Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Tom

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Tom » 16 feb 2010, 20:26

GTRene schreef::mrgreen: zag het op TV :df:

geef ze eens ongelijk :lol:

liever dat ze dat doen dan staan te flitsen :thumbup:
Tuurlijk is dit onschuldig, maar ondertussen nemen ze andermans rijbewijs af voor soortgelijke grappen:
http://www.dumpert.nl/mediabase/646941/ ... _2009.html" onclick="window.open(this.href);return false;
:evil:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 16 feb 2010, 20:31

Tom schreef:

Tuurlijk is dit onschuldig, maar ondertussen nemen ze andermans rijbewijs af voor soortgelijke grappen:
http://www.dumpert.nl/mediabase/646941/ ... _2009.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Onbegrijpelijk dit, die knapen op een afgelegen parkeer terrein zo pakken...............gaat echt nergens over..................

GTRene

Bericht door GTRene » 16 feb 2010, 22:55

Tom schreef:

dat is ook zo, maar niet alle zijn zo, daarom reageerde ik op die manier :beer:
helaas zitten er ook vele muggezifters tussen, kijk als je alles aan gort rijd en schade maakt her en der ja logisch dan ben je aan de beurt, echter voorbeeld van die jongens op de motor is zo te zien wel triest, had met een waarschuwing of pas op want als we klachten krijgen dan...opgelost kunnen worden en dan kregen ze ook meer respect (die dan)

bepaalde politie agenten horen dat werk ook niet te doen net als met aangiftes e.d. die ze niet in behandeling nemen ook al heb jij alles al geregeld wat je wel eens zag met verborgen kamera e.d. magoed.

EG

Bericht door EG » 16 feb 2010, 23:43

Wouter81 schreef:Dit is toch wel het toppunt:
Sneeuwgeweld criminele jongeren in Gouda beloond met feestje

dinsdag 16 februari 2010 07:34

Marokkaanse criminelen die in Gouda betrokken waren bij berovingen met behulp van sneeuwballen eind vorig jaar, zijn door de gemeente 'afgekocht' om hen rond de jaarwisseling van de straat te houden. Ze kregen 2.250 euro om zelf een feestje te organiseren

De criminele Marokkanen overvielen eind december voorbijganger met behulp van sneeuw De criminele Marokkanen overvielen eind december voorbijganger met behulp van sneeuw

Dat stelt de VVD uit Gouda dinsdag in De Telegraaf.

Berovingen
Tientallen Marokkaanse jongeren uit de Goudse wijk Oosterwei belaagden verschillende fietsers met sneeuwballen, wierpen barrières op en maakten zich schuldig aan berovingen.

De jongeren kregen ze van de gemeente geld aangeboden om ze met de Nieuwjaarsviering koest te houden. De VVD in Gouda is furieus. ‘Je beloont immers crimineel gedrag,’ stelt de VVD-fractie.

Goed besteed
Gouda bevestigt dat er geld is gegeven. ‘Wij wilden juist voorkomen dat de boel verder zou escaleren. De jongeren hebben zelf voor het feest een begroting ingediend. Ze moesten aangeven hoeveel geld ze nodig hadden voor het inhuren van een diskjockey, een hapje en een drankje. Voor ons was het belangrijk dat het in de wijk rustig zou blijven rond de jaarwisseling,’ zegt een woordvoerder tegen het dagblad.

Volgens de gemeente is het geld goed besteed. ‘We hebben vijf Marokkanen als dank na afloop ook nog een boekenbon gegeven,’ meldt een woordvoerder.
OMG :bag:
Zoals altijd liegt en verdraait de TeleWildersVaag de feiten.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6049 ... es___.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De vijf jongens die op kosten van de gemeente Gouda tijdens de jaarwisseling een feest mochten geven, waren niet betrokken bij ongeregeldheden eerder die maand.
http://www.gouda.nl/Bestuur/Nieuws_arch ... iode_Gouda" onclick="window.open(this.href);return false;
Net zoals vele andere gemeentes in Nederland organiseert Gouda activiteiten voor jongeren in vakantieperiodes. Ook in de periode rond Kerst en oud en nieuw. Gouda is een van de gemeenten waar deze periode relatief rustig verloopt. (16-02-2010)

Helaas was er in de afgelopen kerstperiode in Gouda sprake van tientallen gevallen van overlast en criminaliteit. Gebruikmakend van sneeuw- en ijsballen én van de gladheid vielen jongeren mensen lastig of overvielen ze. De politie heeft hier snel en doeltreffend op gereageerd. Er zijn tientallen aanhoudingen verricht en de relschoppers zijn voor de rechter gebracht. De politie heeft stevig opgetreden en het is de rest van de Kerstperiode en Oud en Nieuw redelijk rustig gebleven in Gouda.

In de wijk Oost heeft, met hulp van een gerespecteerd lid van het wijkteam, een groep van vijf jongens zich opgeworpen om activiteiten in de wijk te organiseren. Deze vijf jongens waren niet betrokken bij de sneeuwoverlast. Met het wijkteam Oost, de Vereniging RenM, de politie en de gemeente is overleg gevoerd.

In dat overleg is ondermeer besloten om de initiatiefnemende jongens activiteiten tijdens de Kerstperiode én oud en nieuw te laten organiseren. Daarvoor heeft de gemeente 1750 euro ter beschikking gesteld op basis van bestaande regelingen. Over dat bedrag hebben de ontvangers zich achteraf, met bonnetjes, verantwoord. De vijf jongens zijn vervolgens, tijdens de vakantieperiode, actief in de buurt opgetreden om de situatie beheersbaar te houden. Voor hun inspanningen hebben de vijf jongens achteraf een cadeaubon gekregen. Mede dankzij hun initiatief is de periode tussen Kerst en Oud en Nieuw in Oost zeer rustig verlopen.
En geen ge "oh ik wist het niet" je hebt gewoon te snel geoordeeld klaar.

Blijf maar doorlopen, zodra het over buitenlanders gaat word er uit pure blinde haat geoordeeld, terwijl men niet eens de feiten kent. Gaat de goede kant op :!:

Kleine edit:

Duifjes, het probleem van de gehele Westerse wereld is dat wij meer naar de IK kijken, en minder naar de WIJ. ALTIJD moet iemand zijn eigen keuzes maken, niemand mag zich ermee bemoeien, dat verhaal over die meisje die de wereld wil overzeilen laat op een pijnlijke manier zien waar dit land heen gaat, naar de KLOTEN namelijk. En waarom? Omdat iedereen zogenaamd zijn eigen keuzes mag maken. Het word VERDOMME een keer tijd dat iemand NIET zijn eigen keuzes mag maken maar eens gaat luisteren naar ouders of de politie of de leraar. Dat is het hele fokking probleem. En als dit zo doorgaat gaan wij een hele grote generatie krijgen met een hele grote bek tegen alles en iedereen.

Ahmed

Bericht door Ahmed » 17 feb 2010, 02:11

Deze column past wel in dit topic :lol:
Nederlandse werkvloer.

Het is een feit dat Marokkanen stelselmatig worden geweigerd op de Nederlandse arbeidsmarkt. Marokkaanse jongeren op het vmbo komen moeilijk aan stageplekken en zelfs universitaire diploma’s zijn ook niet meer zoveel waard als je Abdel of Mootje heet. Elke week verschijnt er wel ergens een rapport van een of andere Forum-subsidie-achtige instelling dat weer aantoont dat een gezonde Nederlandse baas liever geen leuke Marokkaantjes binnen zijn bedrijf moet hebben.
Onze zogenaamde Marokkaanse vertegenwoordigers zitten elke week te janken bij Mevrouw Verdonk dat ze eindelijk eens de Nederlandse werkgevers aan moet pakken. Verdonk neemt deze Marokkanen in pak absoluut niet serieus. Ze neemt het discriminatierapport voor de zoveelste keer aan en doet er natuurlijk weer lekker helemaal niks mee.

Normaal gesproken hebben Marokkanen het niet zo op Roestige Rita. We vinden haar gaar en heel irritant, maar deze week is ze ook bij de Marokkaanse gemeenschap zwaar in populariteit gestegen. Eerlijk mensen! Wat hebben wij Marokkanen genoten zeg toen Verdonk constateerde dat Ayaan Hirsi Ali nooit Nederlander is geweest. Marokkanen vierden kapotfeest. We zaten heerlijk op de bank deze Somalische soap te volgen met een nog nooit zo lekker smakend ne3ne3theetje en wat heerlijke msemen(soort pannekoek). We zaten echt massaal te genieten.

Alle Marokkanen in Nederland dachten in koor: “Ewa lekker voor je! Je wilde toch slijmen bij kaaskoppen? Ze3ma(zogenaamd) geïntegreerd? Kijk wat ze daarna met je doen! Ze trappen je kroeskop keihard het land uit!”

Rita Verdonk, het is je vergeven dat we geen bruiden meer uit Marokko mogen halen. Alles is vergeten en vergeven. Dat je Hirsi Ali haar paspoort hebt afgepakt vergoed werkelijk alles.

Om terug te komen op het feit dat de arbeidsmarkt ons stelselmatig weigert. Maar vinden wij dit eigenlijk wel zo erg? Zitten we er nou echt mee als we naar huis gaan na een mislukt sollicitatiegesprek? Gaan we daarna niet lekker de stad in om het stiekem te vieren dat we niet aangenomen zijn? Hoe vaak hebben we wel niet gedacht na een afwijzing:

“Ik ben trouwens blij dat ik daar niet aangenomen ben zeg. Ik werd al gek van ze op de eerste dag.”

De Marokkanen die wel een baan hebben, hoe vaak heb ik die wel niet horen klagen over de Nederlandse werkvloer. Ik zeg jullie eerlijk, ik klaag ook altijd steen en been, want ik trek het niet op een Nederlands kantoor.

Ten eerste de Nederlandse praatjes maken me helemaal gek. Na het weekend komen ze direct aan je kop zeuren en vragen ze wat je in het weekend gedaan hebt. Ik heb die drang niet zo om in geur en kleur te vertellen wat ik allemaal in het weekend heb gedaan. Nederlanders hebben die drang volop en vertellen me elk detail.

Ja, mijn broer is getrouwd dit weekend en het was echt gezellig zeg. Het was een hele mooie bruiloft. Ja, mijn broer is met een Spanjaard getrouwd en ze hadden de bruiloft in Spaanse traditionele style gehouden. Echt mooi!

Je bedoelt met een Spaanse?

Nee met een Spanjaard, mijn broer is met een man getrouwd. Vind je dat zo raar dan?

Nee, eigenlijk vind ik niks meer raar.

Wij Marokkanen hebben het in de Ramadan het meest zwaar. Dan komen al je collega’s met de ze3ma interesse in je cultuur Ramadanvragen. Elk jaar komen ze weer met de domste vragen. Hoeveel jaar moet ik nog uitleggen wat de ramadan inhoud.

Dus als de zon onder is, mag je alleen water en met zonsopgang alleen brood?

Dan had ik vorig jaar het hele verhaal helemaal duidelijk uitgelegd en krijg ik weer zoiets.
Daar zakt mijn Marokkaanse broek letterlijk van af!

Je hebt ook de Nederlanders die het ze3ma knap vinden dat je vast.

Dus je mag heel de dag niet eten?

Nee dat mag niet.

Maar wel drinken toch?

Nee ook niet?

Zooooo, dat zou ik echt niet kunnen. Echt knap zeg. Ik heb echt respect voor mensen die zoiets kunnen!

Als ze me echt beginnen te irriteren dan ga ik recht in hun gezicht antwoorden. Ik blaas die hongerige ramadan-adem recht in hun gezicht. Die giftige adem uit mijn mond jaagt ze dan wel weg.

Je hebt nog een slag Nederlandse collega’s. Deze zijn zogenaamd heel medelevend. Dan zitten ze naast je en beginnen ze een broodje ham naar binnen te slurpen en ineens zeggen ze:

Oh sorryyyy, jij vast natuurlijk en ik zit hier voor je neus een broodje varken op te eten. Wat onbeschoft van me. Wacht ik doe ‘m gelijk weg. Wat stom dat ik hier niet aan dacht! Het is natuurlijk ramadan.

Nee, nee eet door. Ik vind het niet erg dat je eet. Dat broodje varkensbil doet me echt helemaal niks.

Er worden bijna altijd Marokkanen een aantal dingen verweten op de werkvloer.

Marokkanen hebben geen hart voor de zaak. Marokkanen willen precies om vijf uur naar huis.
Marokkanen willen nooit met collega’s leuke dingen gaan doen zoals teamdagen en al helemaal niet na werktijd. Ik begrijp echt niet dat collega’s elkaar nog willen zien in hun eigen tijd. Zie je elkaar al 40 uur in de week, moet je elkaar ook nog eens in de avond in een kroegje zien. Gekkenhuis of zo!

Hoe kan je nou hart voor de zaak hebben. Het bedrijf is niet van jou of je vader. Wat ik echt niet kan begrijpen, is dat een suffe Hollandse vergeten magazijnmedewerker met een zielig hongerloontje een enorm hart voor de zaak heeft. Nederlanders kunnen echt houden van een concern waar ze werken. Als er iets mis gaat op het werk dan zitten ze er thuis ook mee. Thuis gaan ze tegen hun vrouw zitten zaniken over een machine die het niet meer doet of dat een collega hem lui noemde.

Bij Marokkanen is heel anders. Al gaat het bedrijf helemaal failliet. Hij slaapt heerlijk en denkt er geen seconde aan. Eerste wat bij ‘m opkomt is de dikke faillissementsuitkering.

Zat ik nou in de “bord of directors” van “Price waterhouse Coopers” en reed ik in een enorme Mercedes en een miljoen op mijn bankrekening, dan had ik ook wel een hart voor de zaak. Maar ik ga niet kromliggen voor 1000 euro, terwijl de baas, die wel in een mercedes rijd, mijn naam niet eens kent. Deze vreemde hartstocht voor slecht betaald werk is voor mij niet te begrijpen. Is het dan toch waar dat ze naast hun werk geen leven hebben?

De Hollandse werkmentaliteit breekt Marokkanen vaak op. Waarom denk je dat er zoveel Marokkanen in de ziektewet zitten? Ze zijn het zat om te moeten slikken op het werk en die vieze praatjes aan te horen. Marokkanen in de ziektewet zijn trouwens geweldig en ze halen ook alles uit om in die ziektewet te blijven. De verhalen die ik gehoord heb van Marokkanen waar de bedrijfsarts bij langs kwam, zijn echt rijp voor een boek. Een keer kwam de bedrijfsarts op controle bij een ex-collega van me. Hij was verrast en wist niet wat hij moest doen. Hij rende naar de kast en pakte een potje pure Safraan en begon die rode poeder in z’n mond te gieten. Hij slikt alles door en maakte zijn mond helemaal schoon. Daarna liet hij de arts binnen en de arts vroeg hem de klacht. Heel ziekjes zei hij dat hij iets vreemds uitkotste. Hij wist niet wat het was. De arts vroeg hem om zijn mond te openen.

Direct begon hij hard te hoesten en er kwam een fel oranjeachtige substantie uit zijn mond borrelen. De arts schrok en zei dat hij nog nooit zoiets had gezien. Nou rust maar goed uit en we horen het wel weer van je. Prettige dag verder zei de arts die snel weg ging.

Marokkanen die geen stage kunnen vinden. Treur niet en geniet van je half jaartje vrij. Marokkanen die geen werk kunnen vinden, treur ook niet en geniet van je heerlijke ww. Marokkanen die wel werken, ik heb het met jullie te doen!

Nederlandse werkvloer, dank je wel dat je ons niet aanneemt. Nu kunnen we altijd zeggen dat we wel willen werken, maar dat de Nederlandse bazen ons gewoon niet moeten hebben.

Salaheddine

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 17 feb 2010, 07:48

Over die donuttende politieneus:

Wat jullie vergeten is dat dat politiebusje wel bezit is van ons allemaal, en onderhoud eraan
(die ffers zijn niet de beste bestuurders) betalen we ook allemaal. Dus wat die t-lijer daar in
de door ons betaalde tijd aan het doen is in de door ons allen betaalde auto, is gezien zijn
functie gewoon crimineel. Rijbewijs afpakken en zelfbetaaldecursus geven, en als taakstraf
een maand meehelpen in een verzorgingstehuis om onze oudjes van fatsoenlijke zorg te
voorzien. Hardwerkende ambtenaren mijn reet, ik heb nog nooit zoveel incapabele lapszwanzen
bijelkaar gezien in 1 instelling sinds ik een inbraak hier heb gehad. Als ze in NL iets willen bereiken,
trap dan de helft van die varkens uit hun luie rol en dril de andere helft zo hard dat ze 100%
harder gaan werken. Heb je in een klap bezuinigd en het respect voor die varkens terug.

En dan kun je ze de opdracht geven om 'harder' op te treden zoals Ilja voorstelt, nu nu al.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 17 feb 2010, 09:25

EG schreef:Duifjes, het probleem van de gehele Westerse wereld is dat wij meer naar de IK kijken, en minder naar de WIJ. ALTIJD moet iemand zijn eigen keuzes maken, niemand mag zich ermee bemoeien, dat verhaal over die meisje die de wereld wil overzeilen laat op een pijnlijke manier zien waar dit land heen gaat, naar de KLOTEN namelijk. En waarom? Omdat iedereen zogenaamd zijn eigen keuzes mag maken. Het word VERDOMME een keer tijd dat iemand NIET zijn eigen keuzes mag maken maar eens gaat luisteren naar ouders of de politie of de leraar. Dat is het hele fokking probleem. En als dit zo doorgaat gaan wij een hele grote generatie krijgen met een hele grote bek tegen alles en iedereen.
Huh? Ben je nou voorstander van meer of minder overheidsbemoeienis?

Stalin en Hitler hebben toch wel laten zien dat het niet werkt?

Ik maak graag mijn eigen keuzes en laat niet de overheid mijn centen verbrassen aan (mislukte) projecten. Ik geef mijn geld ook liever uit aan goede doelen waarvan IK denk dat ze het nodig hebben, niet waarvan een stelletje imbicielen in Den Haag dat denken. Het feit dat de politiek zover van de burger af staat tegenwoordig is hét voorbeeld dat dit soort shit niet werkt.

(of we praten langs elkaar heen en begreep ik je post niet goed, ook een mogelijkheid)

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 17 feb 2010, 10:12

Inderdaad, Maurice. Ik snap EG hierin ook niet helemaal....

Robin

Bericht door Robin » 17 feb 2010, 11:01

Deze kan hier ook wel. Je zult maar overbelaste jongere numero: 5501 zijn.
Hulp voor 5500 overbelaste jongeren op school
Uitgegeven: 17 februari 2010 07:26
Laatst gewijzigd: 17 februari 2010 07:37

DEN HAAG - Het kabinet en dertig tot 35 grotere gemeenten slaan de handen ineen om jeugdzorg, hulp op school, begeleiding naar werk beter op elkaar af te stemmen.

© ANPHet streven is 5500 overbelaste jongeren die door een combinatie van problemen vaak voortijdig het onderwijs verlaten, toch aan een diploma te helpen zodat ze meer kans op een baan hebben.

Minister André Rouvoet (Jeugd en Gezin) en staatssecretaris Marja van Bijsterveldt (Onderwijs) ondertekenen woensdag een akkoord, waarbij de betrokken gemeenten bijna 22 miljoen euro krijgen om overbelaste jongeren beter te helpen.

Nederland telt naar schatting 16.000 jongeren tussen de 12 en 23 jaar die meerdere problemen hebben, zoals psychische klachten, last hebben van een gebroken gezinssituatie, verslaving, criminaliteit en schulden.

WRR

Vorig jaar stelde de Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid (WRR) dat jongeren met een opeenstapeling van problemen meer de helpende hand toegereikt moeten krijgen op hun school.

De Raad waarschuwde ook voor een concentratie van deze leerlingen op een aantal scholen in de grote steden. De WRR stelde dat deze scholen zich moeten omvormen tot zogenoemde plusscholen.

Het kabinet heeft vorig jaar vervolgens 60 miljoen euro uitgetrokken voor gemeenten en scholen die samen een 'plusvoorziening' willen opzetten. Daarnaast gaat nu bijna 22 miljoen euro naar de circa 35 grotere gemeenten.

© ANP

Wat 'n waardeloos rotland toch. Handophouders krijgen hier alles voorelkaar en omdat je vroeger geen driewielertje hebt gehad ben je wat in de war etc etc. GODVERDOMME. Subsidiepotje hier en daar, ZO kweek je losers en hufters met grote bekken die niks doen en willen.

Wie betaalt bepaalt, da's mijn motto. Godver.

Buiten dat , als je wel eens in 'n echt arm/moeilijk land bent(geweest) word je hier helemáál mesjogge van dat gezeik hier in NL en die onnozele hulp, water naar de zee dragen dit....over water naar de zee dragen:Miljoenen voor Haiti en géén strooizout hier op de wegen/in de straten gvd.

Die column die Ahmed post: Ja columnschrijver/schrijfster, dan ga je toch gewoon terug naar Marokko? Wat let je?

Macboy

Bericht door Macboy » 17 feb 2010, 12:29

Als je die column niet begrijpt Robin gaat het niet goed met je :)

Robin

Bericht door Robin » 17 feb 2010, 13:11

Macboy schreef:Als je die column niet begrijpt Robin gaat het niet goed met je :)

Ik begrijp de column uitstekend Ilija en't sarcasme ook. Maar 'onze'gebruiken zitten in 'onze' cultuur. En we wonen hier, niet daar. Als ik in Marokko zou gaan wonen, geen haar op 'mn hoofd die daar met een RK Kerk ofzo gaat dwepen, ik kijk wel uit! Levensgevaarlijk. En de traditie van het geitenneuken pas ik ook voor, even voor de duidelijkheid.

Metchu

Bericht door Metchu » 17 feb 2010, 14:24

Macboy schreef:Als je die column niet begrijpt Robin gaat het niet goed met je :)
:mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 17 feb 2010, 14:52

http://www.hartenziel.nl/artikel/voor_god_in_een_taxi" onclick="window.open(this.href);return false;

dat andere wat nu besproken wordt op het nieuws kon ik zo niet vinden, maar het gaat om je kind vanwege een geloofsovertuiging naar een school sturen die voor sommige ver weg zit op kosten van de staat/gemeente(burgers) voor het geloof :please: als je de bedragen hoort, schandalig, zet ze gewoon in een gewone klas/school, en wil je anders? betaal en regel zelf of ga daar wonen in die buurt :wtf:

NL is veels te makkelijk, de wetten? worden te ruim gemeten zodat misbruik/gebruik te makkelijk wordt/is.

Metchu

Bericht door Metchu » 17 feb 2010, 15:10

René... jij zou echt in de politiek moeten!

Michel P

Bericht door Michel P » 17 feb 2010, 15:20

Metchu schreef:René... jij zou echt in de politiek moeten!
Kan zijn koppie aan Metin :mrgreen:

Partij naar Koppie Koppie Partij :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 17 feb 2010, 15:28

als ik meer kracht had...
werd een tijdje geleden zelfs gevraagd :mrgreen: maar vriendelijk bedankt, ik kan de laatste jaren niks meer beloven, ben te zwak om met zo'n trein mee te gaan, helaas :bag: beetje stoken/attenderen/analyseren maar ook relativeren lukt nog wel :mrgreen:

edit: lol @koppie koppie :lol:

Ar
Auto: Prius

Bericht door Ar » 17 feb 2010, 20:12

GTRene schreef:
als ik meer kracht had...
werd een tijdje geleden zelfs gevraagd :mrgreen: maar vriendelijk bedankt, ik kan de laatste jaren niks meer beloven, ben te zwak om met zo'n trein mee te gaan, helaas :bag: beetje stoken/attenderen/analyseren maar ook relativeren lukt nog wel :mrgreen:

edit: lol @koppie koppie :lol:
Het zoeken van rare autoplaatjes is ook een full time baan. :mrgreen:

Robin

Bericht door Robin » 17 feb 2010, 20:23

Ik kijk nu net ff naar DWDD met de zwarte lijst. Prachtige songs. Gladys Knight etc. Allemaal prachtig. En Sylvana Simons ziet er heerlijk uit. :love:

En dan opeens: Die domme trien van Boer zoekt vrouw. Zegt dat ze zich bijna schaamt voor de 'witte'muziek en dat ze ook wil swingen.

Godverdomme, echt Vara. Schamen, domme koeiekut? 'Wij' hebben Beethoven, Mozart, Chopin, Frank Sinatra, De Beatles, Stones, Guns & Roses en AC/DC en nog U2....

En JA Jimi Hendrix is prachtig...en Beyonce ook en the Four Tops etc. Super!

Maar waarom altijd jezelf 'wegcijferen' en verontschuldigen....jezus. :(

GTRene

Bericht door GTRene » 17 feb 2010, 20:25

Ar schreef:
Het zoeken van rare autoplaatjes is ook een full time baan. :mrgreen:
echt wel :mrgreen: dat zijn alleen nog de plaatjes...dan nog proberen een redelijke tekst er bij te zetten met die kop :bag: achja...we sukkelt wah vedan...zo, tijd voor :morecoffee:

@Robin :lol: drink ook ff een bakkie :morecoffee: koekie bij :mrgreen:

Metchu

Bericht door Metchu » 17 feb 2010, 20:27

Robin schreef:Ik kijk nu net ff naar DWDD met de zwarte lijst. Prachtige songs. Gladys Knight etc. Allemaal prachtig. En Sylvana Simons ziet er heerlijk uit. :love:

En dan opeens: Die domme trien van Boer zoekt vrouw. Zegt dat ze zich bijna schaamt voor de 'witte'muziek en dat ze ook wil swingen.

Godverdomme, echt Vara. Schamen, domme koeiekut? 'Wij' hebben Beethoven, Mozart, Chopin, Frank Sinatra, De Beatles, Stones, Guns & Roses en AC/DC en nog U2....

euh... zij is van de KRO... :mrgreen:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 17 feb 2010, 20:28

Robin schreef:Ik kijk nu net ff naar DWDD met de zwarte lijst. Prachtige songs. Gladys Knight etc. Allemaal prachtig. En Sylvana Simons ziet er heerlijk uit. :love:

Dat noemen we het "Stockholm Syndroom"..............................

Kasteel

Bericht door Kasteel » 17 feb 2010, 20:41

Ravin ///M schreef:Over die donuttende politieneus:

Wat jullie vergeten is dat dat politiebusje wel bezit is van ons allemaal, en onderhoud eraan
(die ffers zijn niet de beste bestuurders) betalen we ook allemaal. Dus wat die t-lijer daar in
de door ons betaalde tijd aan het doen is in de door ons allen betaalde auto, is gezien zijn
functie gewoon crimineel. Rijbewijs afpakken en zelfbetaaldecursus geven, en als taakstraf
een maand meehelpen in een verzorgingstehuis om onze oudjes van fatsoenlijke zorg te
voorzien. Hardwerkende ambtenaren mijn reet, ik heb nog nooit zoveel incapabele lapszwanzen
bijelkaar gezien in 1 instelling sinds ik een inbraak hier heb gehad. Als ze in NL iets willen bereiken,
trap dan de helft van die varkens uit hun luie rol en dril de andere helft zo hard dat ze 100%
harder gaan werken. Heb je in een klap bezuinigd en het respect voor die varkens terug.
+1

Xave30

Bericht door Xave30 » 17 feb 2010, 20:58

Robin schreef: En JA Jimi Hendrix is prachtig.. ..........
Jimi Hendrix is gelukkig wél de best of multi-worlds.

JP

Bericht door JP » 17 feb 2010, 21:05

Ach die domme boerenmuts....vroeger had ik zoiets van 'daar moet een piemel in' maar nu ze 2x geworpen heeft, slaat ze wel meer dommigheid uit.

Vergelijkt haar eigen treinongeluk ('ja ik had alleen mijn knie gestoten') met die in Belgie waar al 18dooie gevallen zijn.

ja, melkkoe, wat erg voor je knie, had je je hoofd maar tegen die prullenbak gestoten. En dan ook nog miepen dat na het ongeluk de hele coupe rook naar as, want ja.....toen mocht je nog roken in de trein... :stom:

Michel P

Bericht door Michel P » 17 feb 2010, 21:40

Kasteel schreef:
Ravin ///M schreef:Over die donuttende politieneus:

+1
+2!!

Veld was ook nog eens net speelklaar gemaakt!!

Michel

Plaats reactie