die rechtopstaande naad hadden ze denk ik beter zo ongeveer kunnen doen, dan keek je er niet zo in

http://lotuscars.nl/website/lotus/voorr ... etails=185" onclick="window.open(this.href);return false;LOTUS EXIGE MK II
260 PK / 6 versnellingsbak
Deze 260PK sterke versie van de Exige MK II serie gaat van 0 - 100 in 4.1 sec. !!!
en heeft een topsnelheid die meer dan 250 km/h bedraagt. Het koppel is bijna 240 Nm
en de auto heeft een onvoorstelbaar goede wegligging.
Kleur : Bordeaux rood metallic
Interieur : Tan Leather
Bouwjaar : juli 2005
Kilometerstand : 33.000 km.
Deze Exige uitgerust met een performance pack van € 3857.= en voorzien van:
• 260 PK 1.8 liter vvtl/i motor met compressor
• Start onderbreker
• ABS systeem
• Radio / CD / MP3 speler/navigatie systeem
• Versterkte Anti-rollbar voor
• Airconditioning
• Geluidsisolatie pakket
• Metallic lak
• Geperforeerde en geventileerde remschijven
• Gepolijste aluminium verwarmingsknoppen
• Achterspoiler in kleur
• Verstralers
• Leder deurpanelen afneembaar stuurwiel
• Alarm systeem met afst. bed. en centr. vergr.
• Zwart alcantara dashboard bekleding
• Spatlappen voor
• Gepolijste aluminium versnellingspook
• Steenslag folie
• 4 puntsgordels + 3 puntsgordels
• Bandenreparatie set
• Driedelige lucht geleider achter
• Zijtassen
• Spiegels in carrosserie kleur
• Leer afwerking in gehele interieur
• LM velgen
• Vaste passagiers voetensteun
• Sportuitlaat
• Gepolijste aluminium handrem huls
• Oppompbare lendesteunen (L+R)
• 4 x 80 W. speakers en bas box
Ja, maar wie zoekt die lederkleur erbijRuben schreef:Netjes, bordeaux rood :drinking:
Hij heeft er ook al zeker eerder opgestaan hoor. Ook met dezelfde foto's.JP schreef:Hadden ze 'm dan niet eerder op hun site kunnen zetten. Gister pas voor eerst (online) gezien, en meteen slecht geslapen....
Prijzen zo houden is v.d. Kooi hun goed recht. Ze hebben het er zelf ook voor betaald waarschijnlijk. Dan duurt het alleen wat langer voordat zij dingen verkopenDeze Elise uit 2002 Type 72 wordt in consignatie verkocht.
wat lijkt zo'n ding dik als je hem zo op de foto zet 8)Tom schreef:Toch blijven de prijzen bij vd Kooi hoog. Kan mij voorstellen dat je het als eigenaar graag ziet, relatief waardevast. Aantal jaar terug was je min of meer aangewezen op vd Kooi voor een Lotus, maar als ik nu op autotrack kijk zie ik al een stuk meer auto's vanuit import in omloop.. die zijn toch een heel stuk aantrekkelijker geprijsd (los van zelf importeren).
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=6425329" onclick="window.open(this.href);return false;
Vind dat ook wel een gaaf ding. Alleen wat saaie kleur misschien.
InderdaadGTRene schreef:
wat is zo'n ding dik 8)
Die is het, Chris. Zelfde kenteken.atomchris schreef:Is dat niet dees??? http://www.petrolhead.nl/2007/10/video_lotus_exige.php" onclick="window.open(this.href);return false;
In mijn opzichte zijn de prijzen bij VDK toch wel redelijk te noemen. Zomaar een Europese Lotus vergelijken met een UK versie vind ik toch wel een beetje als appels en peren. Op Pistonheads kun je bijvoord een goed exemplaar van de Exige (BWJR 2005 192 PK) kopen voor ca. 22.000,- euro. Daarboven komt nog ca. 4.500,- euro BPM. Daarboven nog eens ca. 6.500,- euro RHD-LHD ombouw. Dan heb je dus een standaard Exige voor ca. 33.000,- euro in Nederland staan. Een watergekoelde compressor kost toch 10.000,- euro. Uiteindelijk ben je dan toch pas voor 43.000,- klaar. En is de auto gelijkwaardig (op gruwelijke kleur na danTom schreef:Die Exige staat al jarenlang bij vd kooi te verstoffen.
Datum eerste toelating 06-05-2005
Datum aanvang laatste tenaamstelling 24-08-2005
Datum eerste afgifte Nederland 06-05-2005
Prijs was begonnen bij 68k meen ik mij te herinneren![]()
Sowieso snap ik het prijsbeleid bij vd Kooi niet als ik zie wat ze ervoor vragen en hoelang ze auto's daar hebben staan. Zeker nu men de weg naar Engeland gevonden heeft (kon al eerder maar pond staat gunstig, importeren gaat sneller en makkelijker als een paar jaar terug en crisis die in Engeland heeft toegeslagen).
Die blauwe Elise was geloof ik een 120pk getuned naar 160pk ofzo, maar die staat er ook alweer vanaf augustus 2008. En weinig in prijs gezakt (hooguit 2 a 3k).
Die rode mk1 type 49: laatste tenaamstelling september 2004.
ex btw maar wel leuke prijzen...Westover Sportscars are official Lotus dealers.
We are able to supply brand new LHD Elise models using the European Personal Export scheme excluding VAT.
All LHD cars are supplied from the Lotus factory with KM/H Clocks, EU Headlights, Certificate Of Conformity, Invoice supplied, Fully Cleaned, Fueled, Export Plates, Export Tax Disc and Export Registration Document.
Elise S price starts at £22,596.00
Elise R price starts at £25,489.00
Elise SC price starts at £28,043.00
Touring Pack £ 1,702.00
Sport Pack £ 1,277.00
Air Conditioning £ 851.00
Hard Top £ 851.00
Limited Slip Diff. £ 851.00
Traction control £ 255.00
All prices excude UK VAT.
allemaal in koor, LA la lalalalalalalalaSmurfenlied
Waar komen jullie toch vandaan?