38 Euro retour is ook cheap as chipsEmiel schreef:Dank je Naill, dat is misschien wel een goede optie!

38 Euro retour is ook cheap as chipsEmiel schreef:Dank je Naill, dat is misschien wel een goede optie!
Het geld wat dan overblijft kunnen we idd chips van kopen, misschien nog wel een fish erbijNiall schreef:38 Euro retour is ook cheap as chipsEmiel schreef:Dank je Naill, dat is misschien wel een goede optie!
Als je zo even naar binnen kijkt zien die draagarmen er nog super uit.Emiel schreef:
Is je toetsenbord zo ver al vol gefaptEmiel schreef:Word tijd om de auto te gaan bekijken. Misschien toch Dinsdag maar op en neer![]()
Elise schreef:In de begintijd waren de draagarmen goudkleurig en later zijn ze overgestapt en zijn ze zilverkleurig geworden.
Ik heb hier een set draagarmen liggen van een 98'er Elise en die zijn goudkleurig, terwijl op mijn 2000 Elise zilverkleurige zitten.
Welk jaar als ze precies zijn overgegaan durf ik niet te zeggen, maar het zou een aanwijzing kunnen zijn dat deze draagarmen al een keer behandeld of vervangen zijn? (omdat ze zilverkleurig zijn)
Wellicht kun je wat met deze info.
dat stinkt wel enorm...Hans R schreef:Je gaat toch naar Engeland?
http://www.pistonheads.com/sales/1516164.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Wel erg goedkoop 8)
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Cazzo46, De fiscalist, Marc Sierra, mark123, Semrush [Bot], TomTomm, Will F. en 8 gasten