M3 cup met driving-fun online een avondje?
- Wilbert
- Mari Oh Oh!
-
- Michel P
Albèrt schreef:DusMacboy schreef: Voorstel met staande start
Brno:
19.00-20.00 uur practice
20.00-20.15 uur qualify
20.15-20.35 uur race 1 Brno
Oschersleben:
20.45-21.00 uur practice
21.00-21.15 uur qualify
21.15-21.35 uur race 2 Oschersleben
Zo heb ik het ook op ander forum gepost.
LOL, heb je een setup voor Oschersleben, heb er nog nooit gereden.
Michel
- Macboy
Sorry paar dagen druk.
@Albert: we hadden toch besproken Hockenheim en Oschersleben?
Maar goed, Brno is ook wel goed. Maakt mij niet uit.
Lange kwalificatie openzetten is ook prima. Schema was maar voorstel, dus laten we niet overdrijven
Practice weglaten en kwalificatie openzetten vind ik prima. Dan is de qualify meteen oefening, no problem. Alleen: dat niet praten dat is géén voorwaarde. Iedereen mag lullen wat ie wil
We zitten nu niet op simracing.nl maar avondje gezellig gassen.
En nog iets: Oschersleben GEWOON dan he? Die standaard al open is, anders maak je het onnodig lastig voor mensen om dat snel te regelen.
Ilija
@Albert: we hadden toch besproken Hockenheim en Oschersleben?
Maar goed, Brno is ook wel goed. Maakt mij niet uit.
Lange kwalificatie openzetten is ook prima. Schema was maar voorstel, dus laten we niet overdrijven

Practice weglaten en kwalificatie openzetten vind ik prima. Dan is de qualify meteen oefening, no problem. Alleen: dat niet praten dat is géén voorwaarde. Iedereen mag lullen wat ie wil

We zitten nu niet op simracing.nl maar avondje gezellig gassen.
En nog iets: Oschersleben GEWOON dan he? Die standaard al open is, anders maak je het onnodig lastig voor mensen om dat snel te regelen.
Ilija
- Macboy
-
Was lachen, ondanks het prutswerk van mijn kant 
1ste race kwam ik binnen met nog 6 minuten quali op de klok.
Nog even snel zonder training een tijd kunnen rijden, uiteindelijk P4 geworden. Toen naar de race...... setup bijstellen, benzine erin....... klik op race......... terug naar desktop....... heerlijk.
Daarna nog de race op orschersleben gereden. Pole getrained maar na slechte start achter Fabian op P2 terug gekomen met Andre op de bips.
In de 3e ronde verprutste ik het voor mezelf, spinde het grind in. Op P7 van de 8 teruggekomen. Daarna lekker aan het brullen geweest en snel lag ik op P4 met 10 seconden achter op Sjef.
Die hengelde ik goed binnen met ongeveer 0.5 - 1 sec per ronde. Uiteindelijk kwam ik over de finish met nog 1.5 seconde achterstand ofzo, jammer dat het niet nog 2 rondes langer duurde.
Al met al een leuk avond.

1ste race kwam ik binnen met nog 6 minuten quali op de klok.
Nog even snel zonder training een tijd kunnen rijden, uiteindelijk P4 geworden. Toen naar de race...... setup bijstellen, benzine erin....... klik op race......... terug naar desktop....... heerlijk.
Daarna nog de race op orschersleben gereden. Pole getrained maar na slechte start achter Fabian op P2 terug gekomen met Andre op de bips.
In de 3e ronde verprutste ik het voor mezelf, spinde het grind in. Op P7 van de 8 teruggekomen. Daarna lekker aan het brullen geweest en snel lag ik op P4 met 10 seconden achter op Sjef.
Die hengelde ik goed binnen met ongeveer 0.5 - 1 sec per ronde. Uiteindelijk kwam ik over de finish met nog 1.5 seconde achterstand ofzo, jammer dat het niet nog 2 rondes langer duurde.
Al met al een leuk avond.
- Michel P
O, bangerracing LOL waren zeker snele rijders bij, maar ook als je niet tot de snelsten behoort kan je wel je spiegels en rem gebruiken. Als je bij de eerste bocht al gelijk klaar bent met racen, dan is de lol er snel af.Sjef schreef:Nee, hoort bij de clio-cup
Idd een ergernis om de eerste bocht eruit gebeukt te worden, kan ook toeval geweest zijn van gisteravond. Vond toch dat er behoorlijk wat ervaring meereed?
Kijk een ongelukje kan altijd, maar vol gas ergens inrossen.......

Michel
-
Je moet gewoon niet zo vroeg remmen MichelMichel Pol schreef:O, bangerracing LOL waren zeker snele rijders bij, maar ook als je niet tot de snelsten behoort kan je wel je spiegels en rem gebruiken. Als je bij de eerste bocht al gelijk klaar bent met racen, dan is de lol er snel af.Sjef schreef:Nee, hoort bij de clio-cup
Idd een ergernis om de eerste bocht eruit gebeukt te worden, kan ook toeval geweest zijn van gisteravond. Vond toch dat er behoorlijk wat ervaring meereed?
Michel

- Michel P
k33z schreef:Je moet gewoon niet zo vroeg remmen MichelMichel Pol schreef:O, bangerracing LOL waren zeker snele rijders bij, maar ook als je niet tot de snelsten behoort kan je wel je spiegels en rem gebruiken. Als je bij de eerste bocht al gelijk klaar bent met racen, dan is de lol er snel af.Sjef schreef:Nee, hoort bij de clio-cup
Michel
Het was geen Guidotje maar een Guido

-
Michel Pol schreef:LOLk33z schreef:Je moet gewoon niet zo vroeg remmen MichelMichel Pol schreef: O, bangerracing LOL waren zeker snele rijders bij, maar ook als je niet tot de snelsten behoort kan je wel je spiegels en rem gebruiken. Als je bij de eerste bocht al gelijk klaar bent met racen, dan is de lol er snel af.
Michel
Het was geen Guidotje maar een Guido