DOWNFORCE MOTORSPORT
- Mathieu
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Super, he 

-
Cool lijstje Peter! Congrats, Laurens. :banaan:
-
Akelig stil momenteel...
:

- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Funny, I was thinking the same thing (komt ook door Luco met z'n bijna dagelijkse update
).

- Downforce Hans
Ja, als hij weer een nieuw kleurtje nagellak heeft dat post hij het wel....................G Kolkman schreef:Funny, I was thinking the same thing (komt ook door Luco met z'n bijna dagelijkse update).

-
Great minds think alike. Hoort Hans dus niet bij.G Kolkman schreef:Funny, I was thinking the same thing (komt ook door Luco met z'n bijna dagelijkse update).

Maar goed,iemand?
Downforce Hans schreef:Ja, als hij weer een nieuw kleurtje nagellak heeft dat post hij het wel....................G Kolkman schreef:Funny, I was thinking the same thing (komt ook door Luco met z'n bijna dagelijkse update).
Ieder doet het op zijn eigen manier Hans
De een rijdt door en de ander staat in de pitsstraat en komt op het circuit niet uit zijn eerste versnelling

- Downforce Hans
Je valt een beetje in herhaling, Einstein.......luco hornsveld schreef:Downforce Hans schreef:Ja, als hij weer een nieuw kleurtje nagellak heeft dat post hij het wel....................G Kolkman schreef:Funny, I was thinking the same thing (komt ook door Luco met z'n bijna dagelijkse update).
Ieder doet het op zijn eigen manier Hans
De een rijdt door en de ander staat in de pitsstraat en komt op het circuit niet uit zijn eerste versnelling![]()
Ik heb 1 keer op spa toen het regende niet gereden en stond ik in de pits.
Voor de rest sta ik nooit in de pits.
Ik kan me echter nog wel herinneren dat jij niet eens de pitstraat haalde tijdens een race op zandvoort om dat dat gammele hok van je uit elkaar viel en je monteurs hem niet op tijd in elkaar kregen.
Je mocht toen achteraan uit de pitsstraat starten bij de gratie god en omdat de wedstijdleiding geen huilende Luco in de toren wilde hebben.

-
Stelletje kleuters, ik ben niet geïnteresseerd in jullie oude vrouwen praat. Laat iemand eens een update geven!
Downforce Hans schreef:
Je valt een beetje in herhaling, Einstein.......
Ik heb 1 keer op spa toen het regende niet gereden en stond ik in de pits.
Voor de rest sta ik nooit in de pits.
Ik kan me echter nog wel herinneren dat jij niet eens de pitstraat haalde tijdens een race op zandvoort om dat dat gammele hok van je uit elkaar viel en je monteurs hem niet op tijd in elkaar kregen.
Je mocht toen achteraan uit de pitsstraat starten bij de gratie god en omdat de wedstijdleiding geen huilende Luco in de toren wilde hebben.![]()
![]()

Maar hoe is het inderdaad met downforce
Al ingeschreven voor 2010?
- Downforce Hans
Ik heb me inderdaad al ingeschreven voor de cursus vingerverven............heb goede hoop om er voor in aanmerking te komen na mijn hoogte stage bij Allen thuis....... 

-
Hans in jonger jaren...

- Downforce Hans
das twee jaar terug , oen 

- Aad
Heel erg stil hier , bestaat het team nog wel ?????
- Michel P
Wat ik van Peter vrijdag begreep zullen ze niet deelnemen aan het DSC en de auto's voor diverse incentives inzetten.Aad schreef:Heel erg stil hier , bestaat het team nog wel ?????
Michel
- Petrolhead Tom
En de rijders dan?
- RVV
Die gaan aan het werk voor Driving-fun 

- Peter Tunissen
Jawel, het team bestaat zeker nog wel!
De focus ligt op het moment alleen meer op het herstel van de vrachtwagen en trailer en het opzetten van Downforce als een gezond bedrijf, dan op het racen.
Daar zijn verschillende mogelijkheden voor, incentives, maar ook het aantrekken van betalende rijders of andere samenwerkingsverbanden die op het moment dan ook gezocht en uitgewerkt worden.
En zodra dat allemaal goed en gezond opgezet is, komt het racen vanzelf ook wel weer een keer; of dat ook in het DSC zal zijn durf ik alleen niet te zeggen.
De focus ligt op het moment alleen meer op het herstel van de vrachtwagen en trailer en het opzetten van Downforce als een gezond bedrijf, dan op het racen.
Daar zijn verschillende mogelijkheden voor, incentives, maar ook het aantrekken van betalende rijders of andere samenwerkingsverbanden die op het moment dan ook gezocht en uitgewerkt worden.
En zodra dat allemaal goed en gezond opgezet is, komt het racen vanzelf ook wel weer een keer; of dat ook in het DSC zal zijn durf ik alleen niet te zeggen.
- Tristan
Zijn geen makkelijke tijden voor de Autosport, ook (helaas) mee te maken. Sponsoren aantrekken is moeilijk omdat voor vele bedrijven 2009 een slecht jaar was en dan is sponsoring wel het laatste waar je aan denkt. Dus ben ook meer aan het focussen op 2011, alles wat ik in 2010 kan doen is meegenomen.
-
Tristan schreef:, alles wat ik in 2010 kan doen is meegenomen.
Wat ga je rijden in 2010 ??
- Tristan
Bedoeling is om TDC te gaan tijden. Mocht dit niet lukken dan gaan we voor 2011 en ga ik dit seizoen af en toe E30 Cup rijden.leonard schreef:Tristan schreef:, alles wat ik in 2010 kan doen is meegenomen.
- RJay
Zag zaterdag een TDC E90 rijden, gaan er nog stevig overheen.Tristan schreef:Bedoeling is om TDC te gaan tijden. Mocht dit niet lukken dan gaan we voor 2011 en ga ik dit seizoen af en toe E30 Cup rijden.leonard schreef:Tristan schreef:, alles wat ik in 2010 kan doen is meegenomen.
Hoop voor je dat het lukt.
-
Het is ontzettend moeilijk om een raceteam van de grond te krijgen die zich finacieel zelf kan onderhouden. Ik denk dat het in nederland misschien een stuk of 10 zijn.
- Jurriuit
Ik was gisteren bij A15 karting in Gorinchem, daar stond een rode Mini met Driving-Fun en Downforce Motorsport stickers. Bekende van hier?
Youp heeft er nog een foto van trouwens.
Youp heeft er nog een foto van trouwens.
-
Jur, bedoel je deze toevallig?

dat was de eerste dsc wagen, waarin Jitse is begonnen
dat was de eerste dsc wagen, waarin Jitse is begonnen