(hopelijk werkt mijn poll die ik heb toegevoegd

Andre schreef:Als die metchu weer de hand op schouder heeft van die linkse gluiperd van een bos dan moet ie een DF ban hebben.
Niels schreef:Ik ben erg benieuwd waarom mensen na vier mislukte Balkie's uberhaubt nog CDA stemmen? No offence hoor, moet iedereen zelf weten maar ik kan d'r zelf niet bij...
Dat sowieso. Een blanco stem bestaat namelijk niet in Nederland.Hans schreef:Ja ik blijf een beetje aan de gang.:jenna:
Snipe schreef:Dat sowieso. Een blanco stem bestaat namelijk niet in Nederland.Hans schreef:Ja ik blijf een beetje aan de gang.:jenna:
(In tegenstelling tot wat de politici in dit topic beweren.)
Zijn die al online voor de Tweede Kamerverkiezingen? Ik heb ze alleen nog maar voor gemeenteraadsverkiezingen gezien.Ruben schreef:Ik wil nog een stemwijzer invullen. Misschien verstandig om de links even in de openingspost te plaatsen.
Volgens mij is er nog geen beschikbaar.Ruben schreef:Ik wil nog een stemwijzer invullen. Misschien verstandig om de links even in de openingspost te plaatsen.
Joop schreef:Is bij mij altijd stuivertjewisslen geweest tussen CDA / VVD. Voor wat betreft de voor mij belangrijke politieke standpunten ontlopen ze elkaar niet veel is iedere keer wel gebleken.
'k Maak er geen geheim van dat ik nu CDA heb gestemd; ben wel van mening dat JP het veld moet ruimen voor Verhagen of Eurlings die in mijn ogen toch veel daadkrachtiger zijn...
...uiteraard gaan we over 3mnd wel zien met wat voor programma de politieke partijen aan komen zetten; wellicht is het dan alsnog VVD.