Amen to that!;-)Shakes schreef:
Na Air jordans en Air forces uiteraard.
Geile schoenen draadje.
- cooldragon
Re: Geile schoenen draadje.
-
Die Puma'sMichele schreef:Sinds ik in 2000 in Italië geweest ben, heb ik een schoenentik. Mijn vrouw wordt daar wel eens moe van, hoewel ik laatst wat ouwe zooi heb weggemikt heb ik nog steeds 16 paar schoenen. Mijn eerste setjes italianen uit 2000 en 2001 leven nog steeds na enkele verzolingen, net als de schoenen die ik voor mijn trouwen kocht in 2003 (jaar later pas getrouwd maar het was uitverkoop in Florence... 8) ). Meeste schoenen zijn merkloos maar wel gedeeltelijk handmade. Prijzen in die tijd tussen de 200 en 500 gulden, omgerekend dus rond de 100-250 euro.Scheelt als je ze daar haalt.
Voor autorijden gebruik ik overigens deze:
-
Maak is een foto Nandor.Shakes schreef:heb 10 paar van die van Bommels, geniale schoenen!
Na Air jordans en Air forces uiteraard.

Van de Bommels.
-
- Auto: M3P, 130i
Draag je die van je vader? Jij bent toch pas 28?romo schreef:Macboy schreef:Voor de duidelijkheid: ik heb geen ervaring met Floris, wel gewone Van Bommels en daar is na 3 jaar nog NIETS mee aan de hand !
Sterker, ik heb meerder paren die richting de 25 jaar![]()
gaan....................nog niets mee aan de voet.......................

- Niels
- Auto: Prius+
Nicecooldragon schreef:het zal voor velen niet het beeld zijn van geile schoenen, maar ik heb ze sinds vorige week weer aan mijn voeten sinds 19 jaar geleden!
imo de lekkerst lopende(en spelende) jordan's ever
had ik die deadstocks nou maar bewaard van 1991........

- cooldragon
Heb de 5 ook in retro uitvoering, had de originele ook, maar de nieuwe zijn in plaats van dat suede zwart nu 3M(zo noemen ze dat) antraciet met reflecteerglitters, Vind het leer iets stijver dus iets minder lekker lopend. Die op het plaatje zijn idd de 6, die Jordan droeg tijdens z'n eerste kampioenschap, vandaar dat ze zo snel zijn uitverkocht, plus dat ze vrijwel identiek zijn aan het origineel, qua materiaal en kleur (er staat nu alleen Air en het jumpman logo op de hiel in plaats van nike met de swoosh). Nu ik zo kijk heb ik eigenlijk veels te veel schoenen.....heb 10 paar jordan's en in totaal zo'n 25-30 paar schoenen uiteenlopend van Santoni's, Timberland's,Nike's, Boss en Zegna (zo.....ik lijk wel een wehhf hahaah)Niels schreef:Nicecooldragon schreef:het zal voor velen niet het beeld zijn van geile schoenen, maar ik heb ze sinds vorige week weer aan mijn voeten sinds 19 jaar geleden!
imo de lekkerst lopende(en spelende) jordan's ever
had ik die deadstocks nou maar bewaard van 1991........Ik heb nog een setje 5-en staan. Dit is de 6 geloof ik? Ik heb vroeger de opvolgers van deze gehad, beste schoenen ooit!
- Ravin ///M
Die Air Jordans... 

- Niels
Ik wil ook nog een paar zwarte 5's of witte met paars/groene zool:

Het probleem is toch wel dat je niet kunt passen als je op ebay shopt. De 5's die ik nu heb zitten net als de 4's daarvoor gewoon niet echt goed. Mijn favorieten zijn de 4, 5 en de 7 8)
Het probleem is toch wel dat je niet kunt passen als je op ebay shopt. De 5's die ik nu heb zitten net als de 4's daarvoor gewoon niet echt goed. Mijn favorieten zijn de 4, 5 en de 7 8)
-
Daarom heb ik de normale Van Bommels nu ook, mijn pa heeft met z'n vorige paar 6 jaar gedaan (regelmatig gedragen). Dan zijn het goedkope schoenen uiteindelijkMacboy schreef:Voor de duidelijkheid: ik heb geen ervaring met Floris, wel gewone Van Bommels en daar is na 3 jaar nog NIETS mee aan de hand !

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
indobesar schreef:Draag je die van je vader? Jij bent toch pas 28?romo schreef:Macboy schreef:Voor de duidelijkheid: ik heb geen ervaring met Floris, wel gewone Van Bommels en daar is na 3 jaar nog NIETS mee aan de hand !
Sterker, ik heb meerder paren die richting de 25 jaar![]()
gaan....................nog niets mee aan de voet.......................
Nee, ik ben ze al gaan dragen sinds mijn 3e jaar................................

Al vroeg een oog voor kwaliteit, dan heb je dat..................

-
Ah jong geleerd, oud gedaan
- cooldragon
erg oppassen met ebay, in 80% van de gevallen namaak...Niels schreef:Ik wil ook nog een paar zwarte 5's of witte met paars/groene zool:
De 6en zijn nu gewoon bij footlocker te krijgen
en voor andere jordan liefhebbers:
http://www.oqium.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
daar haal ik ze meestal(of als ik geduld heb, 1 maandje later dan dat ze bij oqium uitkomen bij footlocker)
- Michele
Heb jij ook dat probleem dat je soms eindeloos voor je kledingkast staat omdat je niet helemaal weet welk pak je bij welke schoenen zult gaan aantrekken? En dan de zware verantwoordelijkheid: welke riem je daarbij in je broek zult rijgen? En ga je ook met 6 paar schoenen op vakantie? Zo ja: vriend!! Zo nee: rookie!!!Shakes schreef:16 paar?
![]()
Rookie :banaan:

- cooldragon
yeeeehaaaaa toch gelukt!
Net te horen gekregen dat neef ze voor me meeneemt uit Amerika:
Air Jordan VI Motorsports Limited Edition

-
Nice!
Heb de Jordans Spizikes afgelopen week binnen gehad.
Ik ben
Heb de Jordans Spizikes afgelopen week binnen gehad.
Ik ben

-
Ik kom met 16 paar terug van vakantie
Minimaal :shakeit:

Minimaal :shakeit:
- emiel307sw
Sinds kort trotse eigenaar van deze schoentjes
- Macboy
Doe je even een update hoe lang ze meegaan ? Hoor slechte verhalen van Floris (niet te verwarren met Bommel)
-
700 dollar, beperkte oplage van 500 stuks
http://osneaker.com/nike-hyperdunk-kobe ... artin.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- atomchris

- Niels
Nice :!:cooldragon schreef:yeeeehaaaaa toch gelukt!
- emiel307sw
25-02-10 schoenen zijn nog in perfecte staatMacboy schreef:Doe je even een update hoe lang ze meegaan ? Hoor slechte verhalen van Floris (niet te verwarren met Bommel)

Maar serieus? Nog nooit eerder gehoord
- ErikMartijn
Ik heb ook een tijdje terug een paar Florisjes gekocht, ze lijken wel wat op die van jou, maar dan van suede met croco leer.emiel307sw schreef:25-02-10 schoenen zijn nog in perfecte staatMacboy schreef:Doe je even een update hoe lang ze meegaan ? Hoor slechte verhalen van Floris (niet te verwarren met Bommel)![]()
Maar serieus? Nog nooit eerder gehoord
Daar heb ik nog helemaal geen problemen mee. Ik heb ook nog een paar Floris v. B's met leren zooltjes en die waren wel nogal snel doorgesleten.
Het is maar hoe je ermee omgaat denk ik, ik draag al jaren schoenen van dit merk en ik heb er nog geen ernstige problemen mee gehad.
- Joop
Over de kwaliteit van de Florisjes kan ik niet meepraten, vind het best leuke schoenen om te zien, maar eindig toch meestal bij de normale van Bommels.
Afgelopen zaterdag ook een paar nieuwe Van Bommels (16051) gekocht...:

Afgelopen zaterdag ook een paar nieuwe Van Bommels (16051) gekocht...:
- Jurriuit
Grappig, die heb ik me afgelopen weekend ook een paar aangeschaft. Toch nog een beetje stijlvol in tegenstelling tot de schreeuwerige blauwe uit dezelfde lijnemiel307sw schreef:
Sinds kort trotse eigenaar van deze schoentjes

Draag trouwens al jaren van Bommel (word er bijna toe gedwongen door m'n schoenmaat) maar geen noemenswaardige problemen met slijtage. Af en toe nieuwe zolen eronder en ze kunnen weer een tijdje mee.