Roy schreef:Alleen even in z'n 1 tikken en dan wegblaffen. Terugschakelen is wel met koppeling.
Met koppeling in neem ik toch aan? In zijn 1 tiken dus...............anders gaat ie met je aan de haal..............of hij slaat af lijkt me............
Roy schreef:Alleen even in z'n 1 tikken en dan wegblaffen. Terugschakelen is wel met koppeling.
Klopt jaromo schreef:Roy schreef:Alleen even in z'n 1 tikken en dan wegblaffen. Terugschakelen is wel met koppeling.
Met koppeling in neem ik toch aan? In zijn 1 tiken dus...............anders gaat ie met je aan de haal..............of hij slaat af lijkt me............
Nee, met wegrijden wel de koppeling gebruiken, daarna met opschakelen niet meer.Bob schreef:Wat een dik ding!
Kan je met de quickshifter gelijk al uit stilstand weg rijden zonder te koppelen?
Bob schreef:Ja je zou zegge van wel, maar ik dacht als je misschien de quick shifter inschakelt, dat het dan een soort ''automatische'' koppeling wordt maar dat wordt het dus niet omdat ik net lees dat je ook voor het terug schakelen moet koppelen. ( ik ben een beetje ''nieuw'' in de motorwereld)
Dus daar kwam mijn volgende vraag weer uit, of er een systeem is met automatische koppeling die je op de motor kan toepassen?
Roy schreef:Dit soort bedrijven heb je, Bob. Voornamelijk voor gehandicapten:
http://www.easyshift.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Maaruh.. ik ga Romo's draadje niet verder vervuilen. Die knul heeft nog maar 22 pagina's vol gelult
maar koop wel de carbon editionromo schreef:Ik ben niet zo van de mods,
vind ik wel mooi staan zo, zou wel wat dunnere ononderbroken striping kiezen.romo schreef:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten