Wereldwijde crisis + halfslachtige aanpak NL/Europa
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Wereldwijde recessie is systeemcrisis geworden
ING.....................dat zijn ook fuck ups..................
- ErikMartijn
Ze gaan de bonussen wel beperken zeggen ze, nog maximaal een jaarsalaris.
De bestuurders krijgen echter wel een loonsverhoging van 13%
http://www.nu.nl/economie/2186678/ing-b ... s-top.html
De bestuurders krijgen echter wel een loonsverhoging van 13%
http://www.nu.nl/economie/2186678/ing-b ... s-top.html
- Kevin20v
De prijzen van een ING betaalpakket gaat per 1 april ook weer omhoog met 13%, als het niet linksom komt halen ze het wel rechtsom :fy:
- ErikMartijn
Nou ik heb mijn rekening daar opgezegd in ieder geval.
Niet naar aanleiding van dit, maar toch. Bij de Rabobank is dat grote fortuin van mij misschien een beetje veiliger.
Niet naar aanleiding van dit, maar toch. Bij de Rabobank is dat grote fortuin van mij misschien een beetje veiliger.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Nog niet zo lang geleden leek het mij beter een extra rekening te openen, dus vol goede moed naar ING...................
Ik viel van de ene in de andere verbazing.........
, plaatsvervangende schaamte werd mijn deelgenoot.............
Het was de bedoeling daar een substantieel deel van mijn pecunnia`s onder te brengen...........nou, hou je vast.........
1 Privacy, nog nooit van gehoord, ik zat daar op een barkruk aan een bar, en het was er net zo vol als in de kroeg...........................of ze wat voor me konden betekenen? Ik moest op fluistertoon communiceren, anders hadden de 5 man/vrouw naast mij ook kunnen meegenieten.........
2 Zeer client onvriendelijk; ik wilde fors geld overmaken op een spaarrekening aldaar......egh, u bankiert niet bij ons? Nee, dat klopt......................nou dat gaat dan niet, er moet ook een lopende rekening geopend worden..............oh ja? Dat wil ik niet, ik wil een spaarrekening! Dat gaat niet...............en dan krijgt u een pin pas, en daar betaalt u dan per kwartaal over..............
3 Toen vroeg ie, hoeveel wil u overmaken?...........................ik op fluistertoon; €£¢£¶§∞0
waarop het even stilviel................maar de geachte collega barwedewerker die dus 5 meter verder stond, had het ook gehoord.....................waarop die schreeuwde dat dat op een andere manier moest.....................dat ging een beetje zoals in die condoom reclame; TINA.....................WAS KOSTEN DIE CONDOME?????????
4 Toen was ik er zat van, ik heb nog beleefd bedankt, en ben
de bar uit gevlucht als of ik hem net persoonlijk had overvallen...................
5 ING; nooit weer, nie wieder...................................
Ik viel van de ene in de andere verbazing.........
Het was de bedoeling daar een substantieel deel van mijn pecunnia`s onder te brengen...........nou, hou je vast.........
1 Privacy, nog nooit van gehoord, ik zat daar op een barkruk aan een bar, en het was er net zo vol als in de kroeg...........................of ze wat voor me konden betekenen? Ik moest op fluistertoon communiceren, anders hadden de 5 man/vrouw naast mij ook kunnen meegenieten.........
2 Zeer client onvriendelijk; ik wilde fors geld overmaken op een spaarrekening aldaar......egh, u bankiert niet bij ons? Nee, dat klopt......................nou dat gaat dan niet, er moet ook een lopende rekening geopend worden..............oh ja? Dat wil ik niet, ik wil een spaarrekening! Dat gaat niet...............en dan krijgt u een pin pas, en daar betaalt u dan per kwartaal over..............
3 Toen vroeg ie, hoeveel wil u overmaken?...........................ik op fluistertoon; €£¢£¶§∞0
waarop het even stilviel................maar de geachte collega barwedewerker die dus 5 meter verder stond, had het ook gehoord.....................waarop die schreeuwde dat dat op een andere manier moest.....................dat ging een beetje zoals in die condoom reclame; TINA.....................WAS KOSTEN DIE CONDOME?????????
4 Toen was ik er zat van, ik heb nog beleefd bedankt, en ben
5 ING; nooit weer, nie wieder...................................
Laatst gewijzigd door romo op 18 feb 2010, 07:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
:idea: (BL)ING
hoe vaak je ook hoort dat sommige veel meer doen voor de aandeelhouders e.d. (wat ze zelf ook nog vaak zijn) dan voor de spaarders/klanten... waar ze eigenlijk voor moeten zijn...hoe dikker de lonen en hoe hoger de subsidies enz enz hoe hoger de rekeningen worden voor dagelijkse zaken die iedereen nodig heeft of moet betalen...en dus komen sommige mensen hoe dan ook in de problemen vroeg of laat.

hoe vaak je ook hoort dat sommige veel meer doen voor de aandeelhouders e.d. (wat ze zelf ook nog vaak zijn) dan voor de spaarders/klanten... waar ze eigenlijk voor moeten zijn...hoe dikker de lonen en hoe hoger de subsidies enz enz hoe hoger de rekeningen worden voor dagelijkse zaken die iedereen nodig heeft of moet betalen...en dus komen sommige mensen hoe dan ook in de problemen vroeg of laat.
- Kevin20v
Ik ben ook sterk aan het twijfelen om mijn volledige "vermogen" weg te trekken bij de ING.
en dat terwijl ik enkele weken geleden er nog een zakelijke rekening wilde openen
en dat terwijl ik enkele weken geleden er nog een zakelijke rekening wilde openen
- romo
http://www.nrc.nl/economie/article24884 ... riekenland" onclick="window.open(this.href);return false;
Daaruit;

Daaruit;
De Griekse premier Giorgos Papandreou zei tegen Der Spiegel dat de Europese Unie (EU) medeschuldig is aan het feit dat zijn land jarenlang de boekhouding kon vervalsen. De EU had er in het verleden beter op moeten toezien dat zijn land zich aan het stabiliteitspact en aan de Europese begrotingsregels hield, aldus Papandreou
- GTRene
whaha....ja zo ken ik er ook nog wel een paar
schandalig om dat als "excuus" te gebruiken.
- romo
Het ergste is; ze komen er dus gewoon mee weg...........................want er wordt weer met miljarden Euro`s belasting geld gestrooid om de boel daar op de rit te houden.GTRene schreef:whaha....ja zo ken ik er ook nog wel een paarschandalig om dat als "excuus" te gebruiken.
Dus weer een voorbeeld van leef maar raak, en vervolgens kan de oppassende burger het gelag wederom betalen...........................
Ik raad het iedereen aan; maak er vooral een puinhoop van, en een rijkelijke beloning zal uw deel zijn........................
-
Emiel
ING kantoren zijn een drama zonder privacy.
Kwam daar binnen, netjes gekleed, spijkerbroek, lange jas, etc. Overbuurjongen gaf me lift en liep mee naar binnen
Komt er een gozertje overeind achter de toonbank, ik schat hem jaar of 25, netjes in pak, met aardappel in zijn keel en een houding alsof hij iedere zondag ochtend op de green stond samen met zijn minnares.
"dag jongens, hebben jullie een vraag"
Kwam een nogal ruim geld bedrag op nemen, iets met 4 nullen voor de komma,
Word gewoon in het openbaar waar iedereen bij staat afgehandeld en je een envelop overhandigd.
Ik had beter op straat kunnen gaan roepen, ik heb geld bij me, overval me even!
En dan nog zo'n balletje wat je arrogant komt helpen ook, hij dimde wel snel in , waarschijnlijk door mijn korte en negerende houding :jenna:
Kwam daar binnen, netjes gekleed, spijkerbroek, lange jas, etc. Overbuurjongen gaf me lift en liep mee naar binnen
Komt er een gozertje overeind achter de toonbank, ik schat hem jaar of 25, netjes in pak, met aardappel in zijn keel en een houding alsof hij iedere zondag ochtend op de green stond samen met zijn minnares.
Word gewoon in het openbaar waar iedereen bij staat afgehandeld en je een envelop overhandigd.
En dan nog zo'n balletje wat je arrogant komt helpen ook, hij dimde wel snel in , waarschijnlijk door mijn korte en negerende houding :jenna:
- GTRene
belachelijk eigenlijk...veel is tegenwoordig te open, maar je kan om een ruimte prive vragen.
hier in Almelo hoofd abn/amro ga je naar en speciale ruimte als een bedrag boven een paar duizend komt storten of halen.
hier in Almelo hoofd abn/amro ga je naar en speciale ruimte als een bedrag boven een paar duizend komt storten of halen.
- romo
Emiel schreef:ING kantoren zijn een drama zonder privacy.
Dat bedoel ik, ging nergens over, werkelijk beschamend .............................absurd dat een bank bedrijf zo werkt.............
Het was mijn eerste en gelijk ook laatste kennismaking met de ING. Ik kom er nooit weer......................
Laatst gewijzigd door romo op 21 feb 2010, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
euhmDe ING hecht veel waarde aan de bescherming van uw privacy en de veiligheid
- romo
http://www.z24.nl/economie/europa/artik ... den__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telegraaf.nl/dft/6155699/__A ... tml?p=19,2" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telegraaf.nl/dft/6155699/__A ... tml?p=19,2" onclick="window.open(this.href);return false;
- romo
http://www.nytimes.com/2010/02/25/busin ... ps.html?hp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.spiegel.de/wirtschaft/untern ... 58,00.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.spiegel.de/wirtschaft/untern ... 58,00.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
romo schreef:Nog niet zo lang geleden leek het mij beter een extra rekening te openen, dus vol goede moed naar ING...................
Iets vergelijkbaars gehad met de rabo. Historisch gezien (vanuit m'n kindertijd nog
Ik: '1 moment, ik pak even de rekenmachine er bij' gevolgd door 'ik heb zojuist uitgerekend dat het onder de streep meer geld kost dan dat het oplevert, dus we laten het maar zo
Mental note, geld nog even naar andere spaarrekening pompen
- Dennis Cavallino
@Romo: Vreemd dat al die informatie uit jouw linkjes nog niet in 't Nederlands zichtbaar is... Best heftig allemaal, zeker in combinatie met de 2 nederlandse linkjes die je laat zien.
De trechter zit nog steeds niet verstopt... maar is al teveel gevuld om er nog uit te klauteren.
De trechter zit nog steeds niet verstopt... maar is al teveel gevuld om er nog uit te klauteren.
- romo
Dennis Cavallino schreef:@Romo: Vreemd dat al die informatie uit jouw linkjes nog niet in 't Nederlands zichtbaar is... Best heftig allemaal.
Ik snap het ook niet, het rommelt, veel erger dan men toegeeft............
Ik zag vanmiddag in Buitenhof, de "nieuwe" minister van Financiën, de Jager..........er blijkt dus een geheim spoed overleg tussen Obama en Merkel geweest te zijn t.a.v. de Griekse situatie, hij wou er niets over kwijt...................maar er is echt wel stront aan de knikker, daarbij wordt er door hedge funds openlijk gespeculeerd op de val van de Euro.........
Als dat maar goed gaat................
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Moet trouwens wel kwijt dat ik meer vertrouwen heb in die De Jager dan ik ooit in Bos had als minister van Financiën. Denk dat De Jager behoorlijk terzakekundig is op dit vakgebied. Vind hem eigenlijk de positieve uitzondering in die kliek.
- Michel P
+1 enige lichtpuntje in het gevallen kabinet.Wouter81 schreef:Moet trouwens wel kwijt dat ik meer vertrouwen heb in die De Jager dan ik ooit in Bos had als minister van Financiën. Denk dat De Jager behoorlijk terzakekundig is op dit vakgebied. Vind hem eigenlijk de positieve uitzondering in die kliek.
Michel
- romo
http://www.leap2020.eu/GEAB-N-42-is-ava ... a4294.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Dat is een interessante link romo, thanks
.
- Ravin ///M
- Macboy
Moet ik toch weer hieraan denken