Een paar richtlijnen, pats niet met eten en drinken, en vermeld een prijs.
Ik trap af, een paar nieuwe sneakers.
Prijs 95 euro.
Loopt als een tierenlier, dus bestaansrecht genoegRobertdj schreef:Waar heb ik zo'n topic eerder gezien
Rob, hoe kun je nu patsen met z'n mooie fiets zonder SPD pedaaltjesRobS schreef:Gister nieuw fietsje opgehaald
Wat kost zoiets?NSXRS schreef:Allergrootste sidemount intercooler die er bestaat voor de MR2 Turbo, DVD even ter maatvergelijking:
Phoenix Power intercooler
Deze foto is van de site gejatMathieu schreef:Rob, hoe kun je nu patsen met z'n mooie fiets zonder SPD pedaaltjesRobS schreef:Gister nieuw fietsje opgehaald
![]()
Mag aannemen dat deze nog gemonteerd moeten worden?
Is niet meer nieuw te koop, is al vele jaren uit productie, was nieuw ook ontzettend duur en alleen in Japan verkocht volgens mij.Ar schreef:Wat kost zoiets?NSXRS schreef:Allergrootste sidemount intercooler die er bestaat voor de MR2 Turbo, DVD even ter maatvergelijking:
Phoenix Power intercooler
verwacht er niet teveel van. Je kan die 50e beter besteden aan een volle tank brandstof voor een dagje Nordschleife....Jurriuit schreef:Mijn bij iBood aangeschafte antislipcursus geboekt.
Maandag 5 april Mercedessen dwars gooien :drinking:
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bombadil, ED35, Edwin de Haas, Eric Z, Lex70V, mark123, Sander-E46, smiley, Thomas H, tomgtr en 22 gasten