Sander Mooij schreef:daarmee vergeleken is mijn E36 M3 een schildpad.Joy schreef:Wat is je ervaring nu met betrekking tot de horrorverhalen kwa onderhoud en betrouwbaarheid ?Sander Mooij schreef:Is er misschien nog iemand geinteresseerd in mijn Maserati Ghibli GT (mag voor 8750 euro weg)?
http://link.marktplaats.nl/314211274" onclick="window.open(this.href);return false;
De koopjeshoek: Leuke autokoopjes + alle aanverwante zaken!
-
Rupie
Re: De koopjeshoek: Leuke autokoopjes + alle aanverwante zaken!
- frankv
nee? toch een van de ultieme mercedessen lijkt me, voor een verzamelaar, gekker dan dit hebben ze ze niet gemaakt:Jinx schreef:Een van de weinige oude Mercedessen die ik zou willen hebben.
Alleen..... Voor 49K? Eeh.
Nee.![]()
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... e_lijst=RL" onclick="window.open(this.href);return false;
- Petrolhead Tom
- Ahmed
jammer van dat stuurtje
- Martin van der Zwaard
Een 190 EVO II is gewoon über.
Vergelijk het maar met een E30 M3 Sport Evo.
Prijs is natuurlijk flink, maar dat zijn we de gangbare prijzen voor deze auto's met deze kilometerstanden en staat.
Vergelijk het maar met een E30 M3 Sport Evo.
Prijs is natuurlijk flink, maar dat zijn we de gangbare prijzen voor deze auto's met deze kilometerstanden en staat.
- Joy
- Wout@E36
Als we toch bij de nette 328's zijn:
http://link.marktplaats.nl/321678633" onclick="window.open(this.href);return false;
Alleen jammer dat het een RHD is...

http://link.marktplaats.nl/321678633" onclick="window.open(this.href);return false;
Alleen jammer dat het een RHD is...
- Macboy
http://cgi.ebay.co.uk/2006-ASTON-MARTIN ... A%26ps%3D4" onclick="window.open(this.href);return false;
... of Macboy Jinx
... of Macboy Jinx
-
EJGT3CS
Goedkoop zeg die eerste 328 automaat..
Hoe makkelijk zet je daar een handmatige transmissie achter?
- Niels
- Auto: Prius+
Kan niet echt uit tenzij je een E36 sloperij hebt
Ik heb het eens uitgezocht voor de Z3 en dat kwam zo op 2K. Een bakje alleen kost 300,- maar als je aan het tellen gaat.... De E36 zal iets goedkoper uitvallen maar reken toch gauw op 1,5K
- Wout@E36
1,5k lijkt me wel erg veel. Gewoon 2de hands voor de zooi zorgen en het zelf doen.
Maar de kosten + het werk wat je eraan hebt is niet de moeite waard.
Blijft ook een vrij kale auto...
Maar de kosten + het werk wat je eraan hebt is niet de moeite waard.
Blijft ook een vrij kale auto...
-
OnlineTristan
Als daily A naar B / woon-werk auto niet verkeerd hoor. Automaat maar toch genoeg porrie om heel wat auto's achter je te laten.EJGT3CS schreef:Goedkoop zeg die eerste 328 automaat..
- Marcel H.
- Ahmed
Wat een lelijk velgen zeg, staat totaal niet! 
- Petrolhead Tom
Mwoah ik vind de velgen nog niet eens misstaan.
- straightsix
Ik heb eventueel nog iets speciaals;
'87 BMW E30 325iX met 116.000 km op de klok.
Auto is donkerblauw, 2-deurs, handgeschakeld, M-tec uitgevoerd met stoffen Recaro interieur. Verder electrische ramen, airconditioning en natuurlijk 4 wielaandrijving hetgeen erg fijn is in de bagger waar we deze winter wel erg lang mee zitten.
Ik heb de auto nog niet gezien in real life maar ik verwacht dat hij erg netjes is. Moet nog wel ingevoerd worden maar qua kosten zal dat niet veel voorstellen.
Auto moet 5500 euro kosten (met nederlands kenteken 6000 euro). Is natuurlijk geen M3 maar in deze staat wel 3x zo goedkoop, bijna net zo snel en toch een stuk zeldzamer.
Auto is donkerblauw, 2-deurs, handgeschakeld, M-tec uitgevoerd met stoffen Recaro interieur. Verder electrische ramen, airconditioning en natuurlijk 4 wielaandrijving hetgeen erg fijn is in de bagger waar we deze winter wel erg lang mee zitten.
Ik heb de auto nog niet gezien in real life maar ik verwacht dat hij erg netjes is. Moet nog wel ingevoerd worden maar qua kosten zal dat niet veel voorstellen.
Auto moet 5500 euro kosten (met nederlands kenteken 6000 euro). Is natuurlijk geen M3 maar in deze staat wel 3x zo goedkoop, bijna net zo snel en toch een stuk zeldzamer.
- Hugo Bos
Bijna net zo snel? Wel heel erg bijna...Sander Mooij schreef:Ik heb eventueel nog iets speciaals;
- GTRene
heb nog zo'n artikel van een fransman? met een witte 325ix als basis en omgebouwd naar M3 (ja niet dat speciale achterraam) maar dan ook de 3.0 e36 M motor erin, geloof 300pk getuned en lichter gemaakt, zag er op de foto's erg "I want that" uit
die auto wat jij binnen krijgt lijkt me zo te horen een net exemplaar, herinner mij ze nog uti die tijd
die auto wat jij binnen krijgt lijkt me zo te horen een net exemplaar, herinner mij ze nog uti die tijd
- straightsix
@Hugo Bos; ja ligt eraan hoe je het bekijkt. Het is geen circuitracer als de M3, maar qua koppel misschien wel sneller onderin.
@GTRene; dat klinkt ook wel als iets leuks, E36 motor en dan 4 wielaandrijving, dan schiet je ook wel van je plek.
Ik vind dit soort speciale dingen altijd mooi, mits ze netjes zijn (zulke auto's komen er niet bij, zijn uniek en waardevast). Dan beleef je echt plezier aan een auto.
Ik heb nu een E36 M3 gekocht, alles werkt zoals het moet, zoals je hem toendertijd mee kreeg bij de dealer, dan heb je gewoon zo'n super auto ondanks dat hij 15 jaar oud is.
Ik heb dan ook liever een 20 jaar oude auto zonder kopzorgen dan een 3 jaar oude auto met kopzorgen omdat de vorige eigenaar er niets om gaf.
@GTRene; dat klinkt ook wel als iets leuks, E36 motor en dan 4 wielaandrijving, dan schiet je ook wel van je plek.
Ik vind dit soort speciale dingen altijd mooi, mits ze netjes zijn (zulke auto's komen er niet bij, zijn uniek en waardevast). Dan beleef je echt plezier aan een auto.
Ik heb nu een E36 M3 gekocht, alles werkt zoals het moet, zoals je hem toendertijd mee kreeg bij de dealer, dan heb je gewoon zo'n super auto ondanks dat hij 15 jaar oud is.
Ik heb dan ook liever een 20 jaar oude auto zonder kopzorgen dan een 3 jaar oude auto met kopzorgen omdat de vorige eigenaar er niets om gaf.
- Martin van der Zwaard
Een 325ix is gaaf, maar wel lastiger te verkopen dan een normale 325i.
Hebben er een gehad bij mijn zwager op de zaak. Erg nette en origineel NL-auto met een vraagprijs van 1.950,-
Auto was gewoon in goede staat. Je denkt zo'n ding voor die prijs snel te kunnen verkopen. Heeft er uiteindelijk best nog een tijd gestaan.
In dit geval ding halen voor 5500,- zonder kenteken. Zelf even naar de RDW rijden en keuren. Kost nooit 500,- en het stelt niks voor.
Hebben er een gehad bij mijn zwager op de zaak. Erg nette en origineel NL-auto met een vraagprijs van 1.950,-
Auto was gewoon in goede staat. Je denkt zo'n ding voor die prijs snel te kunnen verkopen. Heeft er uiteindelijk best nog een tijd gestaan.
In dit geval ding halen voor 5500,- zonder kenteken. Zelf even naar de RDW rijden en keuren. Kost nooit 500,- en het stelt niks voor.
- straightsix
Ja altijd moeilijk met dit soort auto's, is maar een enkeling in geinteresseerd.Martin van der Zwaard schreef:Een 325ix is gaaf, maar wel lastiger te verkopen dan een normale 325i.
Qua invoerkosten zal inderdaad niet veel zijn, maar toch nog altijd 100 euro voor de keuring, 40 voor de APK (als je dus niets hoeft te vervangen), 30 kenteken platen en ophalen zou ik met tijdelijk kenteken doen en dat is ook weer 200 euro.
- Martin van der Zwaard
Staat de auto nog in Dld, dan is het een ander verhaal qua prijs.
Maar als ie al in NL staat, dan is 500,- meerprijs voor een NL-kenteken in mijn ogen te veel geld. Je kan dan dus ook met 170,- klaar zijn.
Maar als ie al in NL staat, dan is 500,- meerprijs voor een NL-kenteken in mijn ogen te veel geld. Je kan dan dus ook met 170,- klaar zijn.
- straightsix
@Martin; Heb je wel eens een dag bij de RDW gezeten voor het invoeren, daar word je 2 jaar ouder van op zo'n dag
Daar kunnen ze echt het bloed onder je nagels vandaan halen, in mijn ogen wel 200 euro waard als iemand anders het doet.
De auto staat nog in UK (ben zelfs nog 200 euro voor vliegticket, 100 voor de boot en 100 voor tol en benzine kwijt)
Daar kunnen ze echt het bloed onder je nagels vandaan halen, in mijn ogen wel 200 euro waard als iemand anders het doet.
De auto staat nog in UK (ben zelfs nog 200 euro voor vliegticket, 100 voor de boot en 100 voor tol en benzine kwijt)
- Martin van der Zwaard
Ik heb in 1,5 maand twee keer bij de RDW gezeten om een auto in te voeren, dus weet wat het is
Maar als de auto nog in de UK staat, dan valt die 500,- inderdaad wel mee
Maar als de auto nog in de UK staat, dan valt die 500,- inderdaad wel mee
- FreudeamFahren
Het is een beetje een klushok, maar hij oogt wel goed vind ik. Kleuren combinatie en de velgenkeus doen het hem voor mij wel 
*klik* Porsche 911 Targa 1987 in 964 look op Speedlines
Leuk detail: hij is al sinds 2000 bij de huidige baas. Als de beste man een beetje van het onderhoud is geweest en de bönnekes bewaard heeft is dat een aardig stukje historie
*klik* Porsche 911 Targa 1987 in 964 look op Speedlines
Leuk detail: hij is al sinds 2000 bij de huidige baas. Als de beste man een beetje van het onderhoud is geweest en de bönnekes bewaard heeft is dat een aardig stukje historie