewijzigd door romo op 22 feb 2010, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
Balkensende = dovemansoren

- Stéphane
Ik zie je punt. En dat is ook de ellende waar we mee zitten. Een gevestigde orde die zijn wortels overal in heeft zitten qua politiek en de structuur. En nieuwe mensen die het op de verkeerde manier aanpakken.romo schreef:SteV6 schreef:Voorlopig houd ik het op de VVD.
Zou ik ook wel willen, maar;
Ik heb gerede twijfel aan de capaciteiten van Rutte
In de oppositie heb ik nauwelijks iets van ze vernomen
Het doorschuiven van vriendjes op belangerijke posten doet mij walgen; Zalm, Nijpels, Hoogervorst, de Grave, Linschoten........
Ik ben er nog niet uit en eigenlijk voor een flinke bezem door de politieke kast...........
Enige oplossing die er zou zijn is dat de huidige partijen eens een keer op te houden met elkaar te bitch fighten over wie wel of niet wat goed doet. In plaats daarvan zorgen dat ze dit land regeren in plaats van naar hun eigen navel te staren.
- HansD
VVD met enig voorbehoud.
- GTRene
met hoeveel procent kun/mag je regeren