Nu nog even wat gidsjes kopen. Spannend de eerste keer

Fabian, waar zit jij?
N.
Nandor wat doe jij daar toch altijd 6x per jaar in NY ofzo?Shakes schreef:Gaat vast lukken.
Nu nog even wat gidsjes kopen. Spannend de eerste keer![]()
Fabian, waar zit jij?
N.
Japan staat bij mij ook hoog op de lijst en inderdaad is het een kostbare aangelegenheid. Planning is daar volgend jaar heen te gaan.Metchu schreef:ik ga liever naar Tokyo dan dat ik naar NY ga 8)
Tokyo staat hoger op de lijst imho, alleen zo ffing duur
Nog nooit geweest, dus kan er geen mening over gevenMetchu schreef:dude, nothing beats istanbul 8)
Hotel Pennsylvania dacht ik, niet heel speciaal ofzo hoor. Gewoon een bed en een doucheShakes schreef:Gaat vast lukken.
Nu nog even wat gidsjes kopen. Spannend de eerste keer![]()
Fabian, waar zit jij?
N.
cooldragon schreef:Tokyo is helemaal niet zo duur als men denkt. (Ik dacht dat ook altijd, tot ik er zelf heen ging, nu na 7 keer terug geweest te zijn weet ik wel beter)
Twee weken NYC is vrijwel even duur als Twee weken Tokyo.
Alleen ticket naar Japan is duurder, voor de rest is Japan in vrijwel alle opzichten goedkoper dan Nederland
Tokyo is fantastisch, ben er 2 jaar geleden geweest en wil er binnen 2 jaar weer heen. Begrijp mijn vorige post niet verkeerd, NY vind ik ook gaaf (anders was ik er niet zo vaak geweest) maar Tokyo is gewoon nog even een stukje gaver! Je kijkt je ogen uit daar, ook omdat het toch allemaal net wat meer "anders" is dan bij ons, vergeleken met bijvoorbeeld NY, dus meer "WTF?!-momentjes"Metchu schreef:ik ga liever naar Tokyo dan dat ik naar NY ga 8)
Tokyo staat hoger op de lijst imho, alleen zo ffing duur
Waarschijnlijk doe ik istandbul ook tekort, was voor mij soort van "verplichte" familietrip. Herinner me vooral de trip tussen vliegveld en hotel die 6 uur duurde, het aftanse hotel (tip: boek niet met corendon) en de verplichte culturele nummertjes (ben niet zo van hele dag in moskeen/kerken/musea/etc hangen. Het modern/party gedeelte heb ik gemist, dus moet ik misschien maar een keertje voor terug danMetchu schreef:ja jonge! JAPAN FTW
Istanbul... tjah... heeft ALLES cultuur/modern/party/24 uur leven... ALLES!
Laatste bericht op df van de topicstarter stamt uit 2007, dus ben bang dat je daar lang op moet wachtenBrianV schreef:is het mogelijk voor de topic starter om een overzicht te maken waar je makkelijk kunt zien wat de tips, hotels en tickets word aangeraden?
Anders ben ik bang dat ik nooit meer de juiste informatie terug vind
In die categorie ook erg handig: de app "UpNext" voor de iphone! Volledige 3d weergave van alle gebouwen op manhattan. Uiteraard met weergave van je eigen locatie door gps. Als je op een gebouw klikt krijg je een lijst met alle bedrijven/horeca die in dat gebouw zitten. Verder kun je ook zoeken op (voedsel)categorieen, bij alle bars/restaurants krijg je meteen reviews en waarderingen te zien via diverse reviewsites. Metrokaart zit ook in deze app.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Mark en 2 gasten