leuk idee faf. Maar tracktool zoek ik allang niet meer. De Porsche is voor de heb. Tracktool tzt. Wel maar dan een oud barrel van max. 10k, tracktool proof, en gaan met die banaan.FreudeamFahren schreef:Met jouw budget, je wens om 'echt' te leren auto rijden, het circuit vaker op te zoeken en een lichte afkeer voor afschrijving is *klik* de oplossing veel eenvoudiger dan 100 mille achterlaten bij het Porsche centrum... Behalve dat je dan op de boulevard niks te zoeken hebt. Ik wist het wel, hoe gaaf zo'n Boxster Spyder ook is
Porsche Boxster Spyder
- Sperdy
Re: Porsche Boxster Spyder
- Petrolhead Tom
Ik dacht dat die gt3's veel duurder waren! Niet dat ik er nou wel 1 kan betalen.
Krabbel al gezet Ferdinand?

- Sperdy
'k ga dat volgende week maar 's regelen. Heb toch nog even gevraagd wat ze voor de schnitsel geven, voor t geval dat.Tom Westendorp schreef:Ik dacht dat die gt3's veel duurder waren! Niet dat ik er nou wel 1 kan betalen.![]()
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
En toen sloeg je stijl achterover??FerdiACS1 schreef:'k ga dat volgende week maar 's regelen. Heb toch nog even gevraagd wat ze voor de schnitsel geven, voor t geval dat.Tom Westendorp schreef:Ik dacht dat die gt3's veel duurder waren! Niet dat ik er nou wel 1 kan betalen.![]()
- Sperdy
ik weet het nog niet
-
Ik zou maar gaan zitten voor ze het antwoord geven. Liggen is nog beter 

- Downforce Hans
Vergeet de reanimatie kit niet....... 

- RVV
Hooguit 32K....eerder 30K.... Hoe leuk je Schnitzel ook is.. het is moeilijke handel momenteel.
-
Rico schreef:Hooguit 32K....eerder 30K.... Hoe leuk je Schnitzel ook is.. het is moeilijke handel momenteel.
Hoe oud is de snitzel?!
Als ie al een jaar of 3 is, kan je met een nieuwprijs van 57K? nog wel harder wegrennen...
Dan denk ik dat je op 27,5K kan rekenen?
-
Hierbij moet ik jullie helaas mededelen dat Ferdinand vanochtend kwart over acht is opgenomen in het gesticht, naar aanleiding van de inruilprijs van het hangbuikzwijntje. Ze zijn momenteel een internetaansluiting voor hem regelen, zodat hij weer op df kan komen. Tot die tijd vraagt hij begrip voor de ontstane situatie.
- Downforce Hans
Heeft hij de kamer naast jou gekregenallen schreef:Hierbij moet ik jullie helaas mededelen dat Ferdinand vanochtend kwart over acht is opgenomen in het gesticht, naar aanleiding van de inruilprijs van het hangbuikzwijntje. Ze zijn momenteel een internetaansluiting voor hem regelen, zodat hij weer op df kan komen. Tot die tijd vraagt hij begrip voor de ontstane situatie.

- GTRene
allen schreef:Hierbij moet ik jullie helaas mededelen dat Ferdinand vanochtend kwart over acht is opgenomen in het gesticht, naar aanleiding van de inruilprijs van het hangbuikzwijntje. Ze zijn momenteel een internetaansluiting voor hem regelen, zodat hij weer op df kan komen. Tot die tijd vraagt hij begrip voor de ontstane situatie.

-
Je lacht nog he Rene, maar als jij nu eens serieus naar je one and only kijkt, kun je eens kijken of ze nog een kamer vrij hebben.
Hans, ik ben ontslagen. Er was geen grond meer om me op te sluiten.

Hans, ik ben ontslagen. Er was geen grond meer om me op te sluiten.
-
Voorbeeldig gedrag? 

- Niels v D
Kun je iemand daarvoor opsluiten?Ruben schreef:Voorbeeldig gedrag?
Ik denk dat ze de olievlekken voor de deur van het tehuis zat waren...

- GTRene
Ik vrees van welallen schreef:Je lacht nog he Rene, maar als jij nu eens serieus naar je one and only kijkt, kun je eens kijken of ze nog een kamer vrij hebben.![]()

1 voorbeeldje ging een keer (jaar of 5? terug) bij een Ferrari dealer langs met een M coupe om eventueel in te ruilen op een leuk ding wat daar stond...
ik zou normaal 27.000,- euro voor men kar vragen maar accepteerde eventueel 25.000,-euro omdat die andere auto leuk geprijsd was.
nou ze zouden nog even gaan overleggen en wat rond bellen, ik zou gebeld worden (ik was met men kar bij die zaak) wordt ik een paar dagen later gebeld, tja is een moeilijke auto en eigenlijk wilden ze 15K(handel ofzo) geven maar na wat gebel en uitleg konden ze 18K(ging dan naar handel zeiden ze) krijgen dus dat was toch een mooie prijs voor mijn auto

nah ik lachte wat en zei, dan verkoop ik hem zelf wel.
verkocht hem vrij vlot voor iets van 27.000,-euro

Helaas zijn huidige tijden (laatste 4 jaar ofzo) erg moeilijk met apart spul, maja komt ook steeds meer bij elk jaar weer, en lage dollar en pond enz .
en dan zal ik je maar niet vervele met bv dat verhaal bij die ook destijds Lotus dealer langs de snelweg die grote die falliet ging in delen ofzo? anyway wat en boef.

magoed wel ff in de Lotus Exige gereden toen

-
Dat was en is koelvloeistof. 8)
- FreudeamFahren
Foto's uit het wild...

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Bij rood is de velg wel bepalend voor de looks. Hierboven vind ik hem gaaf, maar hieronder......

-
Leukste Porker in tijden.
Hoewel ze volgens mij elke maand met iets nieuws komen tegenwoordig
Hoewel ze volgens mij elke maand met iets nieuws komen tegenwoordig

- Sperdy
Ha Allen, internet doet het weer. lol. Ik krijg een uitstekende prijs van Porsche voor mijn Schnitzeltje overigens, dat viel mij mee. Maar ik houd mijn Schnitsel zoals gezegd. Wel hoor ik veel geluiden datallen schreef:Hierbij moet ik jullie helaas mededelen dat Ferdinand vanochtend kwart over acht is opgenomen in het gesticht, naar aanleiding van de inruilprijs van het hangbuikzwijntje. Ze zijn momenteel een internetaansluiting voor hem regelen, zodat hij weer op df kan komen. Tot die tijd vraagt hij begrip voor de ontstane situatie.
a) het open rijden je wel/niet leuk vind. Doe een proefritje voordat je wat koopt.
b) een Boxter - voor mijn doeleinden - niet praktische zou zijn (ipv kapje op/kapje af) tov. de Spyder.
- GTRene
dat rood met zwarte accenten heeft ook wel wat...dakje blijft

- Joh@n
Ah, ze hebben de witte spyder naar buiten verplaatst bij het Porsche Museum. Zag hem vrijdag staan, ziet er zeker niet verkeerd uit zeg 

- Sperdy
34k geven ze voor die Schnitsel, maar dat mot ik wel een Spyder hok kopen. Maar nogmaals, ik verkoop 'm niet. De Schnitzel is gewoonweg veel te gaaf en veel te goed.Rico schreef:Hooguit 32K....eerder 30K.... Hoe leuk je Schnitzel ook is.. het is moeilijke handel momenteel.
-
Zozo, netjes bod hoor!FerdiACS1 schreef:34k geven ze voor die Schnitsel, maar dat mot ik wel een Spyder hok kopen. Maar nogmaals, ik verkoop 'm niet. De Schnitzel is gewoonweg veel te gaaf en veel te goed.Rico schreef:Hooguit 32K....eerder 30K.... Hoe leuk je Schnitzel ook is.. het is moeilijke handel momenteel.

Maar lekker houden!