Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Metchu

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Metchu » 18 feb 2010, 14:49

Nee, het komt erop neer dat niemand zo hoog van de toren mag blazen... dus wat Elise zegt gaat niet op... EG reageert op die brief

live en let live... dat moet de gezegde zijn ;)

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 18 feb 2010, 16:19

Metchu schreef:Nee, het komt erop neer dat niemand zo hoog van de toren mag blazen... dus wat Elise zegt gaat niet op... EG reageert op die brief

live en let live... dat moet de gezegde zijn ;)

Hij reageert op de brief, maar benoemt expliciet Amerikanen en Aussies............dus gaat het wel op...........

Noem mij 1 land/volk dat niet wat op de kerfstok heeft? Precies................dat land bestaat niet meer, want reeds overgenomen door 1 die dus wel wat op de kerfstok heeft........Het recht van de sterkste is van alle tijden, rechtvaardig of niet, daar wordt niet naar gevraagd, het is wel de realiteit...............

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 18 feb 2010, 17:27

Politici hebben niks op hun kerfstok. Die komen uit Pol...en. Kom, gaan we allemaal naar Polen.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 18 feb 2010, 17:46

Elise schreef:
EG schreef:Als er volkeren zijn die niet mogen praten zijn dat zowiezo: Amerikanen en Australiers, wat een SUKKEL is die man zeg damn zo dom kan je toch verdomme niet zijn.
Tja, als je zo gaat redeneren heeft geen enkel land recht van spreken.
Zo ook de hollanders niet, want die hebben per slot van rekening ook over de hele wereld lopen stelen en plunderen met hun koloniën.
Zelfde geldt voor de bewoners van het Ottomaanse rijk. Dus dan kun jij je mond ook wel houden.....
Touché.

Anyway. Een hoop geloel en veel beter wordt 't niet hier in NL, eerder andersom.

Eindeloze discussie etc. Met romo eens(zoals ongeveer als altijd)

EG

Bericht door EG » 18 feb 2010, 18:56

Elise schreef:
EG schreef:Als er volkeren zijn die niet mogen praten zijn dat zowiezo: Amerikanen en Australiers, wat een SUKKEL is die man zeg damn zo dom kan je toch verdomme niet zijn.
Tja, als je zo gaat redeneren heeft geen enkel land recht van spreken.
Zo ook de hollanders niet, want die hebben per slot van rekening ook over de hele wereld lopen stelen en plunderen met hun koloniën.
Zelfde geldt voor de bewoners van het Ottomaanse rijk. Dus dan kun jij je mond ook wel houden.....
Alleen het verschil is dat het hier over die brief van die gast uit Aussie gaat en niet over Turkije, dus ik begrijp niet waarom ik mijn mond moet houden. Tenzij ik wil dat alle Nederlanders (of vul hier een ander nationaliteit in) uit Turkije motten oprotten :bag: (en dat is hier dus niet het geval)

Touche 2 :roll:

Robin

Bericht door Robin » 18 feb 2010, 19:02

Het is die gast uit Australië zijn mening. Net als dat wat jij nu zegt JOUW mening is. En die van mij, mijn mening....Ik hoorde 1 hier roepen: volkeren als USA en Australië hun mond houden. Was jij dat? Anyway, als je hem zijn mening niet gunt, wat is JOUW mening mij dan überhaupt waard?

Snap je?

Michel P

Bericht door Michel P » 18 feb 2010, 19:08

Robin schreef:Het is die gast uit Australië zijn mening. Net als dat wat jij nu zegt JOUW mening is. En die van mij, mijn mening....Ik hoorde 1 hier roepen: volkeren als USA en Australië hun mond houden. Was jij dat? Anyway, als je hem zijn mening niet gunt, wat is JOUW mening mij dan überhaupt waard?

Snap je?
+1 en alleen de radicalen laat Howard niet zitten in Australië, die trappen ze er dan zelf wel uit. Dus het argument de allochtonen die gestudeerd hebben nokken af, is leuk, maar dan paraciteerd men op de westerse faciliteiten, en iets bijdragen ho maar......... moeten de regeringen toch maar eens een exit tax invoeren on de werkelijke kosten van studie e.d. in rekening te brengen.

Michel

EG

Bericht door EG » 18 feb 2010, 19:10

Wat die Aussie gast verteld is geen mening, hij verteld doodleuk dat dat land door Christenen is opgericht en dat niemand aanstoot mag aannemen aan Christelijke symbolen. Dus wat doet meneer de Aussie gast, hij verteld dat mensen AAN ZIJN cultuur MOETEN aanpassen. Dus "andersdenkenden (OOK ATHEISTEN DUS!) mogen geen kritiek leveren op het Christendom en de symbolen ervan in Aussie. Volgens Wilders-opvolgers is aanstoot nemen aan een geloof vrijheid van meningsuiting.

Dus die man zegt zelf dat anderen geen mening over Aussie mogen hebben. Ben ik benieuwd hoe jij erop komt dat dat een mening is. Uiteraard is dit volgens Wilders vrijheid van meningsuiting, want hij verdedigt een zeer belangrijk onderdeel van het superieure Westen.

Elise

Bericht door Elise » 18 feb 2010, 19:26

EG schreef:Dus wat doet meneer de Aussie gast, hij verteld dat mensen AAN ZIJN cultuur MOETEN aanpassen.
En daar zouden we hier in nederland een voorbeeld aan moeten nemen.

Wat mij betreft is iedereen hier welkom, maar jezelf wel schikken naar de Nederlandse normen en waarden en mee willen doen om wat van dit land te maken.
Wil je dat niet, koffers pakken en oprotten (zonder vertrekpremie uiteraard :mrgreen: )

GTRene

Bericht door GTRene » 18 feb 2010, 19:33

Elise schreef:
EG schreef:Dus wat doet meneer de Aussie gast, hij verteld dat mensen AAN ZIJN cultuur MOETEN aanpassen.

Wat mij betreft is iedereen hier welkom, maar jezelf wel schikken naar de Nederlandse normen en waarden en mee willen doen om wat van dit land te maken.
Wil je dat niet, koffers pakken en oprotten (zonder vertrekpremie uiteraard :mrgreen: )
+ 1 :thumbup:

EG

Bericht door EG » 18 feb 2010, 20:29

Elise schreef:

Wat zijn de Nederlandse normen en waarden?

Iedere zondag naar de kerk gaan? Samen met JPB en zijn Biblekornuiten?
Carnaval vieren? Koninginnedag uitbundig vieren in vol ornaat? Tijdens oud en nieuw carbidschieten?
Met 121 km iemand inhalen die 119 km/u zit te rijden? Irritant links blijven plakken en vooral heel langzaam naar rechts gaan? Je medeweggebruikers irriteren?
Fappend naar wegmisbruikers kijken?
Rustig rijden door oranje en gasgeven bij rood?
Klompen aantrekken?
Veel kaas eten?

:?:

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 18 feb 2010, 20:35

EG schreef: Met 121 km iemand inhalen die 119 km/u zit te rijden? Irritant links blijven plakken en vooral heel langzaam naar rechts gaan?
:roflol:

Shakes

Bericht door Shakes » 18 feb 2010, 20:57

Eens met EG hoor

Vergeet het:

afgunst is een groot goed niet
VOC mentaliteit
de zesjes mentaliteit
Het traditionele alles kan en mag verhaal
de nog 52% belasting betalen regel
de "hey een allochtoon, laat ik maar lief doen anders ben ik een racist mentaliteit"

En zo kan ik wel even doorgaan. :thumbup:

Wat mij wel ligt is de ik heb schijt aan alles mentaliteit.

Robin

Bericht door Robin » 18 feb 2010, 21:27

^^^^En dat hierboven ben ik wel weer met Nandor/Shakes eens....

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 18 feb 2010, 21:37

Oh, ik ook...................

Waar het om gaat; beloon nou eens alle mensen die wat van hun leven maken...............

En alle raddraaiers, rotzooischoppers, profiteurs in deze maatschappij consequent laten weten dit gedrag in Nederland niet op prijs wordt gesteld, u krijgt een herkansing, niet opgepikt deze kans; jammer dan, 1 maal ander maal, verkocht; einde oefening..........en de consequenties aanvaarden.................

Alle; is dus ongeacht rangen, standen, rassen en geloofsovertuiging...............

Shakes

Bericht door Shakes » 18 feb 2010, 21:41

Dat is wel erg amerikaans.

Prima hoor wat mij betreft!

Robin

Bericht door Robin » 18 feb 2010, 21:45

Amerika(ans) is zo gek nog niet. :police:

Afbeelding

steve smith

Bericht door steve smith » 18 feb 2010, 21:48

Robin schreef:Amerika(ans) is zo gek nog niet. :police:

Afbeelding
Die links onderin is toch meneer Kasteel in de tijd dat hij nog een mat had?

Kasteel

Bericht door Kasteel » 18 feb 2010, 22:46

steve smith schreef:
Robin schreef:Amerika(ans) is zo gek nog niet. :police:

Afbeelding
Die links onderin is toch meneer Kasteel in de tijd dat hij nog een mat had?
:P
Er zijn zoveel foto's te vinden waar ik me voor zou schamen en dan pik je er toch je eigen vakantie foto's uit :D (waren dat de ghetto homies? :D)

Maus335i

Bericht door Maus335i » 19 feb 2010, 09:29

EG schreef:Dat is leuk en schattig voor Wilders.

Maar het blijft nog steeds zo dat hij een extreme haat tegen de Islam en moslims heeft. Het blijft nog steeds zo dat hij een grote Jodenvriend is en ultra conservatief pro Israel. (allebei lekker toevallig he :!: ) Laat mij die uitspraken niet zoeken, ik maak hier niemand voor iets uit dit zijn de woorden van Wilders zelf. Israel heeft al genoeg schoothondjes die het land beschermen.
Dit huidige kabinet heeft een extreme hekel aan alle autorijders. En verzint daarnaast ook niks anders dan lastenverhogingen en bezuinigen op kerntaken van de overheid (onderwijs, zorg en politie). Ouderen, die Nederland wederopgebouwd hebben krijgen een ophokplicht, maar gevangenen moeten het doen met vloerverwarming, internet en tv op de kamer. Daar maak me nog veel drukker om dan of islamieten/moslims/turken/marokkanen/duitsers/polen/belgen/vulmaarin hier een goed leven hebben.

@kinderen wel of niet verhaal. Ik neem kinderen toch niet voor mezelf? Maar om te zorgen dat zij al dan niet een goed leven hebben. Als ik vind dat dat in de hedendaagse cultuur lastig kan worden, dan wacht ik liever tot de rust wat wedergekeerd is. Gelukkig is de "kinderwens" toch nog niet zo hoog, dus niks aan de hand :)

Maus335i

Bericht door Maus335i » 19 feb 2010, 09:37

romo schreef:Wilders is het product van het "niet regeren" door de overige partijen...............niet meer niet minder.................zachte heelmeesters enz..............dan krijg je dit soort reacties.........en sentimenten..........
Dit is het en niet anders. Wilders krijgt veel stemmen omdat de huidige partijen het laken om verantwoord beleid te voeren en de problemen bij de wortels aan te pakken. De enige mensen die momenteel de kop werkelijk in het zand steken zitten op het binnenhof, zodra dat niet veranderd zal Wilders groot blijven. Of ik daar blij mee ben weet ik niet, maar ik weet wel dat ik het huidige beleid uitkots.

Edit: ik begin trouwens wel een beetje moe te worden van het generaliseren van Wilders stemmers. De PVV heeft een hele hoop andere speerpunten buiten het integratiedebat om waar ik het roerend mee eens ben (en niet zal terugvinden in linkse partijprogramma's). Het mag overigens duidelijk wezen dat het gros van de mensen in dit topic zich vooral druk maakt over de raddraaiers die het hier in Nederland verstieren en niets heeft tegen bevolking uit moslimlanden in het algemeen.
Laatst gewijzigd door Maus335i op 19 feb 2010, 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 19 feb 2010, 09:42

romo schreef:Oh, ik ook...................

Waar het om gaat; beloon nou eens alle mensen die wat van hun leven maken...............

En alle raddraaiers, rotzooischoppers, profiteurs in deze maatschappij consequent laten weten dit gedrag in Nederland niet op prijs wordt gesteld, u krijgt een herkansing, niet opgepikt deze kans; jammer dan, 1 maal ander maal, verkocht; einde oefening..........en de consequenties aanvaarden.................

Alle; is dus ongeacht rangen, standen, rassen en geloofsovertuiging...............
+1

EG

Bericht door EG » 19 feb 2010, 10:51

Maus335i schreef:
romo schreef:Wilders is het product van het "niet regeren" door de overige partijen...............niet meer niet minder.................zachte heelmeesters enz..............dan krijg je dit soort reacties.........en sentimenten..........
Dit is het en niet anders. Wilders krijgt veel stemmen omdat de huidige partijen het laken om verantwoord beleid te voeren en de problemen bij de wortels aan te pakken. De enige mensen die momenteel de kop werkelijk in het zand steken zitten op het binnenhof, zodra dat niet veranderd zal Wilders groot blijven. Of ik daar blij mee ben weet ik niet, maar ik weet wel dat ik het huidige beleid uitkots.

Edit: ik begin trouwens wel een beetje moe te worden van het generaliseren van Wilders stemmers. De PVV heeft een hele hoop andere speerpunten buiten het integratiedebat om waar ik het roerend mee eens ben (en niet zal terugvinden in linkse partijprogramma's). Het mag overigens duidelijk wezen dat het gros van de mensen in dit topic zich vooral druk maakt over de raddraaiers die het hier in Nederland verstieren en niets heeft tegen bevolking uit moslimlanden in het algemeen.
Beste Maus, dat is nu gvd het hele probleem,

JIJ hebt niks tegen bevolking uit moslimlanden, WILDERS WEL!

Wilders heeft ALTIJD beweerd dat hij ultra pro Israel is, en heeft absoluut een hekel aan de Palestijnen en de rest van de moslimlanden. Ik ga nu niet alle links bij elkaar zoeken, maar geloof mij maar, hij komt er altijd openlijk voor uit dat hij het liefst alle moslims en niet westerse allochtonen wilt uitzetten. Toen bekend was dat Amsterdam 170 nog wat nationaliteiten had was Wilders gelijk er als de kippen bij om zijn gal erover te spuwen, die man heeft teveel Mein Kampf The Israeli edition gelezen. Het liefst heeft hij een Nederland met alleen Joden en Christenen de rest mag opbokken, uiteraard zal hij nooit beweren dat hij tegen Atheisten is, want dan verliest hij een zeer groot gedeelte van zijn kiezers!

Een snorremans uit WO2 heeft precies hetzelfde gedaan, een bevolkingsgroep met een bepaalde religie uitzetten, of wil je nu beweren van niet. Hij WILT exact hetzelfde doen, en dat is voor mij net zo ernstig als het ook daadwerkelijk uitvoeren.

Dus zijn uitspraken zijn weldegelijk fout en beledigend, als er hier maar ook iemand is waarvan de (groot)ouders door die vieze nazi's zijn vermoord dan moeten zij IMHO dubbel nadenken over de uitspraken van Wilders.

Mack

Bericht door Mack » 19 feb 2010, 12:27

Nav verhaal hierboven, een fun-fact:

Hitler is in Duitsland democratisch gekozen. Mensen kozen hem omdat ze ontevreden waren over de heersende politiek, die de problemen niet afdoende oppakte...

(ik wil zelf niet zover gaan om Wilders met Hitler te vergelijken, maar het is wel eng als mensen vooral "tegen" stemmen en niet kijken op wie ze nu wel stemmen)

Robin

Bericht door Robin » 19 feb 2010, 12:53

Die snorremans uit WOII was anders diep onder de indruk van de Islam an sich.

Iedere vergelijking van Wilders met Hitler is ongenuanceerd, dom, en getuigt van weinig historisch besef...(en dat terwijl over my dead body ik op Wilders ga stemmen!)

Alsof ik Ahmedinejad, Castro en Chavez met Stalin en Mao zou vergelijken bijvoorbeeld. En die 3 zijn wel ff wat 'erger' dan die Wilders.En die andere 2 waren net zo erg als snorremans aus Der Heimat.

De wereld is groter dan NL jongens....

Plaats reactie