Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door romo » 17 feb 2010, 21:44

OMG

wo 17 feb 2010, 20:42

Onderzoek bonnetjes korpschefs 'absurd duur'

AMSTERDAM - Het ministerie van Binnenlandse Zaken heeft voor 550.000 euro een accountantsbureau ingehuurd om de declaraties van de korpschefs te onderzoeken. “Absurd duur”, klinkt het in de Tweede Kamer.

Dat meldt RTL Nieuws. Volgens Binnenlandse Zaken is het bekijken van alle declaraties nu eenmaal veel werk. Het gaat om duizenden bonnetjes van zo’n zeventig korpschefs en plaatsvervangers. De accountants van de overheid voeren weliswaar zelf het onderzoek uit, maar de klus is zo omvangrijk dat accountantsbureau Berk voor ruim een half miljoen euro is ingehuurd. Niet alleen worden de declaraties doorgelicht, ook worden alle regelingen van de korpsen bekeken. De korpschefs krijgen daarbij nog de mogelijkheid om hun declaraties toe te lichten.
Drie maanden geleden kwam aan het licht dat sommige korpschefs opmerkelijke declaraties hebben ingediend. Zo kocht de hoofdcommissaris van het Korps Zaanstreek Waterland op kosten van zijn korps whisky en sigaretten. Ook ontvangt de top van de Nederlandse politie ruime toelages. Zo krijgen twee korpschefs jaarlijks een pikettoelage van ruim 11.000 euro, omdat ze 24 uur per dag bereikbaar moeten zijn.
Minister Ter Horst van Binnenlandse Zaken heeft op verzoek van de Tweede Kamer een onderzoek ingesteld naar het declaratiegedrag van de politietop.
D66’er Boris van der Ham is kritisch over de hogen kosten van het onderzoek. Het inhuren van dure externen is “schering en inslag bij de overheid”, zegt hij tegen RTL Nieuws.

Luco

Bericht door Luco » 17 feb 2010, 21:53

Ik doe het voor de helft :mrgreen:
Half jaartje werk, das lekker verdienen :banaan:

GTRene

Bericht door GTRene » 17 feb 2010, 22:31

romo schreef: De accountants van de overheid voeren weliswaar zelf het onderzoek uit, maar de klus is zo omvangrijk dat accountantsbureau Berk voor ruim een half miljoen euro is ingehuurd. .
het is toch echt ongelofelijk...ze hebben ambtenaren genoeg toch lijkt me? laten ze er wat langer overdoen, daarbij toen de politie die bonnen ter declaratie indienden wie controleerde ze toen dan? die lui mag je dan ontslaan of een ander baantje geven wat van nut kan zijn, zo kost het alleen maar meer geld...
de overheid huurt zo vaak externe krachten in tegen zulke hoge bedragen, spreken ze niet van t voren wat af? of denken ze helemaal niet aan dat geld want dat betalen ze toch niet zelf, immers de burger betaald...ik volg het allemaal niet meer :hmmm:
je valt van verbazing in verbazing en van dwaling in dwaling...

mensen moeten meer verantwoordelijk worden voor hun acties/daden en ook verantwoording afleggen/voelen, helemaal als ze met geld van anderen spelen of met andere levens spelen.

EG

Bericht door EG » 18 feb 2010, 06:07

Maus335i schreef:
EG schreef:Duifjes, het probleem van de gehele Westerse wereld is dat wij meer naar de IK kijken, en minder naar de WIJ. ALTIJD moet iemand zijn eigen keuzes maken, niemand mag zich ermee bemoeien, dat verhaal over die meisje die de wereld wil overzeilen laat op een pijnlijke manier zien waar dit land heen gaat, naar de KLOTEN namelijk. En waarom? Omdat iedereen zogenaamd zijn eigen keuzes mag maken. Het word VERDOMME een keer tijd dat iemand NIET zijn eigen keuzes mag maken maar eens gaat luisteren naar ouders of de politie of de leraar. Dat is het hele fokking probleem. En als dit zo doorgaat gaan wij een hele grote generatie krijgen met een hele grote bek tegen alles en iedereen.
Huh? Ben je nou voorstander van meer of minder overheidsbemoeienis?

Stalin en Hitler hebben toch wel laten zien dat het niet werkt?

Ik maak graag mijn eigen keuzes en laat niet de overheid mijn centen verbrassen aan (mislukte) projecten. Ik geef mijn geld ook liever uit aan goede doelen waarvan IK denk dat ze het nodig hebben, niet waarvan een stelletje imbicielen in Den Haag dat denken. Het feit dat de politiek zover van de burger af staat tegenwoordig is hét voorbeeld dat dit soort shit niet werkt.

(of we praten langs elkaar heen en begreep ik je post niet goed, ook een mogelijkheid)
Wat valt hier niet aan te begrijpen, wat ik met zeilmeisje bedoel is het oh zo fantastische voorbeeld van een vader die gewoon onverschillig is. Het boeit hem geen FUCK wat die meisje maar doet, "als ze maar gelukkig is". Een vader van die meisje hoort te zeggen: jij gaat mooi niet zeilen, dat doe je maar als je 18 bent, je bent in MIJN huis en je volgt MIJN regels op. Zo simpel is het. Geen geloel met "oh het is nog maar een kind, straks word ze depressief". Dat maakt kinderen onhandelbaar en denken ze dat ze alles mogen doen wat verboden is!

Het probleem tegenwoordig is dat veel jongeren, ook als ze niet eens 16 zijn als volwassenen behandelt. "doe maar wat je zelf denkt dat het beste is, want je bent volwassen genoeg". NEE beste vriend, iemand van 15-16 is NIET volwassen. En wat gebeurt er dan, die kinderen worden onhandelbaar als jij een keer nee is zegt. Oh ja de reden hiervoor is heel simpel, veel ouders (VOORAL bij allochtonen!!!!!) hebben vroeger een hele strikte opvoeding gehad (dat is ook niet goed) en mochten nooit iets doen. Als deze mensen dan ouder worden denken ze, fuck it, mijn kinderen mogen ALLES doen, ik mocht het vroeger toch niet!

Weet je wat het leuke is, vrijwel alle maatschappelijke problemen die we bespreken heeft gewoon met opvoeding te maken. Het probleem met de meeste Marokkanen is dat ze onverschillige ouders hebben, en dat komt weer doordat vader 60+ jaar oud is (bij jongens van 12 jaar komt dat zelfs voor!!!!) en de vrouw boeit het gewoon niet wat de kroost doet. Bel je die ouders op, boeit het ze geen reet wat hun kroost uitvreet. En daarom ben ik ook voor straffen met dikke boetes voor de ouders, en indien mogelijk korten op de uitkering. Dan moeten ze wel wat doen want dan voelen ze het waar het meest pijn doet, in de knip namelijk!

En ja ik mag mezelf ervaringsdeskundige noemen, ik ben opgegroeid tussen allerlei soorten mensen, vooral ook Marokkanen, en ik woon mijn hele leven lang in Amsterdam West. Mijn vrouw studeert pedagogiek en heeft bij diverse instellingen stage gelopen, en loopt nu stage bij een school waar ook veel Marokkanen zitten. Geloof me maar van pedagogiek leer je heel veel, en vooral dat opvoeding 99% het gedrag van kinderen bepaalt!

Het leuke is dat geloofsovertuiging geen enkele rol speelt bij "tuig". Reallifestory: mijn vrouw belt een van de ouders van een Marokkaanse meisje op, en weet je wat die moeder doodleuk verteld, het boeit me niet sorry. En dat is niet een enkele "incident".

Sterker nog, er is zelfs een verband tussen het ontsporen van het jeugd en de leeftijd van de vader, en moet jij je eens bedenken wat voor gevolgen het heeft als zulke grote groepen jeugd bij elkaar komen, dan krijg je grote groepen crimineel tuig.

En uiteraard zal het volgens velen door de Islam komen, sure, wetenschappelijke onderbouwing hebben ze er ook gelijk over, een of ander BGUV (Blonde God Uit Venlo) zegt dat de Islam slecht is en volgens de vele opvolgers is dat ook zo. Want Wilders zegt dat, en wat Wilders zegt is altijd goed.. Daarom hoor je nooit wat over de rest van de moslim-allochtonen he. Dit jeugdprobleem is puur een Noord-Afrikaans probleem, en heeft niks met geloof te maken.

En dat laatste is vooral mijn probleem, ik ben zelf het soort van Metchu hier :lol: en ik vind het gewoon KLOTE dat ALLE allochtonen erop worden aangekeken door die Marokkaanse raddraaiers. De woorden allochtoon, Marokkaan, Turk, Islam geven me braakneigingen, weet je waarom, omdat ik er genoeg van heb. Ik ga niet mezelf steeds verdedigen omdat een paar Noord-Afrikaanse raddraaiers het voor alle niet-westerse allochtonen verpesten.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 18 feb 2010, 07:18

+100 EG, well said :thumbup:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 18 feb 2010, 07:33

Mooi gezegd, maar niet de hele waarheid IMHO

Er zijn culturen waar vrouwen niets te vertellen hebben, niet in algemene zin en ook niet in "opvoedingszin" ................sterker; ik zie dat 10-12 jarige jochies hun moeder af zitten te snauwen en te commanderen.................want dat is hun cultuur, geen mens vind het raar, en vragen worden er al helemaal niet gesteld..............

Kortom; er is daar geen opvoedingsprobleem, er is daar een cultuurprobleem........( vanuit ons perspectief dus) Het vervelende is dat onze maatschappij met de problemen wordt geconfronteerd die dat cultuurverschil met zich meeneemt.............het is een clash of civilizations, het is beide niet goed of slecht, maar het botst wel met elkaar.........

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 18 feb 2010, 07:41

Hmm... Marrokanen die hun moeder af zitten te snauwen? Die heb ik nog nooit gezien.
Dat is meer een probleem van de inheemse cultuur van dit land, in mijn ervaring.

Ik denk echt dat wat EG zegt, de afwezigheid van opvoeders bij de Marrokanen voor het
probleem zorgt.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 18 feb 2010, 07:56

Verhaal van EG kan ik zeker inkomen. :thumbup:

EG

Bericht door EG » 18 feb 2010, 08:13

romo schreef:Mooi gezegd, maar niet de hele waarheid IMHO

Er zijn culturen waar vrouwen niets te vertellen hebben, niet in algemene zin en ook niet in "opvoedingszin" ................sterker; ik zie dat 10-12 jarige jochies hun moeder af zitten te snauwen en te commanderen.................want dat is hun cultuur, geen mens vind het raar, en vragen worden er al helemaal niet gesteld..............

Kortom; er is daar geen opvoedingsprobleem, er is daar een cultuurprobleem........( vanuit ons perspectief dus) Het vervelende is dat onze maatschappij met de problemen wordt geconfronteerd die dat cultuurverschil met zich meeneemt.............het is een clash of civilizations, het is beide niet goed of slecht, maar het botst wel met elkaar.........
Helemaal fout Romo, het zal je verbazen, maar bij Marokkanen zijn de vrouwen zeer vrij, sterker nog, meer dan bij de Turken!!!!

Ik woon in de Ghetto, dus ik weet er alles van, weet jij hoeveel Marokkaanse vrouwen ik zie rijden, sterker nog, ook de ouderen (boven de 40 jaar oud) rijden gewoon hun mannen rond. Financieel zijn Marokkaanse vrouwen/meiden 100% onafhankelijk, sterker nog een zeer groot gedeelte van de Connexxion leerlingenvervoer busjes zie je hier met Marokkaanse vrouwen. Echt jullie denken dat Marokkanen ouderwets zijn, meisjes mogen niks maarja ik kan je uit ervaring vertellen dat exact het omgekeerde geld. Sterker nog, de vrouwen zijn gewoon DIK succesvoller dan de mannen (qua carriere)... De UvA, ga eens naar een rechtenhoorcollege heel veel (mooie :mrgreen: ) Marokkaanse dames! Qua school + carriere vind ik ze echt ongelofelijk goed bezig.

Het probleem is echt de leeftijd van de ouders in combinatie met de grootte van de families (dat laatste is ook een zeer belangrijk punt wat ik niet heb verteld!). Naar verloop van tijd zal dit probleem zichzelf oplossen. Ook Marokkanen krijgen steeds minder kinderen want vrouwen willen carriere + mooie auto en dat kan niet met 10 kinderen :bag:

Ik ben blij dat mensen mij begrijpen trouwens :thnx:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 18 feb 2010, 08:55

Tja.....
Woningcorporatie Kleurrijk Wonen trekt haar dreigbrief aan Marokkaanse gezinnen in de Culemborgse wijk Terweijde in. Dat doet ze na boze reacties van Marokkanen.

Dat meldt de NOS donderdagochtend. "We hebben de zaak verkeerd aangepakt", zegt de corporatie tegen de omroep. Er zou een nieuwe brief komen met een voorstel tot overleg.

In de brief staat dat de Marokkanen hun huis uitgezet worden als hun kinderen zich blijven misdragen. Marokkanen willen nu niet meer praten met de burgemeester.

Molukse gezinnen hebben geen brief gekregen.

In de wijk Terweijde liggen Molukse en Marokkaanse jongeren al jarenlang met elkaar overhoop. In januari escaleerde de onrust en zette de politie de mobiele eenheid in om de rust te herstellen. In de wijk golden een noodverordening en een samenscholingsverbod.
Dus als ik het goed begrijp... klotekids van marokkaantjes misdragen zich. Woningstichting spreekt slecht opvoedende ouders erop aan. Normaal doen, je koters in bedwang houden of opzouten. Ouders van betreffende kutmarokkaantjes doen 'boeh' terug. Woningcorporatie doet schrik schrik, huilie huilie, solly solly.... wij fout, stomme brief van ons, jullie liev.

En er gebeurd verder geen ene fuck.

:bag:

Michel P

Bericht door Michel P » 18 feb 2010, 08:56

Wouter81 schreef:Tja.....
Woningcorporatie Kleurrijk Wonen trekt haar dreigbrief aan Marokkaanse gezinnen in de Culemborgse wijk Terweijde in. Dat doet ze na boze reacties van Marokkanen.

Dat meldt de NOS donderdagochtend. "We hebben de zaak verkeerd aangepakt", zegt de corporatie tegen de omroep. Er zou een nieuwe brief komen met een voorstel tot overleg.

In de brief staat dat de Marokkanen hun huis uitgezet worden als hun kinderen zich blijven misdragen. Marokkanen willen nu niet meer praten met de burgemeester.

In de wijk Terweijde liggen Molukse en Marokkaanse jongeren al jarenlang met elkaar overhoop. In januari escaleerde de onrust en zette de politie de mobiele eenheid in om de rust te herstellen. In de wijk golden een noodverordening en een samenscholingsverbod.
Dus als ik het goed begrijp... klotekids van marokkaantjes misdragen zich. Woningstichting spreekt slecht opvoedende ouders erop aan. Normaal doen, je koters in bedwang houden of opzouten. Ouders van betreffende kutmarokkaantjes doen 'boeh' terug. Woningcorporatie doet schrik schrik, huilie huilie, solly solly.... wij fout, stomme brief van ons, jullie liev.

Zoals het altijd gaat.............. :jenna:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 18 feb 2010, 09:07

En weer ééntje op de lange lijst ''Onszelf wegcijferen en verontschuldigen".

Daar kun jij 't toch mee eens zijn EG? De liefde kan niet van 1 kant komen...altijd....

Michel P

Bericht door Michel P » 18 feb 2010, 09:17

Kreeg ik in de mail van een vriend uit Zuid Afrika.
· Hier kan heel Europa een lesje aan nemen!!!

· Moslims die onder de Sharia-wet wensten te leven werden woensdag gevraagd om Australië te verlaten, toen de regering zich richtte tot de radicalen in een poging om potentiële terreur- aanvallen te verijdelen.

·
Afzonderlijk, zette Premier Howard woensdag kwaad bloed bij sommige Australische Moslims door te verklaren dat hij de inlichtingendiensten steunde die de binnenlandse moskeeën in de gaten houden.

Citaat:
'IMIGRANTEN, NIET DE AUSTRALIËRS, MOETEN ZICH AANPASSEN!
Aanvaard dit of vertrek. Ik ben het beu dat deze natie zich ongerust maakt of we een individu of een cultuur beledigen. Sinds de terreur aanslagen op Bali, hebben we een grote toename meegemaakt van patriottisme bij de meerderheid van de Australiërs, zoals we dat voordien nog nooit hebben meegemaakt.'
'Deze cultuur heeft zich ontwikkeld gedurende twee eeuwen van strijd, proberen en overwinningen door miljoenen mannen en vrouwen die vrijheid nastreefden.'
'Wij spreken voornamelijk ENGELS. Niet Spaans, Libanees, Arabisch, Chinees, Japanees, Russisch, of welke andere taal dan ook. Daarom zeg ik U; als je deel wilt uitmaken van onze samenleving, dan hebben jullie geen andere keuze dan ONZE taal te leren.'

'De meeste Australiërs geloven in God. Dit is geen rechtse radicale politieke praat maar een vaststaand feit, omdat Christelijke mannen en vrouwen deze natie gesticht hebben, gefundeerd op Christelijke principes, en dit is duidelijk gedocumenteerd. En het is zeer zeker gepast om dit feit te tonen op de muren van onze scholen. Als God u beledigt, dan stel ik voor dat u overweegt om een ander deel van de wereld uw thuis te noemen, want God maakt deel uit van onze cultuur.'
'Wij aanvaarden jullie geloof, en zullen ons niet afvragen waarom. Het enige dat we van jullie vragen is dat jullie ons geloof accepteren en vredig en harmonieus met ons wilt samenleven.'

'Dit is ONS LAND, ONZE GROND, en ONZE MANIER VAN LEVEN, en we willen jullie alle mogelijkheden geven om hiervan te genieten. Maar als jullie nu eens eindelijk ophouden met klagen, jammeren, onze vlag te verscheuren, onze EED, ons Christelijk Geloof en onze levenswijze onderuit te halen, raad ik jullie ten zeerste aan om gebruik te maken van nog een ander Australisch voorrecht, …'

· 'HET RECHT OM OP TE STAPPEN!'

·
'Als je niet gelukkig bent STAP DAN OP. Wij hebben jullie niet gedwongen om naar hier te komen. Jullie hebben zelf gevraagd om naar hier te komen. Aanvaard dan ook het land dat jullie aanvaardde.'

Luco

Bericht door Luco » 18 feb 2010, 09:21

Wouter81 schreef:Tja.....

Kijk, hierin ben ik weer een beetje ervaringskundige (kuchkuch)
Dit heeft niks met marrokaan zijn of wat dan ook te maken.
Bij 99% van de corporaties is het zo dat diegene met de grootse bek, alles krijgt.

Klein voorbeeldje waar gebeurd:
1) Aso gezin met teringkinderen (hollanders), altijd ruzie en door die ruzies sneuvelden regelmatig binnendeuren en allerlei andere dingen in huis, zon 10.000 euro schade aan de huurwoning in 3 jaar.
Iedere keer werd alles netjes gemaakt door de corporatie.
Toen ik daar liep heb ik gezegd, je sloopt het zelf dus je betaald maar zelf.
Werd bij de manager geroepen nadat meneer had staan dreigen aan de balie, euh Luco, doe maar gewoon alles repareren.

2) Heel net Turks gezin, huurde al 25 jaar dezelfde woning, meneer was ergens mee bezig en struikelt, binnendeur kapot, kan gebeuren.
Dus ik regel een nieuwe deur voor die mensen na in het systeem te hebben gekeken hadden in die 25 jaar 1 klacht gehad.
Kreeg ik commentaar van de manager, waarom vergoed je die deur, die mensen hebben hem toch zelf stuk gemaakt, ik heb maar niks gezegd.

Grote bek bij een corporatie werkt in 99% van de gevallen, want er werken mensen zonder ruggegraat.

romo

Bericht door romo » 18 feb 2010, 09:23

@ EG ik snap je verhaal heel goed, ik sta er ook achter, maar wel met de uitzondering van mijn eigen betoog...................

Opleiding is alles, opvoeding ook........................en helaas gaat dat niet zonder slag of stoot, daarbij kunnen we ons zelf ook aankijken uiteraard..............ga eens 50 jaar terug, 100 voor mijn part...................het was hier toendertijd niets beter............

ps; ik sprak over "culturen"....................jij neemt gelijk Marrokanen in de mond............dat zijn dus niet mijn woorden voor de goede orde..........

Metchu

Bericht door Metchu » 18 feb 2010, 09:36

Michel P schreef:Kreeg ik in de mail van een vriend uit Zuid Afrika.

· Moslims die onder de Sharia-wet wensten te leven werden woensdag gevraagd om Australië te verlaten, toen de regering zich richtte tot de radicalen in een poging om potentiële terreur- aanvallen te verijdelen.

·
Afzonderlijk, zette Premier Howard woensdag kwaad bloed bij sommige Australische Moslims door te verklaren dat hij de inlichtingendiensten steunde die de binnenlandse moskeeën in de gaten houden.

Citaat:
Aanvaard dit of vertrek. Ik ben het beu dat deze natie zich ongerust maakt of we een individu of een cultuur beledigen. Sinds de terreur aanslagen op Bali, hebben we een grote toename meegemaakt van patriottisme bij de meerderheid van de Australiërs, zoals we dat voordien nog nooit hebben meegemaakt.'
'Deze cultuur heeft zich ontwikkeld gedurende twee eeuwen van strijd, proberen en overwinningen door miljoenen mannen en vrouwen die vrijheid nastreefden.'
'Wij spreken voornamelijk ENGELS. Niet Spaans, Libanees, Arabisch, Chinees, Japanees, Russisch, of welke andere taal dan ook. Daarom zeg ik U; als je deel wilt uitmaken van onze samenleving, dan hebben jullie geen andere keuze dan ONZE taal te leren.'

'De meeste Australiërs geloven in God. Dit is geen rechtse radicale politieke praat maar een vaststaand feit, omdat Christelijke mannen en vrouwen deze natie gesticht hebben, gefundeerd op Christelijke principes, en dit is duidelijk gedocumenteerd. En het is zeer zeker gepast om dit feit te tonen op de muren van onze scholen. Als God u beledigt, dan stel ik voor dat u overweegt om een ander deel van de wereld uw thuis te noemen, want God maakt deel uit van onze cultuur.'
'Wij aanvaarden jullie geloof, en zullen ons niet afvragen waarom. Het enige dat we van jullie vragen is dat jullie ons geloof accepteren en vredig en harmonieus met ons wilt samenleven.'

'Dit is ONS LAND, ONZE GROND, en ONZE MANIER VAN LEVEN, en we willen jullie alle mogelijkheden geven om hiervan te genieten. Maar als jullie nu eens eindelijk ophouden met klagen, jammeren, onze vlag te verscheuren, onze EED, ons Christelijk Geloof en onze levenswijze onderuit te halen, raad ik jullie ten zeerste aan om gebruik te maken van nog een ander Australisch voorrecht, …'

·
'Als je niet gelukkig bent STAP DAN OP. Wij hebben jullie niet gedwongen om naar hier te komen. Jullie hebben zelf gevraagd om naar hier te komen. Aanvaard dan ook het land dat jullie aanvaardde.'

het probleem is vriend, dat degenen die opstappen... mensen zijn die geschoold zijn, financieel afhankelijk zijn en succesvol zijn... alle mongolen, alle analfabeten enzo... die (kunnen/willen) niet opstappen... wat krijg je dan? Wat je nu ook vooral ziet
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... g_naa.html" onclick="window.open(this.href);return false;

tjah... Dat is niet wat je wil...

voor de rest is radicalen en mensen die niet kunnen aanpassen natuurlijk niet goed... Maar het probleem is dat iedereen zoals EG zegt op 1 hoopje gegooid worden...

Maus335i

Bericht door Maus335i » 18 feb 2010, 09:42

@EG, dan praatten we wel langs elkaar heen. Ik heb het meer over andere soort overheidsbemoeienis. Je puntje mbt opvoeding ben ik het volledig mee eens. Daar is momenteel een enorm gebrek aan... MAAR!

Ik zou op deze wereld absoluut geen kind willen zetten. Kan mn vriendin hoog en laag springen, maar dat gebeurd niet. Sommige kroost op scholen is op dit moment dusdanig verrot, dat ook mijn kind beinvloed zal worden ongeacht de opvoeding die ik het meegeef. "Je wordt besmet waar je mee omgaat" en anders is het niet. Ik weet niet wat mijn kinderen buiten huis uithalen. Ik wil het wel weten, maar ik weet het niet.
Laatst gewijzigd door Maus335i op 18 feb 2010, 09:49, 2 keer totaal gewijzigd.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 18 feb 2010, 09:44

Metchu schreef:het probleem is vriend, dat degenen die opstappen... mensen zijn die geschoold zijn, financieel afhankelijk zijn en succesvol zijn... alle mongolen, alle analfabeten enzo... die (kunnen/willen) niet opstappen... wat krijg je dan? Wat je nu ook vooral ziet
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... g_naa.html" onclick="window.open(this.href);return false;

tjah... Dat is niet wat je wil...

voor de rest is radicalen en mensen die niet kunnen aanpassen natuurlijk niet goed... Maar het probleem is dat iedereen zoals EG zegt op 1 hoopje gegooid worden...
Metchu, maar dan doen rijke Nederlanders nu ook. Die vertrekken ook door de problematiek hier, dus wat dat aangaat zit je in een spagaat. En dat "praten met probleemjongeren" doen we al jaren.. maar het lijkt alleen maar erger te worden???

Trouwens wat betreft emigreren naar Australië. Balkenende heeft al eens lovenswaardig gesproken over de strenge eisen om te kunnen emigreren naar Australië (binnen een half jaar moet je kunnen aantonen dat je jezelf financieel kan onderhouden, anders krijg je een enkele vlucht terug). Waarom dat soort dingen hier in Nederland niet kunnen is mij een raadsel.... nouja hoewel. Het CDA kan het wel willen, maar met de PvdA er naast gaat het niet lukken.

Wilders kon zich tijdens dat kamerdebat trouwens flink opwinden over de aangekondigde bezuinigen bij politie en onderwijs. Ook ouderenzorg staat hoog op de agenda bij PVV, maar daar is "half gesubsidieerd media" in Nederland niet zo bij gebaat natuurlijk.

EG

Bericht door EG » 18 feb 2010, 10:17

Dat is leuk en schattig voor Wilders.

Maar het blijft nog steeds zo dat hij een extreme haat tegen de Islam en moslims heeft. Het blijft nog steeds zo dat hij een grote Jodenvriend is en ultra conservatief pro Israel. (allebei lekker toevallig he :!: ) Laat mij die uitspraken niet zoeken, ik maak hier niemand voor iets uit dit zijn de woorden van Wilders zelf. Israel heeft al genoeg schoothondjes die het land beschermen.

Hoe hij over Israel praat is niet normaal, het lijkt net op die enge man met snorretje van vroeger die het over het "Derde Rijk" had. Wilders polariseert en het enige wat hij wilt is dat de "enge moslims" lijnrecht tegenover de Nederlanders staan zodat hij ze makkelijk eruit kan trappen. Dat is waar Wilders voor staat en niks anders. ALLES is de schuld van allochtonen, dat er geflitst word, dat de werkloosheid oploopt, dat hij zo een lelijke kapsel heeft :bag:

En hoe hij het over een "Judeo-Christelijke" samenleving heeft walg ik helemaal van.

Maarja hij zal wel de "waarheid" spreken volgens velen.

GTRene

Bericht door GTRene » 18 feb 2010, 10:27

Michel P schreef:Kreeg ik in de mail van een vriend uit Zuid Afrika.

·

Citaat:

·

Meesterlijk :clap: dat is tenminste meer duidelijke praat en niet dat slappe gedoe...

allen

Bericht door allen » 18 feb 2010, 10:33

Duidelijke praat van een nozem ja. Laat hem zelf opflikkeren en het land teruggeven aan de oorspronkelijke bewoners! Gebruik je koppie eens Rene.

EG

Bericht door EG » 18 feb 2010, 10:38

Die Australische GELUL had ik niet eens gezien LOL.

Als er volkeren zijn die niet mogen praten zijn dat zowiezo: Amerikanen en Australiers, wat een SUKKEL is die man zeg damn zo dom kan je toch verdomme niet zijn.

Donder dan maar terug op naar G-B en geef die land terug aan de Aboriginals, oh nee dat is heeeeel lang terug die Aboriginals zijn het al vergeten hoor.

Ik stel ook voor dat de Amerikanen allemaal oprotten naar Nederland, Frankrijk en Spanje. Geef dat klote land terug aan hun oorspronkelijke bewoners. Alaska mogen ze houden, die hebben ze eerlijk gekocht van de Russen.

Lekker hypocriet he. Ik had hier eerlijk gezegd meer niveau verwacht, je kan zo een mailtje toch niet serieus nemen ?

Shakes

Bericht door Shakes » 18 feb 2010, 10:45

Zit ik hier nou op extreme-machines?

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 18 feb 2010, 10:45

Je hebt een punt...alleen hoe ver in de tijd moeten we dan teruggaan?????

EG

Bericht door EG » 18 feb 2010, 10:49

duifjes.com schreef:Je hebt een punt...alleen hoe ver in de tijd moeten we dan teruggaan?????
We hoeven niet ver in de tijd te gaan, die Australische kneus moet gewoon niet zo hypocriet doen.

Plaats reactie