Helaas, das een werkdagJoost Hermens schreef:Dat is mooi, precies op tijd voor DF CPZ circuitdag 8)

Helaas, das een werkdagJoost Hermens schreef:Dat is mooi, precies op tijd voor DF CPZ circuitdag 8)
Gewoon standaard zoals KW ze bedacht heeft. Kan me niet voorstellen dat dat zo onnoemelijk hard als jou AST in eerste instantie wasKnot schreef:Hoop wel voor je dat je de veersterktes in 1x goed hebt gekozen...
Hier ook.ErikMartijn schreef:Hier regent het...
mooi dat je precies dezelfde post op het z3-forum hebt geknald :banaan:mikkev schreef: ik rijd een E46 coupe maar op de E46 sites word hier niet over gepraat.
Hier gelukkig wel:)!
mikkev schreef:Jij rijd Alfa dus bemoei je er niet mee!steve smith schreef:Beter goed gejat dan slecht verzonnen zeker? Koop lekker de delen en teken het zelf of koop het bij iemand die wel de moeite doet.
Anders lekker naar China verhuizen, daar is jatwerk wel normaal. Zijn die BBS LM's wel echt of is dat ook nagemaakte zooi?
Als die delen nu niet zo makkelijk te verkrijgen zijn moet je toch wat of niet!
Verhuis zelf na china spleetoog alfa namaakzooi!
Wat doet het er toe of mijn velgen BBS of een ander merk zijn?
Ga lekker alfa praat houden met mede alfa rijders, ipv gelijk zo achterlijk tegen mij te doen?!
Bevalt je de 330 inlaat mod nog steeds? Merk je echt veel verschil of vrij weinig?Fabian schreef:WTF is hier nou weer allemaal aan de hand?![]()
Modjes, ff wat reply's verwijderen ofzo?
En uh, de vraag was of ik wist waar je een adapter kan kopen? nee, dat weet ik niet, ik had een van eersten van Joerg, die zit er nu in. Hij heeft de tekeningen niet meer, ruzie met de maker ervan, dus van hem hoef je niets meer te verwachten. Zelf iets maken, of wachten tot iemand anders iets gaat maken dus.
ON-TOPIC: Dick is druk doende met de montage van het KW-onderstel, de camberplates, de stalen remleidingen en nieuwe diff-olie. Nog fftjes, ben zo benieuwd!